Ρεκόρ στο Nurburgring με ηλεκτρικό Toyota

Κάτω από τα 8 λεπτά το γυρολόγιο από μονοθέσιο

  • -
  • -

Στόχος της Toyota ήταν το ηλεκτρικό της μονοθέσιο να σπάσει το φράγμα των οκτώ λεπτών στο Nordschleife και το πέτυχε με χαρακτηριστική άνεση. Το EV P001 έτρεξε σε 7 λεπτά και 47,794 δεύτερα τα 20,8 km του γύρου με τον Jochen Krumbach στο τιμόνι, συντρίβοντας το προηγούμενο ρεκόρ των 9 λεπτών & 1.338 δευτ.

Το ηλεκτρικό μονοθέσιο χρησιμοποιεί δύο ηλεκτροκινητήρες με συνολική ισχύ 375 ίππους και 800Nm ροπή (!) που μεταδίδονται στον πίσω άξονα. Η τελική ταχύτητα του αγγίζει τα 260km/h, αλλά τα τεράστια αποθέματα ροπής του δίνουν σημαντικό πλεονέκτημα στη συγκεκριμένη πίστα με τις μεγάλες υψομετρικές διαφορές. Μάλιστα κατά την επίτευξη του χρησιμοποιήθηκαν με ελαστικά προδιαγραφών δρόμου και όχι με αντίστοιχα αγωνιστικού τύπου για χρήση πίστας.

Το EV P001 βασίζεται σε ένα πλαίσιο Radical τροποποιημένο από την Toyota για το e-WOLF.Η εταιρεία Aguti ανέλαβε τη δημιουργία και την υλοποίηση της εξωτερικής εμφάνισης του αυτοκινήτου, ενώ η Rational Motion ανέλαβε το σύστημα ηλεκτροκίνησης, τη μπαταρία και την ηλεκτρονική μονάδα ελέγχου που βασίζονται στην τεχνολογία EVO Electric.

Οι επιδόσεις του μονοθεσίου επιβεβαιώνουν ότι η Toyota προτίθεται να συμμετάσχει σε οποιοδήποτε μελλοντικό πρωτάθλημα ενιαίου με ηλεκτρικά αυτοκίνητα, ενώ η εταιρία σκοπεύει να λανσάρει αυτήν την τεχνολογία στην αγορά το 2012.

 

Ηλεκτρικό EV P001 της Toyota

Επιδόσεις

Τελική ταχύτητα

260km/h

0-50km/h

1,8 δευτ.

0-100km/h

3,9 δευτ.

Ηλεκτροκινητήρας

Μέγιστη ροπή

800Nm

Μέγιστη ισχύς

280kW(375hp)

Μέγιστες στροφές

5.000 rpm

Μπαταρία

Τύπος

Κεραμική λιθίου

Τάση

520V

Χωρητικότητα

41,5kWh

Βάρος

350kg

Διαστάσεις

Συνολικό μήκος

4.190mm

Συνολικό πλάτος

1.785mm

Συνολικό ύψος

1.070mm

Μεταξόνιο

2.368mm

Βάρος

970kg

 

AYTO TO ΔΙΑΒΑΣΕΣ

ΠΑΡΑΚΑΛΩ ΠΕΡΙΜΕΝΕΤΕ. ΦΟΡΤΩΝΟΝΤΑΙ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ...