Τιμές - Μοντέλα SUZUKI

ACROSS
ACROSS
ΚΑΤΗΓΟΡΙΑSUV/Crossover
ΤΙΜΗαπό 62.180 €
ΜΕ ΠΡΟΣΦΟΡΑ-
IGNIS
IGNIS
ΚΑΤΗΓΟΡΙΑSUV/Crossover
ΤΙΜΗαπό 16.630 €
ΜΕ ΠΡΟΣΦΟΡΑ-
Euro NCAP
JIMNY 4WD
JIMNY 4WD
ΚΑΤΗΓΟΡΙΑSUV/Crossover
ΤΙΜΗαπό 23.580 €
ΜΕ ΠΡΟΣΦΟΡΑ-
Euro NCAP
S-CROSS
S-CROSS
ΚΑΤΗΓΟΡΙΑSUV/Crossover
ΤΙΜΗαπό 22.680 €
ΜΕ ΠΡΟΣΦΟΡΑ-
S-CROSS HYBRID
S-CROSS HYBRID
ΚΑΤΗΓΟΡΙΑSUV/Crossover
ΤΙΜΗαπό 28.980 €
ΜΕ ΠΡΟΣΦΟΡΑ-
SWACE
SWACE
ΚΑΤΗΓΟΡΙΑΜικρομεσαίο
ΤΙΜΗαπό 29.180 €
ΜΕ ΠΡΟΣΦΟΡΑ-
SWIFT
SWIFT
ΚΑΤΗΓΟΡΙΑSuper Mini
ΤΙΜΗαπό 17.450 €
ΜΕ ΠΡΟΣΦΟΡΑ-
VITARA
VITARA
ΚΑΤΗΓΟΡΙΑSUV/Crossover
ΤΙΜΗαπό 20.980 €
ΜΕ ΠΡΟΣΦΟΡΑ-
Euro NCAP
VITARA ΑΠΟΘΕΜΑ
VITARA ΑΠΟΘΕΜΑ
ΚΑΤΗΓΟΡΙΑSUV/Crossover
ΤΙΜΗαπό 19.580 €
ΜΕ ΠΡΟΣΦΟΡΑ-
Euro NCAP

Εγγυήσεις SUZUKI

  • Μηχανικά μέρη: 36 μήνες
  • Βαφή: 36 μήνες
  • Διάτρηση: 144 μήνες

Μάρκα SUZUKI

Suzuki. Η ιστορία.

Η Suzuki είναι μία από τις μεγαλύτερες σε ιστορία και κύκλο εργασιών ιαπωνικές αυτοκινητοβιομηχανίες. Σήμερα δραστηριοποιείται σε πολλούς τομείς, με σημαντικότερους αυτούς της κατασκευής αυτοκινήτων, μοτοσικλετών, εξωλέμβιων μηχανών, οχημάτων παντός εδάφους (ATV), αμαξιδίων για ΑμεΑ κ.α.

Φημίζεται για τα οχήματα εκτός δρόμου, όπως το Vitara, αλλά και τα μικρά αυτοκίνητα πόλης, όπως τα Swift, Ignis και Baleno. Πρόσφατα η Suzuki υπέγραψε συμφωνία για στρατηγική συνεργασία με την Toyota σε αρκετούς τομείς, ενόψει των κοσμογονικών αλλαγών στο χώρο της αυτοκίνησης.

Η ιστορία της αρχίζει τον Οκτώβριο του 1909, όταν ιδρύθηκε από τον Michio Suzuki σε μία μικρή τότε πόλη της Ιαπωνίας, το Hamamatsu. Πρώτο αντικείμενο δραστηριότητας της εταιρείας ήταν η παραγωγή αργαλειών και το όνομά της ήταν Suzuki Loom Manufacturing Co. Στα τέλη της δεκαετίας του 1920 ο Michio Suzuki εφηύρε ένα νέο είδος μηχανής ύφανσης, την οποία εξήγαγε εκτός Ιαπωνίας.

 

Μεταπολεμικά

Οι βομβαρδισμοί κατά το Β’ Παγκόσμιο Πόλεμο προκάλεσαν σημαντικές ζημιές σε αρκετά από τα εργοστάσια της Suzuki, ενώ η οικονομική κρίση στην ηττημένη Ιαπωνία στάθηκε εμπόδιο στα πλάνα της εταιρείας τις δεκαετίες του ’40 και του ’50. Η Suzuki στράφηκε στην παραγωγή προσιτών οχημάτων μετακίνησης, αρχικά το 1952 με το μοτοποδήλατο Power Free (με κινητήρα 36 cc) και το 1955 με το πρώτο της αυτοκίνητα, το Suzulight, με δίχρονο κινητήρα 360 cc. Φυσιολογικά λοιπόν, η εταιρεία μετονομάστηκε σε Suzuki Motor Co.

Το 1957 ο Shunzo Suzuki τοποθετήθηκε στη θέση του Προέδρου και ο ιδρυτής Michio Suzuki ανέλαβε πλέον το ρόλο του συμβούλου. Ένα χρόνο αργότερα, το 1958, το αρχικό γράμμα «S» υιοθετήθηκε ως το λογότυπο της ιαπωνικής εταιρίας. Στη συνέχεια η Suzuki άρχισε να δραστηριοποιείται και στον τομέα των ελαφρών φορτηγών.

Τον Αύγουστο του 1963 ιδρύθηκε η θυγατρική της Suzuki στις Ηνωμένες Πολιτείες, με έδρα το Λος Άντζελες, καθώς η δυτική ακτή των ΗΠΑ ήταν πιο κοντά στην Ιαπωνία. Από τα μέσα της δεκαετίας του ’60 η Suzuki άρχισε να κατασκευάζει εξωλέμβιες μηχανές, με πρώτη την D55, ισχύος 5,5 ίππων.

 

Από το Jimny στο Vitara

Τον Απρίλιο του 1970 έκανε ντεμπούτο το Jimny, το οποίο είναι πλέον ένα από τα πιο γνωστά ονόματα μοντέλων στην κατηγορία των αυτοκινήτων 4x4. Το πρώτο Jimny έφερε τετρακίνηση και μίνι κινητήρα, χωρητικότητας 360 cc. Μάλιστα από το 1975 έγινε το πρώτο αυτοκίνητο της Suzuki που είχε γραμμή παραγωγής και εκτός Ιαπωνίας, και συγκεκριμένα στο Πακιστάν. Το επόμενο Jimny λανσαρίστηκε τον Οκτώβριο του 1977 και ήταν σαφώς πιο σύγχρονο, με τετράχρονο κινητήρα 800 cc. Το 1982 το Jimny έφερε κινητήρα 1 λίτρου και αργότερα μεγαλύτερο στα 1.300 cc.

Το 1974 η Suzuki εισήλθε στον τομέα του ιατρικού εξοπλισμού, λανσάροντας το Z600, ένα αμαξίδιο για άτομα με αναπηρία το οποίο έφερε μοτέρ.

Στις αρχές του 1980 έκανε πρεμιέρα η μοτοσικλέτα GSX, όνομα που σημαίνει πολλά για τους λάτρεις των δύο τροχών. Κυκλοφόρησε με τρεις κινητήρες, αντίστοιχης χωρητικότητας 250, 400 και 750 cc. Τον Οκτώβριο του 1981 ακολούθησε η GSX 1100S, το 1982 η GSX 750S και το 1984 η GSX-R με κινητήρα 400 cc. Το ίδιο έτος η Suzuki πανηγύρισε το 10ο συνεχόμενο πρωτάθλημα οδηγών στο θεσμό του World Motorcross Grand Prix 125.

Το καλοκαίρι του 1981 η Suzuki άρχισε συνεργασία με την αμερικάνικη General Motors (απέκτησε το 5,3% της Suzuki) και την ιαπωνική Isuzu Motors. Το 1982 υπεγράφη μνημόνιο συνεργασίας με την κυβέρνηση της Ινδίας για την παραγωγή προσιτών αυτοκινήτων και εγένετο η Maruti-Suzuki. Το 1983 έκανε την εμφάνισή του το Cultus (με κινητήρα 1 lt), το οποίο γνωρίζουμε ως Swift.

Η ζήτηση για αυτοκίνητα 4x4, με αυξημένες δυνατότητες κίνησης εκτός δρόμου, μεγάλωνε χρόνο με το χρόνο και τον Μάιο του 1988 η Suzuki λάνσαρε ένα compact μοντέλο με κινητήρα 1.6. Το όνομά του στην αγορά της Ιαπωνίας ήταν Escudo και πρόκειται για το γνωστό μας Vitara, το οποίο έγινε συνώνυμο της περιπέτειας και της χρήσης σε σκληροτράχηλα εδάφη.

 

Η Suzuki σήμερα

Σήμερα η Suzuki απασχολεί περισσότερους από 45.000 υπαλλήλους παγκοσμίως και έχει παρουσία σε σχεδόν 200 χώρες. Αποτελεί μία από τις εδραιωμένες μάρκες διεθνώς στο χώρο του αυτοκινήτου, της μοτοσικλέτας και των εξωλέμβιων μηχανών.

Η γκάμα της περιλαμβάνει αυτοκίνητα της μικρής και της μικρομεσαίας κατηγορίας, τόσο για χρήση σε αστικό περιβάλλον όσο και για όσους αναζητούν την περιπέτεια. Στην πρώτη περίπτωση, με τα Ignis, Swift και Baleno έχει μία από τις πλουσιότερες προτάσεις, απευθυνόμενη κυρίως στο νεανικό κοινό που αναζητά ένα αξιόπιστο και μοντέρνο αυτοκίνητο για τις μετακινήσεις του. Στην κατηγορία των SUV/4x4, η Suzuki προσφέρει το Vitara (παλαιότερα κυκλοφορούσε και ως Grand Vitara) και το S-Cross, το διάδοχο του SX4. Το Jimny δεν μπορεί να κρύψει τα πολλά χρόνια που το... βαραίνουν, οπότε σύντομα αναμένεται ο αντικαταστάτης του.

