Τιμές - Εκδόσεις

ΈκδοσηΤιμήΤιμή σε προσφοράΙσχύς
(PS)
Επιτάχυνση
0-100km/h
(sec)
Μέση κατανάλωση
(lt/100km)
Εκπομπές CO2
(gr/km)
Βάρος
(kg)
3.7 FX37 GT74.000 € 3206,812,02841.940
3.7 FX37 S78.400 € 3206,812,02841.940
5.0 FX50 S94.500 € 3905,813,03102.045
Τιμή από 74.000 €
ΕΠΙΛΕΓΟΥΜΕ ΕΚΔΟΣΗ
GOCAR3.7
Euro NCAP

Ταυτότητα

Το EX ενσωματώνει στοιχεία από Crossover και Coupe σε μια πρωτοποριακή εμφάνιση και το FX μια πληθωρικότητα που αρμόζει σε ένα καινοτόμο Crossover-SUV.

Τα δύο τετρακίνητα μοντέλα της Infiniti, διαθέτουν από τους πιο προκλητικούς και συνάμα επιθετικούς σχεδιασμούς των τελευταίων ετών. Απευθύνονται σε όσους θέλουν πραγματικά να κάνουν τη διαφορά, προσφέροντας πολυτέλεια, άνεση και άψογη οδική συμπεριφορά στο δρόμο, έχοντας και εκτός δρόμου ικανότητες. Εφοδιάζονται από ένα V6 κινητήρα 320 ίππων με το FX να διαθέτει στην γκάμα του και ένα πεντάλιτρο V8 με 390 ίππους και απίστευτη ροπή.

Σχεδίαση-Χώροι
To ΕΧ με την κωδική ονομασία 37, είναι το μικρότερο από τα δύο τετρακίνητα μοντέλα της ιαπωνικής πολυτελούς μάρκας. Η εμφάνιση του είναι άκρως εντυπωσιακή, με την επιθετική μάσκα, το κυρτό σχήμα της οροφής και του τεράστιους θόλους των τροχών, να δίνουν την αίσθηση ενός υπερυψωμένου coupe. Η κόμπακτ σχεδίαση του το καθιστά ως το πιο αεροδυναμικό αυτοκίνητο στην κατηγορία, έχοντας κομψό στιλ, που εκφράζονται από τις χρωμιωμένες λαβές των θυρών, τα φώτα LED και την αεροτομή. Οι 18άρες ζάντες αλουμινίου και οι προβολείς ομίχλης που φαίνονται σαν να είναι χωμένοι βαθιά στον προφυλακτήρα, ολοκληρώνουν την ιδιαίτερη εμφάνιση του.

Η καμπίνα γοητέυει με την ποιότητα και την άνεση, την ευρυχωρία και την αίσθηση πολυτέλειας. Ο οδηγός δεν θα δυσκολευτεί να βρει την ιδανική θέση οδήγησης, έχοντας όλες τις ηλεκτρικές ευκολίες, με τα χειριστήρια και τους διακόπτες παρότι παρά πολλά να είναι εύκολα στη λειτουργία τους. Στο πίσω κάθισμα οι επιβάτες δεν πρόκειται να αντιμετωπίσουν πρόβλημα με το κεφάλι τους λόγω της κυρτής οροφής, με την πλάτη των καθισμάτων να αναδιπλώνεται ηλεκτρικά, αυξάνοντας το χώρο του πορτμπαγκάζ από τα 340 στα 385 λίτρα.

Το FX, παρά τα σχεδόν 5 μέτρα μήκους κρύβει έντεχνα τον όγκο του, χάρη στις έντονες καμπύλες του αμαξώματος. Το μυώδες καπό, τα μοναδικής σχεδίασης φώτα και οι εντυπωσιακές ζάντες 20 και 21 ιντσών, κλέβουν την παράσταση, δίνοντας ένα μοναδικό στιλ στο αυτοκίνητο. Τα μαλακά πλαστικά στο ταμπλό σε συνδυασμό με τις δερμάτινες επενδύσεις σε πόρτες και καθίσματα και το άψογο φινίρισμα, αναδεικνύουν την ποιότητα και την πολύτελεια της καμπίνας. Εργονομία και πρακτικότητα κυμαίνονται σε ικανοποιητικά επίπεδα, με τους χώρους να είναι ιδανικοί για πέντε άτομα. Ο χώρο αποσκευών με 410 λίτρα δεν είναι και ο μεγαλύτερος που μπορούσε να έχει, ωστόσο φιλοξενεί τις ανάγκες των επιβατών.

