- HONDA
- LEGEND (2007)
Τιμές - Εκδόσεις
(PS)Επιτάχυνση
0-100km/h
(sec)Μέση κατανάλωση
(lt/100km)Εκπομπές CO2
(gr/km)Βάρος
(kg)

Ταυτότητα
Άνεση και πολύτελεια υψηλού επιπέδου, μόνιμη τετρακίνηση και κινητήρας 3,5 λίτρων, κάνουν το Legend να ξεχωρίζει.
Παρουσιάστηκε για πρώτη φορά πριν από 25 περίπου χρόνια, ωστόσο η τέταρτη και τελευταία γενιά του μοντέλου, εισάχθηκε στην Ευρώπη. Η ναυαρχίδα της γκάμας Honda κοστίζει αρκετά και έρχεται στην χώρα μας μόνο κατόπιν παραγγελίας. Πρόκειται για μια limo, που παρέχει όλες τις ανέσεις και την πολυτέλεια ενός πολυτελούς sedan.
Σχεδίαση-Χώροι
Οι επιβλητικές διαστάσεις του «θρύλου» της ιαπωνικής φίρμας με μήκος σχεδόν πέντε μέτρα, κρύβονται επιμελώς από το κεκλιμένο καπό με τις δύο έντονες νευρώσεις και τα δύο διαφορετικά επίπεδα του πίσω όγκου. Το Legend ακολουθεί ένα συγκρατημένο μοτίβο εξωτερικά, με πολλά ενδιαφέροντα όμως στοιχεία. Για παράδειγμα, φτερά, καπό και ανάρτηση είναι κατασκευασμένα εξ ολοκλήρου από αλουμίνιο προκειμένου να κρατηθεί το βάρος σε ικανοποιητικά επίπεδα (1.864 κιλά). Σε αυτό έχει συντελέσει και ο κεντρικός άξονας μετάδοσης που είναι κατασκευασμένος από ανθρακονήματα.
Η καμπίνα από την πλευρά της, παρότι ακολουθεί συντηρητικό προφίλ, είναι άνετη και πολυτελής. Οι δεκάδες διακόπτες των διαφόρων λειτουργιών του αυτοκινήτου, αλλά και η μικρή σε πλάτος κεντρική κονσόλα με την οθόνη υγρών κρυστάλλων, δίνουν μια ευχάριστη αισθητικά νότα. Η ποιότητα είναι σε υψηλά επίπεδα, με την πολυτέλεια να είναι αισθητή, χάρη στις ξύλινες επενδύσεις σε ταμπλό και πόρτες, αλλά και το πολύ καλής ποιότητας δερμάτινο σαλόνι. Η συναρμογή, σε κάθε περίπτωση, είναι άψογη, ενώ και το φινίρισμα δεν παρουσιάζει προβλήματα. Όσον αφορά τους χώρους, πέντε επιβάτες δεν θα νιώσουν σε καμία στιγμή ότι κάτι τους λείπει, με τον χώρο αποσκευών να είναι επαρκείς με 452 λίτρα όγκου.
Τεχνολογία
Κάτω από το καπό του Legend βρίσκεται ένα εξακύλινδρος κινητήρας 3.5 λίτρων με μεταβλητό χρονισμό των βαλβίδων (VTEC) και απόδοση 295 ίππων στις 6.200 rpm. Συνεργάζεται με αυτόματο κιβώτιο 5 σχέσεων, με χειροκίνητη λειτουργία και χειριστήρια στο τιμόνι. Η λειτουργία του κινητήρα είναι αρκετά πολιτισμένη, με τον ήχο του V6 να είναι αυτός μόνο που ακουγέται στο εσωτερικό.
Η κατανάλωση, σε κάθε περίπτωση είναι υψηλή. Το Legend είναι ένα από τα λίγα sedan στον κόσμο που διαθέτει μόνιμη τετρακίνηση. Το σύστημα SH All-Wheel Drive, κατανέμει συγκεκριμένο ποσοστό ροπής όχι μόνο μεταξύ των δύο αξόνων, αλλά και μεταξύ των δύο πίσω τροχών. Έτσι, δύο ηλεκτρομαγνητικοί συνεκτικοί συμπλέκτες στον πίσω άξονα, κατανέμουν έως και το 100% της διαθέσιμης στον πίσω άξονα ροπής (από 30 έως και 70% ) σε έναν από τους δύο πίσω τροχούς. Από πλευράς παθητικής ασφάλειας υπάρχει πρωτοποριακό σύστημα προστασίας πεζών. Το καπό εκτινάσσεται και ανασηκώνεται 10 εκατοστά περίπου, σε περίπτωση σύγκρουσης με πεζό, ώστε να μην χτυπήσει σε κεφάλι ή αυχένα και έτσι να μειωθούν οι πιθανότητες σοβαρού τραυματισμού.
Στο δρόμο
Πολύ καλή ποιότητα κύλισης και μοναδική ηχομόνωση προσφέρει στο δρόμο το Legend, αυξάνοντας τα επίπεδα πολυτέλειας και άνεσης. Στον αυτοκινητόδρομο κινείται με χαρακτηριστική σταθερότητα ακόμα και παραπάνω από το επιτρεπόμενο ταχύτητες. Το τιμόνι είναι πολύ καλό σε πληροφόρηση, το αυτόματο 5αρι κιβώτιο βοηθά αρκετά μέσα στην πόλη, αλλά μια ακόμα σχέση θα βελτίωνε πολύ την σβελτάδα του αυτοκινήτου. Σε διαδρομές με στροφές, παρά τον όγκο του αποπνέει ζωντάνια, με τον θηριώδη κινητήρα να βοηθά σημαντικά σε αυτό. Η οδική συμπεριφορά είναι ουδέτερη, σε περιπτώσεις μεγάλης πίεσης δε, το αυτοκίνητο γίνεται και απολαυστικό αφού συμπεριφέρεται ως πισωκίνητο.
Συμπέρασμα
Το Legend αν και λιγάκι ακριβό, αξίζει τα λεφτά του, τόσο για την άνεση και την πολυτέλεια, όσο και για την οδική συμπεριφορά. Το επίπεδο ενεργητικής και παθητικής ασφάλειας είναι από τα καλύτερα, με πλήθος συστημάτων. Οι υποψήφιοι πελάτες απλά θα πρέπει να έχουν υπομονή στην παράδοση του Legend καθώς εισάγεται στην Ελλάδα κατόπιν παραγγελίας.
Χρηματοδότηση
• Προκαταβολή: 0%, Δόσεις:12 έως 100, Επιτόκιο: 9,0%
• Έκπτωση:10.000
Δοκιμές

