- TOYOTA
- AVENSIS WAGON (2015)
Τιμές - Εκδόσεις
(PS)Επιτάχυνση
0-100km/h
(sec)Μέση κατανάλωση
(lt/100km)Εκπομπές CO2
(gr/km)Βάρος
(kg)

Ταυτότητα
Τον Μάρτιο του 2015 η Toyota παρουσίασε στη Γενεύη το ανανεωμένο Avensis. Οι νέοι προφυλακτήρες, το χρώμιο και τα LED στα φώτα εμπρός-πίσω, το κάνουν πιο νεανικό. Το συνολικό μήκος έχει αυξηθεί κατά 40 mm, χωρίς βέβαια αυτό να αλλάζει σε κάτι τους τεράστιους χώρους της καμπίνας. Στην τελευταία η ηχομόνωση είναι αναβαθμισμένη, υπάρχουν νέες επενδύσεις, τιμόνι και λεβιές, ενώ τα καθίσματα είναι πιο άνετα και στον πίνακα οργάνων υπάρχει έγχρωμη οθόνη TFT 4,2 ιντσών.
Τα σημαντικά νέα είναι οι μηχανολογικές αλλαγές με τη μορφή νέων κινητήρων ντίζελ που ικανοποιούν το πρωτόκολλο Euro6. Ο 2.0 D-4D έδωσε τη θέση του σε έναν 1.6 diesel 112 ίππων και 270 Nm. Είναι 20 κιλά πιο ελαφρύς από εκείνον που αντικαθιστά, ενώ η Toyota αναφέρει μέση κατανάλωση 4,1 lt/100 km και 108 g/km. Στην Ελληνική αγορά δεν εισάγεται ο νέος 2λιτρος τουρμποντίζελ με 143 ίππους και 320 Nm. Αναβαθμισμένοι είναι και οι βενζινοκινητήρες του Avensis, ώστε να είναι πιο αποδοτικοί, οικονομικοί και «καθαροί», ειδικά σε συνεργασία με το βελτιωμένο σε λειτουργία κιβώτιο Multidrive S.Ο 1.6 αποδίδει 132 ίππους και 160 Nm, ενώ ο 1.8 147 PS και 180 Nm.
Στην πράξη
Για την Ελλάδα, η πιο ολοκληρωμένη έκδοση είναι ίσως η 1.8 Valvematic. Ο κινητήρας δεν είναι και ο πιο ήσυχος της αγοράς, όμως έχει σαφώς πιο πολιτισμένη λειτουργία από τον 1.6 D-4D, είναι πρόθυμος, ζωντανός και αρκετά οικονομικός. Προτιμήστε τον καλύτερα με το χειροκίνητο κιβώτιο, μιας και το CVT είναι περισσότερο «ιδιαίτερο», παρά χρηστικό.
Στο πολύ ευρύχωρο εσωτερικό, ο ανανεωμένος σχεδιασμός του ταμπλό είναι ξεκούραστος στο μάτι και ο γαλάζιος φωτισμός σε χαλαρώνει. Το σύστημα πολυμέσων είναι μάλλον straight-forward για όποιον έχει κάποια εμπειρία με την τεχνολογία, όμως για τους αμύητους θα χρειαστεί ψυχραιμία και αρκετή ανάγνωση του manual. Κάποιες εργονομικές ατέλειες εντοπίζονται στη δυσκολία πρόσβασης στα πλήκτρα των πίσω παράθυρων από το πάνελ του οδηγού, στη θέση του ηλεκτρικού χειρόφρενου και στο καπάκι του (τεράστιου) χώρου αποθήκευσης κάτω από το υποβραχιόνιο, με το ιδιαίτερο άνοιγμα.
Τελικά
Στη δύσκολη αρένα του Ελληνικού Segment-D, το Avensis αποτελεί ένα σύγχρονο, πλήρες και ελκυστικό πακέτο, τόσο για τον executive manager, όσο και για τον συνειδητοποιημένο ιδιώτη.
Χρηματοδότηση
• Προκαταβολή: 20%, Δόσεις: 12 έως 72 Επιτόκιο: 8,5 %
Δοκιμές

Δοκιμή Toyota bZ4X: Beyond Zero!
Η Toyota κάνει την είσοδο της στην ηλεκτροκίνηση και με το bZ4X προσφέρει μία πρώτη γεύση από το όραμα της για το μέλλον…

Δοκιμή Toyota C-HR Plug-in Hybrid: Κέντα!
Η νεότερη γενιά του Toyota C-HR εφοδιάζεται για πρώτη φορά με τεχνολογία plug-in, αναδεικνύοντας ακόμα μία αποδοτική πτυχή της θελκτικής προσωπικότητας του.

Δοκιμή Toyota C-HR 2.0 HEV AWD-i: Βελούδινη επανάσταση
Το νέο C-HR επέστρεψε στις επάλξεις και δε στοχεύει σε τίποτα λιγότερο από την κορυφή στην κλάση των C-SUV. Βέβαια, τα πράγματα έχουν αλλάξει πολύ από το 2016, όταν η πρώτη γενιά του μοντέλου αιφνιδίασε τους πάντες…

Δοκιμή Toyota Prius Plug-in Hybrid: Level Up!
Το Prius αν και συνεχίζει στον οικολογικό δρόμο του υβριδισμού, στην 5η του γενιά αναβαθμίζεται σημαντικά σε κάθε του πτυχή και αποκτά πρωτόγνωρη -για την ιστορία του μοντέλου- δυναμική υπόσταση.

Δοκιμή Toyota Corolla Hybrid 1.8 140 PS: The crown!
Αναβαθμισμένο ακριβώς εκεί που έπρεπε, με ένα άκρως αποδοτικό υβριδικό σύστημα των 140 ίππων και ξεχωριστή εμφάνιση, το Toyota Corolla υπερασπίζεται τη… γαλαζοαίματη καταγωγή του.
![Δοκιμή Toyota Corolla Cross 2.0 Hybrid AWD: Σίγουρο στοίχημα! [video]](https://cdn.gcdata.gr/c3/ot1-42684_tb_400x250_v9.jpg)
Δοκιμή Toyota Corolla Cross 2.0 Hybrid AWD: Σίγουρο στοίχημα! [video]
Στην παρτίδα των C-SUV η Toyota βγάζει άσσο από το μανίκι της, συνδυάζοντας το χαρακτηριστικό Cross με το φημισμένο όνομα της Corolla.

Δοκιμή Toyota RAV4 plug-in hybrid: Είναι το απόλυτο οικογενειακό SUV;
Κάνει αμέτρητα χιλιόμετρα, έχει άπλετους χώρους, καίει ελάχιστα, επιταχύνει σαν supercar, είναι ψηλό και διαθέτει κάθε λογής τεχνολογικό καλούδι. Αξίζει τα λεφτά του το RAV4 PHEV;