Τεχνολογία

Ο V6 κινητήρας 3,7 λίτρων, απόδοσης 320 ίππων και 360 Nm ροπής στις 5.200rpm. κινεί με χαρακτηριστική άνεση τα σχεδόν 2 τόνων αμαξώματα του EX και FX. Σε συνδυασμό με το αυτόματο-σειριακό κιβώτιο επτά σχέσεων, εμφανίζει γραμμικότητα σε όλο το φάσμα των στροφών και είναι ιδιαίτερα ελαστικός και πολιτισμένος. Έχει δύναμη από τις χαμηλές κιόλας στροφές, ωστόσο από τις 2.800rpm και πάνω εντυπωσιάζει.

Το EX για να επιταχυνθεί από τα 0-100km/h χρειάζεται μόλις 6,4 sec και το FX 6,8 sec, με την τελική ταχύτητα να ξεπερνάει τα 235km/h. Ο πεντάλιτρος κινητήρας V8 που υπάρχει μόνο στο μεγαλύτερο μοντέλο, αποδίδει 390 ίππους και μέγιστη ροπή 500Nm στις 4.400rpm., προσφέροντας εντυπωσιακές επιδόσεις που θα ζήλευαν ακόμα και πολλά sports car. Ta paddles από μαγνήσιο στο τιμόνι, κάνουν τη διαφορά όχι μόνο στη λειτουργία, αλλά και στην εμφάνιση.

Το σύστημα τετρακίνησης ATTESA E-TS, χρησιμοποιεί ενεργό σύστημα διαχείρισης κατανομής ροπής, η οποία ξεκινά από το 50:50 και φθάνει ως το 0:100 εμπρός-πίσω, ανάλογα με τις συνθήκες. Στην εκκίνηση παρέχεται ροπή και στους άξονες προκειμένου να εξασφαλιστεί η μέγιστη πρόσφυση και στη συνέχεια, όταν δεν είναι απαραίτητο, η κίνηση γίνεται μόνο από τους πίσω τροχούς.

Στο δρόμο

Παρά τον Crossover χαρακτήρα τους, τα δύο τετρακίνητα μοντέλα της Infiniti συμπεριφέρνονται άψογα στο δρόμο, κινούμενα γρήγορα και με απόλυτη σταθερότητα ακόμα και σε πολύ υψηλές ταχύτητες. Στις ευθείες, τα χιλιόμετρα εξαφανίζονται δια μαγείας, με το τιμόνι να είναι απόλυτα ακριβές και γρήγορο. Η ανάρτηση παρότι ρυθμισμένη προς την άνεση των επιβατών, προσφέρει το απαραίτητο σπορ ύφος όπου απαιτείται, χάρη στη λειτουργία (Adaptive Continuous Damping Control).

Σε απαιτητικές διαδρομές τόσο το EX, όσο και το FX παραμένουν σταθερά και ακλόνητα, προσφέροντας πολύ περισσότερη απόλαυση απ’ότι μπορεί να επιζητήσει ο οδηγός, με το σύστημα τετρακίνησης να δίνει μια αίσθηση ασφάλειας. Σε ήπιες χωμάτινες διαδρομές δεν αντιμετωπίζουν προβλήματα, ωστόσο θα θηριώδη ελαστικά του FX δεν αφήνουν περιθώρια για πιο δύσκολα κομμάτια. Η μέση κατανάλωση ξεπερνά τα 11 και 12lt/100km αντίστοιχα, ωστόσο σε υψηλούς ρυθμούς εκτοξεύεται πάνω από τα 18lt/100km.

Συμπέρασμα

Για όσους θέλουν πραγματικά να ξεχωρίζουν και να κάνουν όλα τα βλέμματα να στρέφονται πάνω τους, τα EX και FX είναι ορισμένες από τις ελάχιστες επιλογές. Με εμφάνιση που εντυπωσιάζει, άνεση, ποιότητα και πολυτέλεια σε μέγιστα επίπεδα και οδική συμπεριφορά που συναρπάζει, δεν πρόκειται να αφήσουν παραπονεμένο και κανένα λόγο οδηγό και επιβάτες.


Φωτό - Video 1 Φωτογραφίες 1 Video

Χρηματοδότηση

• Χρηματοδοτικός οργανισμός: —

• Προκαταβολή: — ,Δόσεις: —, Επιτόκιο: —