Τιμές - Εκδόσεις

ΈκδοσηΤιμήΤιμή σε προσφοράΙσχύς
(PS)
Επιτάχυνση
0-100km/h
(sec)
Μέση κατανάλωση
(lt/100km)
Εκπομπές CO2
(gr/km)
Βάρος
(kg)
1.0 12v HG10.490 €9.765 €7013,95,0118890
1.3 16v HG12.840 € 9111,35,8137940
1.3 16v HG Plus13.595 € 9111,35,8137940
Τιμή από 10.490 €
Τιμή με προσφορά από 9.765 €
ΕΠΙΛΕΓΟΥΜΕ ΕΚΔΟΣΗ
GOCAR1.3
Euro NCAP

Ταυτότητα

Με ποικίλες δυνατότητες και εκδόσεις, το Sirion προσπαθεί να ανταγωνιστεί στα ίσια τα μοντέλα της κατηγορίας του

Πλήρως ανανεωμένο σε σχέση με την πρώτη γενιά και έχοντας αναβαθμιστεί σε ποιοτικά αλλά και οδηγικά στοιχεία, το Sirion προσπαθεί να προσφέρει ένα ολοκληρωμένο πακέτο, κάτω από το πρίσμα της πρακτικότητας και αξιοπιστίας που χαρακτηρίζει τα μοντέλα της  Daihatsu. Με πλούσια γκάμα προσφερόμενων τετρακίνητων και δικίνητων εκδόσεων, διαθέτοντας σύγχρονους βενζινοκινητήρες που αποσκοπούν στην χαμηλή κατανάλωση καυσίμου, το Sirion αποτελεί μια τίμια πρόταση στην κατηγορία του.

Σχεδίαση-Χώροι

Σύγχρονο με λιτό σχεδιασμό αν και διακριτικό σε γενικές γραμμές αποτελεί ισορροπημένο σύνολο στο μάτι. Με σχετικά μικρές διαστάσεις, στόχος του Sirion είναι να προσφέρει χώρους και πρακτικότητα σε λογικό μέγεθος. Το μήκος του φθάνει μόλις τα 3.630 mm, με το μεταξόνιο των 2.430 mm και το ύψος των 1.550 mm να αποτελούν βοηθητικά στοιχεία για μια ευρύχωρη καμπίνα.  Οι χώροι για τους εμπρός και πίσω επιβάτες είναι πραγματικά καλοί για την κατηγορία του, με το εσωτερικό ύψος για τα κεφάλια των επιβατών να ενισχύει το αίσθημα της ευρυχωρίας. Ο χώρος αποσκευών του διαθέτει χωρητικότητα 225 lt. Με την αναδίπλωση των πίσω καθισμάτων, με δυνατότητα 60:40, ο διαθέσιμος χώρος φτάνει τα 630 lt.

Ευχάριστη η σχεδίαση του εσωτερικού, διαθέτει μοντέρνες γραμμές και αποδεκτή εργονομία. Οι μεγάλες γυάλινες επιφάνειες ενισχύουν την φωτεινότητα. Τα υλικά στο εσωτερικό είναι ποιοτικά στη όψη με καλή συναρμογή, ενώ εντύπωση προκαλεί η πληθώρα θέσεων και θηκών για μικροαντικείμενα.

Τεχνολογία

Με τρεiς σύγχρονους βενζινοκινητήρες τεχνολογίας DVVT εξοπλίζεται το Sirion. Στη βάση της γκάμας βρίσκεται ο μικρός τρικύλινδρος 1.0 lt, απόδοσης 70 PS και 94 Nm ροπής. Ακολουθεί ο τετρακύλινδρος των 1.3 lt ο οποίος παράγει 92 PS και 120 Nm ροπής. Τέλος τη γρήγορη έκδοση του Sirion εξοπλίζει ένας κινητήρας 1.5 lt με απόδοση 104 PS. Όλες ανεξαιρέτως οι εκδόσεις συνδυάζονται με μηχανικό κιβώτιο 5 σχέσεων. Οι δύο μεγαλύτερες εκδόσεις των 1.3 και 1.5 lt, έχουν δυνατότητα να εξοπλιστούν και με ένα αυτόματο κιβώτιο 4 σχέσεων.