Η τρέχουσα, τέταρτη, γενιά του Vitara παρουσιάστηκε στην έκθεση του Παρισιού το φθινόπωρο του 2014. Κατασκευάζεται για την Ευρώπη στο εργοστάσιο της Suzuki στην Ουγγαρία και είναι μικρότερο σε διαστάσεις από το Grand Vitara. Κυκλοφορεί σε πεντάθυρο αμάξωμα, με κίνηση στους μπροστινούς ή σε όλους τους τροχούς (με σύστημα AllGrip) και με κινητήρες 1.4 / 1.6 βενζίνης και 1.6 diesel.

To Swift έχει φθάσει αισίως στην πέμπτη γενιά του. Έκανε πρεμιέρα τον Μάρτιο του 2017 στην Έκθεση της Γενεύης 2017 και με μήκος στα 3,84 μέτρα τοποθετείται στο κάτω άκρο των μοντέλων της κατηγορίας των σουπερμίνι. Για το μέγεθός του προσφέρει ικανοποιητικούς χώρους για 4 επιβάτες και τις αποσκευές τους, καθώς ο όγκος του πορτμπαγκάζ αυξήθηκε κατά 54 λίτρα σε σχέση με την προηγούμενη γενιά, φτάνοντας τώρα τα 254 lt. Το νέο Swift κυκλοφορεί αποκλειστικά σε 5θυρο αμάξωμα, ενώ είναι κατά 10% πιο ελαφρύ, 19% πιο ισχυρό και 8% πιο αποδοτικό προσφέροντας καλύτερη οικονομία καυσίμου, σε σχέση με το μοντέλο που αντικαθιστά. Η Suzuki το διαθέτει με δύο κινητήρες βενζίνης, τον 4κύλινδρο 1.2 DualJet απόδοσης 90 ίππων και τον turbo 1.0 BoosterJet με 112 ίππους. Αμφότεροι προσφέρονται και σε mild hybrid εκδόσεις SHVS, με έμφαση στην οικονομία. Το χειροκίνητο κιβώτιο 5 σχέσεων πλαισιώνουν ένα CVT και ένα 6άρι αυτόματο, ενώ στις επιλογές υπάρχουν και τετρακίνητες ALLGRIP εκδόσεις.

Το όνομα Jimny φέρει το μικρό, ελαφρύ και προσιτό off road μοντέλο της Suzuki που κατασκευάζεται από τη δεκαετία του ’70. Προπομπός του ήταν το LJ10 (Light Jeep 10) του 1970, με αερόψυκτο δικύλινδρο κινητήρα 359 cc. Ακολούθησαν το LJ20 το 1972, το LJ50 το 1975 (τρικύλινδρος με κυβισμό 539 cc), το Jimny/LJ80 (με 800 cc), το Jimny 1000/SJ410 και το Jimny 1300/SJ413. Στη συνέχεια λανσαρίστηκε μία ανανεωμένη έκδοση του SJ413, το Samurai που κυκλοφόρησε και στις ΗΠΑ. Το 1998 έκανε την εμφάνισή του το νέο Jimny, με κοινό όνομά για όλες τις αγορές. Νέοι κινητήρες το 2001 και το 2005, μαζί με μικρές αλλαγές στο αμάξωμα και το εσωτερικό, διατήρησαν το Jimny στην επικαιρότητα.

 

Συνεργασίες

Όσον αφορά τις συνέργειες της Suzuki με άλλους κατασκευαστές, σε ισχύ βρίσκεται από τις αρχές του 2017 το μνημόνιο συνεργασίας με την Toyota. Σύμφωνα με αυτό, οι δύο ιαπωνικές εταιρείες θα αρχίσουν να εξετάζουν τρόπους για την ανάπτυξη τεχνολογίας στους τομείς του περιβάλλοντος, της ασφάλειας, των πληροφοριών αλλά και στην κοινή προμήθεια προϊόντων και ανταλλακτικών.

Η σύμπραξη Toyota-Suzuki έγινε με πρωτοβουλία της δεύτερης, η οποία αναζητούσε σύμμαχο για την ανάπτυξη νέων τεχνολογιών. Το είχε μάλιστα αναφέρει ο Πρόεδρος της εταιρείας, Osamu Suzuki, κατά τη διάρκεια της κοινής συνέντευξης Τύπου με τον ομόλογό του της Toyota, Akio Toyoda.

Από το 2009 έως το 2015 ο Όμιλος Volkswagen διατηρούσε ποσοστό 19,9% των μετοχών της Suzuki. Μετά όμως από απόφαση διεθνούς διαιτητικού δικαστηρίου, η Volkswagen υποχρεώθηκε να επιστρέψει το ποσοστό στη Suzuki, η οποία κατέβαλε ποσό κοντά στα 4 δισ. δολάρια.

Φωτό - Video 10 Φωτογραφίες 3 Video

Δοκιμές SUZUKI

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ SUZUKI

Γενικός εισαγωγέας

ΣΦΑΚΙΑΝΑΚΗΣ Α.Ε.Β.Ε.