Τιμές - Εκδόσεις

ΈκδοσηΤιμήΤιμή σε προσφοράΙσχύς
(PS)
Επιτάχυνση
0-100km/h
(sec)
Μέση κατανάλωση
(lt/100km)
Εκπομπές CO2
(gr/km)
Βάρος
(kg)
1.5 dCi Privilege21.300 €19.906 €10511,44,51191.277
1.6 16v Expression16.990 €15.883 €11011,76,51551.225
1.6 16v Dynamic18.750 €17.552 €11011,76,51551.225
1.6 16v Privilege19.250 €18.026 €11011,76,51551.225
1.6 16v Privilege Auto20.500 €19.171 €11013,97,51801.225
Τιμή από 16.990 €
Τιμή με προσφορά από 15.883 €
ΕΠΙΛΕΓΟΥΜΕ ΕΚΔΟΣΗ
GOCAR1.6 16v

Ταυτότητα

Η Renault διαχωρίζει την θέση του Megane από το κλασικό σχεδιαστικό μοτίβο των οικογενειακών με τρεις όγκους, χωρίς όμως να απέχει από τον χώρο των sedan. Το Fluence παίζει τον ρόλο του στην κλασική έννοια του οικογενειακού με πορτ μπαγκάζ όπως έλεγαν και οι παλιοί. Το νέο μέλος στην γαλλική οικογένεια γεφυρώνει την απόσταση στο κενό μεταξύ του Megane hatchback και της Laguna και εκτός της Γηραιάς ηπείρου ευελπιστεί να κάνει καριέρα στις αναπτυσσόμενες ασιατικές και αφρικανικές χώρες.

Σχεδίαση-Χώροι

Η Renault δεν άφησε την σχεδίαση στην τύχη και έδωσε ένα κομψό σχεδιαστικό στιλ στο sedan της, το οποίο έχει υποστεί ένα εκτεταμένο ξεχείλωμα στις διαστάσεις του, σε σχέση με το Megane III. Λιγότερο σε πλάτος και ύψος, αλλά θεαματικά σε μήκος(4.600 mm) που αυξήθηκε κατά 323 mm. Με το Fluence η Renault επιδιώκει την άνεση και βοηθάει σε αυτό και η αύξηση του μεταξονίου κατά 62 mm (συνολικά 2.700 mm). Ο διαθέσιμος χώρος για το κεφάλι και τα πόδια των πίσω επιβατών είναι σημαντικά μεγαλύτερος από του Megane και κάλλιστα μπορεί να συγκριθεί με προτάσεις της μεσαίας κλάσης. Εντυπωσιακή αύξηση έχουμε και στην χωρητικότητα του πορτ μπαγκάζ όπου με 100 λίτρα επιπλέον του Megane, φλερτάρει με τα 500(496 λίτρα για την  ακρίβεια). Η προσπάθεια συγκράτησης του κόστους είναι εμφανής στο εσωτερικό όπου δεν βγάζει την ίδια ποιοτική αίσθηση με την καμπίνα του Megane. Τα πλαστικά στο ταμπλό και τις επενδύσεις των θυρών είναι σκληρά και φθηνά στην αφή και στην όψη, αλλά η συναρμογή τους είναι προσεγμένη, ενώ από τον πίνακα οργάνων απουσιάζει η κεντρικά τοποθετημένη ψηφιακή οθόνη με τις ενδείξεις του ταχυμέτρου, της θερμοκρασίας νερού και της στάθμης καυσίμου. Τα αναλογικά όργανα την αντικαθιστούν, γιατί σύμφωνα με την Renault τα αναζητούν οι πελάτες της κατηγορίας.