Συγκεκριμένα η έκδοση των 1.3 lt προσφέρεται και σε τετρακίνητη έκδοση. Υπό φυσιολογικές συνθήκες το τετρακίνητο Sirion κινείται από τους εμπρός τροχούς.  Ένας συνεκτικός συμπλέκτης αναλαμβάνει να μεταφέρει τη ροπή και στους πίσω τροχούς, σε περίπτωση απώλειας πρόσφυσης στον εμπρός άξονα. Η ανάρτηση του Sirion περιλαμβάνει εμπρός γόνατα Mc Pherson και πίσω ημιάκαμπτο άξονα. Στον τομέα της πίσω ανάρτησης διαφοροποιείται η τετρακίνητη εκδοχή του Sirion, όπου ο πίσω ημιάκαμπτος άξονας έχει δώσει τη θέση του σε μια ανεξάρτητη λύση τριών συνδέσμων. Το Sirion μπορεί να εξοπλιστεί μέχρι και με 6 αερόσακους, ενώ έχει επιτύχει την επίδοση των 4 αστέρων στις δοκιμές πρόσκρουσης της EuroNCAP.

Στο δρόμο

Μικρό και ευέλικτο στις αστικές μετακινήσεις το Sirion κερδίζει με την συμπεριφορά του στην πόλη. Η περιμετρική ορατότητα είναι καλή και το σύστημα διεύθυνσης αποδεικνύεται μαλακό και εύχρηστο, βοηθώντας στου επιτόπιους ελιγμούς. Ο κύκλος στροφής του είναι μόλις 8,6 m. Μόνον ο σχετικά ασαφής επιλογέας του χειροκίνητου κιβωτίου προβληματίσει σε αστικές  μετακινήσεις. Η ανάρτηση είναι ρυθμισμένη με γνώμονα την άνεση, με τις κλίσεις στις στροφές να προβληματίζουν σε πιο σβέλτους ρυθμούς. Η συμπεριφορά του Sirion είναι κατά βάση υποστροφική, με τα προβλήματα ελκτικής πρόσφυσης των δικίνητων εκδόσεων να μηδενίζονται στην τετρακίνητη εκδοχή του. Τα κινητήρια σύνολο χαρακτηρίζονται για την ευστροφία τους και την χαμηλή τους κατανάλωση. Ο θόρυβος όμως που περνάει στην καμπίνα είναι ενοχλητικός για τους επιβάτες.

Συμπέρασμα

Τίμιο και πρακτικό το Sirion υπηρετεί εύστοχο το ρόλο του εργαλείου πολλαπλών χρήσεων, με κύριο πεδίο δράσης του τις αστικές διαδρομές. Σίγουρα ο ανταγωνισμός το υπερκαλύπτει σε διάφορους τομείς, με το Sirion να διαθέτει τα δικά του πλεονεκτήματα. Με οικονομικούς κινητήρες, πλούσια γκάμα επιλογών διαφορετικών εκδόσεων, μεγάλους εσωτερικούς χώρους, 3 χρόνια εγγύηση και την πάγια αξιοπιστία των μοντέλων της Daihatsu, αποτελεί αξιόλογη πρόταση.


Φωτό - Video 1 Φωτογραφίες

Χρηματοδότηση

• Προκαταβολή: 25%, Δόσεις: έως 72, Επιτόκιο: 8,9%

• Προκαταβολή: 0%, Δόσεις: έως 84, Επιτόκιο: 9,1%

• Έκπτωση: 915€ (1.0) - 3860-4105€ (1.3 Euro4)