Τιμές - Εκδόσεις

ΈκδοσηΤιμήΤιμή σε προσφοράΙσχύς
(PS)
Επιτάχυνση
0-100km/h
(sec)
Μέση κατανάλωση
(lt/100km)
Εκπομπές CO2
(gr/km)
Βάρος
(kg)
6.0 V12Κ.Π 4774,616,43891.760
 
ΕΠΙΛΕΓΟΥΜΕ ΕΚΔΟΣΗ
GOCAR6.0 V12

Ταυτότητα

Tο βρετανικής καταγωγής supercar χαρακτηρίζεται από το πλήρως αλουμινένιο πλαίσιο και τον εκπληκτικό σε ήχο V12 κινητήρα και πλασάρεται σαν την πιο αρχοντική πρόταση, είτε ως Coupe, είτε ως ανοιχτή Volante.

 

Σχεδίαση-Χώροι

Οι γραμμές της DΒ9 είναι χαρακτηριστικές: αμέσως καταλαβαίνεις ότι πρόκειται για μοντέλο της βρετανικής φίρμας, όποια λεπτομέρεια και να απομονώσεις, από την τεράστια μάσκα, μέχρι τους αεραγωγούς στο πλάι του αμαξώματος. Η καθαρότητα του σχεδίου είναι μοναδική και αυτός είναι ένας από τους λόγους που η DB9 ξεχωρίζει τόσο πολύ στο δρόμο. Στο εσωτερικό, η εικόνα είναι εντυπωσιακή, ποιοτική και πολυτελής. Έμφαση έχει δοθεί στα υλικά και στην αίσθηση αρχοντιάς που αποπνέει η καμπίνα, παρά σε extreme σχεδιαστικά κόλπα. Χαρακτηριστική είναι η δήλωση του υπεύθυνου εξέλιξης της DB9: “Πρόκειται για ένα μοντέλο με το οποίο μπορείς να ταξιδέψεις στην ηπειρωτική Ευρώπη για ένα ολόκληρο Σαββατοκύριακο”. Όπως είναι φυσικό για ένα μεγάλο 2+2 GT που σέβεται τον εαυτό του, οι χώροι για οδηγό και συνοδηγό είναι αρκετά άνετοι. Πίσω θα βολευτούν δυο παιδιά, ενώ ο χώρος αποσκευών δεν εντυπωσιάζει με τη χωρητικότητα των 175 λίτρων.

 

Τεχνολογία

Μία από τις τεχνολογικές καινοτομίες της DB9 έχει να κάνει με το πλαίσιό της, που είναι κατασκευασμένο από αλουμίνιο, όπως επίσης και πολλά καίρια σημεία του αμαξώματος (καπό, ουρανός, πίσω φτερά), σε μία προσπάθεια να αυξηθεί η ακαμψία και να μειωθεί το συνολικό βάρος. Ένα ακόμη χαρακτηριστικό τεχνολογίας είναι η κατασκευή του άξονα μετάδοσης από ανθρακονήματα. Στον εξοπλισμό περιλαμβάνονται διάφορα στοιχεία, όπως εγκατάσταση ανοιχτής ακρόασης τηλεφώνου μέσω Bluetοoth ή ηχοσύστημα με σκληρό δίσκο για αποθήκευση τραγουδιών κ.ο.κ. Στον τομέα της ασφάλειας, έχουν βάλει το "χεράκι" τους οι... ειδικοί της Volvo, ως αποτέλεσμα της συνεργασίας που είχε η Aston Martin με τη σουηδική φίρμα όταν αμφότερες ήταν κάτω από την ομπρέλα της Ford.

 

Στο δρόμο

Oι 477 ίπποι που του ατμοσφαιρικού V12 των 6.000 κ.εκ., είναι αρκετοί για να γράψουν 4,6 δευτερόλεπτα για τα πρώτα 100 km/h στο κοντέρ, ενώ η τελική ταχύτητα πλησιάζει τα 306 km/h, όπως αρμόζει σε ένα supercar. Αυτό που σίγουρα μαγεύει όμως, είναι ο ήχος του μοτέρ. Στις χαμηλές στροφές μοιάζει σαν ένα χαμηλόσυχνο συντονισμένο κροτάλισμα, ενώ όσο ανεβαίνει ο δείκτης του στροφόμετρου οι συχνότητα του ήχου εκτινάσσεται και το ηχόχρωμά του θυμίζει Formula 1 των 70's.

Βέβαια, η Aston δεν υποστηρίζει ότι η DB9 είναι το απόλυτο supercar, αλλά ένα μοντέλο μεγάλου τουρισμού. Δεν είναι το αυτοκίνητο που έχει εξελιχθεί για να γυρνάει σε μία πίστα κοντράροντας μία Ferrari. Έτσι, το στήσιμο της ανάρτησης είναι περισσότερο εστιασμένο στην άνεση, σύμφωνα πάντα με την κατηγορία τιμής και αμαξώματος. Τα διπλά ψαλίδια εμπρός και πίσω εγγυώνται για την αμεσότητα των αντιδράσεων και βέβαια για την πληροφόρηση που θα λάβει αυτός που κάθεται πίσω από το τιμόνι της, ενώ τα φρένα είναι πολύ δυνατά.

 

Συμπέρασμα

Αν θες να γράφεις χρόνους στην πίστα, σε κλειστές ορεινές διαδρομές ή στο Nurburgring, η DB9 δεν είναι η πλέον ιδανική λύση. Αν από την άλλη θες να οδηγείς κάτι εξαιρετικά διαφορετικό, να απολαμβάνεις την ταχύτητα χωρίς να συμβιβάζεσαι στον τομέα της άνεσης, αν θες δηλαδή ένα μοντέλο που ακροβατεί μεταξύ grand turismo και supercar, τότε το αυτοκίνητο του 007 είναι εδώ για σένα.

Φωτό - Video 1 Φωτογραφίες

Χρηματοδότηση