Τεχνολογία

To Fluence πατάει σε δοκιμασμένες λύσεις και ουσιαστικά δανείζεται το πάτωμα και τα μηχανικά μέρη του Megane III. Ο ένας και μοναδικός κινητήρας των 1.6 λίτρων είναι ατμοσφαιρικός, αποδίδει 110 ίππους και 151 Nm ροπή και σε συνδυασμό με το σφιχτής κλιμάκωσης 5άρι κιβώτιο αναλαμβάνει να κινήσει τα 1.225 κιλά της κατασκευής. Το Fluence διατίθεται σε 3 εκδόσεις εξοπλισμού, με τη βασική Expression να περιλαμβάνει 6 αερόσακους, ABS με EBV, ESP, ηλεκτρικά παράθυρα εμπρός-πίσω, ραδιο-cd με MP3, υπολογιστή ταξιδίου, cruise control και προβολείς ομίχλης. Η αμέσως επόμενη Dynamic διαθέτει -επιπλέον της Εxpression- ζάντες αλουμινίου, αισθητήρες παρκαρίσματος, δερμάτινη επένδυση στο τιμόνι, αυτόματο κλιματισμό και σύστημα Bluetooth, ενώ στην Privilege θα κερδίσετε επιπλέον τον αντιθαμβωτικό καθρέφτη αλλά και την ευκολία του αυτόματου κιβωτίου. Σε απλά ελληνικά συμβατική τεχνολογία, χωρίς όμως την παραμικρή υποχώρηση.

Στο δρόμο

Στόχος της Renault ήταν η άνεση και το Fluence αν και πατάει στα χαρακτηριστικά του Megane III διαφοροποιείται στο στήσιμό του. Η ανάρτηση αποτελείται από γόνατα McPherson εμπρός και ημιάκαμπτο άξονα πίσω, αλλά διαθέτει πιο μαλακές ρυθμίσεις. Η νέα ρύθμιση της ηλεκτροϋδραυλικής κρεμαγέρας πάντως έχει βελτιώσει την αίσθηση και το βάρος του τιμονιού και γενικά η συμπεριφορά παραμένει ασφαλής, φιλική και εύκολα ελεγχόμενη. Άλλωστε τα στάνταρ ηλεκτρονικά που εποπτεύουν την ευστάθεια, είναι πάντα σε αποστολή πρόληψης και αν εισπράττεις κάτι μεμπτό, ουσιαστικά είναι οι τάσεις πλεύσης της ανάρτησης. Το κοντό κιβώτιο σώζει την κατάσταση στο επίπεδο της απόδοσης, όμως όσο ανεβαίνουν οι στροφές, ο ήχος που φτάνει στην καμπίνα δεν κολακεύει το αυτοκίνητο για το ξεκούραστο χαρακτήρα σε επίπεδο ηχομόνωσης και κύλισης.

Συμπέρασμα

Η Renault με το Fluence συνδυάζει ικανοποιητική τιμή πώλησης και υψηλά επίπεδα εξοπλισμού, απρόσμενους χώρους και κομψή εμφάνιση. Ο μοναδικός ατμοσφαιρικός κινητήρας των 110 ίππων από 1.600 κ.εκ. με απόδοση 110 ίππους, σίγουρα δεν προσφέρει τις επιδόσεις του μικρότερου υπερτροφοδοτούμενου 1.4 TCe, όμως τότε θα ξέφευγε από τον στόχο του«low budget concept» που είναι από τις βασικές επιδιώξεις της εταιρείας για να μπορεί να εισβάλει με αξιώσεις στις αναπτυσσόμενες αγορές.

 

Φωτό - Video 1 Φωτογραφίες 1 Video

Χρηματοδότηση

• Χρηματοδοτικός οργανισμός: Εμπορική Credicom

• Μετρητά : 5 χρόνια εγγύηση, 5 χρόνια οδική βοήθεια

• Προκαταβολή: 20%, Δόσεις: έως 60, Επιτόκιο: 2,5%

Δοκιμές

Δοκιμή Renault Captur E-Tech: Φουλ υβριδικό με 145 ίππους και 5 lt/100 km κατανάλωση!

Δοκιμή Renault Captur E-Tech: Φουλ υβριδικό με 145 ίππους και 5 lt/100 km κατανάλωση!

Το Renault Captur στην υβριδική του εκδοχή προσφέρει οικονομία στις μετακινήσεις, άνεση, ευελιξία και χώρους, σε έναν συνδυασμό που μοιάζει δύσκολο να επιτευχθεί, ενώ απλοποιεί την καθημερινότητα.