Δοκιμή Honda Civic Type-R 329 PS: Street fighter
Hardcore, ανόθευτο ή απλά αλήτικο; Το αίμα του Honda Civic Type-R συνεχίζει να βράζει, ενώ δεν κινείται ρούπι από τη θέση του αδιαμφισβήτητου βασιλιά στα hot-hatch. Από όσα έχουν μείνει, τέλος πάντων.

Δοκιμή Honda CR-V e:HEV 2.0 184 PS AWD: Μοντέρνα οικογένεια
Η έκτη γενιά του SUV της Honda μεγάλωσε, εκμοντερνίστηκε σχεδιαστικά, ποιοτικά και τεχνολογικά και θέλει να γίνει το ιδανικό οικογενειακό όχημα ελεύθερου χρόνου.

Δοκιμή Honda e:Ny1: Compact ηλεκτρική ποιότητα
Μπορεί το HR-V να αποτελεί μία επιτυχημένη υλοποίηση ενός εξηλεκτρισμένου compact SUV, αλλά η εκδοχή μηδενικών ρύπων, το e:Ny1, είναι το πρώτο SUV που αντιπροσωπεύει την Honda στην αμιγώς ηλεκτρική εποχή.

Δοκιμή Honda ZR-V e:HEV 184 PS: Midfielder
Με το νέο CR-V να μεγαλώνει, το χάσμα με το HR-V δεν μπορούσε να μείνει ακάλυπτο. Η «γέφυρα» ονομάζεται Honda ZR-V και φυσικά, είναι προικισμένη με όλα τα γνήσια χαρακτηριστικά της μάρκας!

Δοκιμή Honda Jazz 1.5 eHEV Advanced Sport: Πρακτικός οικονομολόγος
Ένα supermini με πρακτικότητα οικογενειακού, κατανάλωση scooter και αναβαθμισμένο σύστημα κίνησης για περισσότερη ισχύ και απόδοση. Φτάνουν όμως αυτά για να δικαιολογήσει την τιμή του;

Δοκιμή Honda Jazz Crosstar 1.5 e:HEV: PhD επιχειρηματολογίας
Δύσκολα πιστεύεις ότι ένα supermini μπορεί να είναι τόσο ευρύχωρο, αλλά και πως ένα υβριδικό γίνεται τόσο αποδοτικό! Το ανανεωμένο Honda Jazz e:HEV των 122 ίππων σε πείθει με συνοπτικές διαδικασίες.

Δοκιμή Honda Civic e:HEV 184 PS: Plot twist
Διαθέσιμο για πρώτη φορά αποκλειστικά ως υβριδικό με 184 ίππους, το Honda Civic e:HEV διαπρέπει σε όλους τους σημαντικούς τομείς για αυτοκίνητο του είδους. Όμως, κρύβει και πολλά περισσότερα.
