Alfa Romeo Giulietta 1.4 ΤΒ 170

Με αρετή και τόλμη

  • -
  • -

Η πιο σίγουρη επιλογή για την Alfa Romeo ήταν να κοιτάξει στο ένδοξο παρελθόν της για να κατασκευάσει ένα ξεχωριστό μοντέλο για τη premium μικρομεσαία κατηγορία. Ενώ για κάποιες άλλες εταιρείες το εγχείρημα αυτό θα ήταν βάσανο, η Ιταλική εταιρεία γνωρίζει τον τρόπο να υλοποιεί ένα τέτοιο σχέδιο με μοναδικό τρόπο. Αναμειγνύει με περισσή τέχνη όλα αυτά τα στοιχεία που απαιτούνται για να διατηρείται η εταιρική ταυτότητα, προσθέτει τις τεχνολογικές καινοτομίες αιχμής που διαθέτει και τέλος τα αρωματίζει με το εσάνς των 100 χρόνων αυτοκινητικής κουλτούρας. Το τελικό αποτέλεσμα στοχεύει στο συναίσθημα του οδηγού και ολόκληρη η καμπάνια προβολής του μοντέλου έχει στηθεί με βάση αυτό.

Στα πλαίσια της παρουσίασης στον Τύπο επί ελληνικού εδάφους οδηγήσαμε την Giulietta με τον κινητήρα των 1400 κ.εκ. τεχνολογίας MultiAir που αποδίδει 170 ίππους και φαντάζει ως η πιο ιδανική επιλογή για το συγκεκριμένο αμάξωμα των 1350 κιλών. Οι εξωτερικές της διαστάσεις παραπέμπουν στο Fiat Bravo και οι διαθέσιμοι χώροι αρκούν για τέσσερις επιβάτες με αποσκευές 350 λίτρων. Το τεχνολογικό πακέτο της Giulietta περιλαμβάνει σύστημα Start-Stop για οικονομία καυσίμου, το ηλεκτρονικό διαφορικό Q2 και το σύστημα DNA που το πρωτοείδαμε στην MiTO.

Δίωρο απόλαυσης

Κλείνοντας τη πόρτα σού δίνει από πρώτο χέρι την αίσθηση της στιβαρότητας και αρκούν λίγα μέτρα πίσω από τιμόνι και μερικά περάσματα από τις κακοτεχνίες του δρόμου για να αντιληφθείς ότι στην Guilietta το πλαίσιο είναι άκαμπτο για υψηλές επιδόσεις στο δρόμο αλλά και ορθά μελετημένο ώστε να επιτύχει καλή επίδοση στα crash test του EuroNCAP.

Ο φυσικός χώρος της Alfa είναι τα απαιτητικά στροφιλίκια όπου η Giulietta θα πρέπει να αποδείξει στην πράξη τις οδηγικές της αρετές. Η πίσω ανάρτηση με τους πολλαπλούς συνδέσμους υπόσχεται καλύτερο έλεγχο της ουράς και όντως το πίσω μέρος έχει εξαιρετική σταθερότητα όσο οι ρυθμοί ανεβαίνουν. Σε αυτό συνεπικουρεί το σύστημα διεύθυνσης που έχει μεν ηλεκτρική υποβοήθηση άλλα τα εξαρτήματα είναι τοποθετημένα πάνω στο σώμα της κρεμαγιέρας κι όχι στην κολώνα του τιμονιού για καλύτερη αίσθηση.

Η απόκριση στο γκάζι είναι άμεση κι όσο οι ρυθμοί ανεβαίνουν κι ο οδηγός χρησιμοποιεί όλο το εύρος του στροφόμετρου, τόσο αντιλαμβάνεται ότι η Giulietta των 170 ίππων απευθύνεται στους ενθουσιώδεις οδηγούς που δεν αρκούνται μόνο στην σχεδιαστική πρωτοτυπία αλλά επιθυμούν κάπου κάπου να ακούν το σφύριγμα του turbo.

Περισσότερα στην αναλυτική δοκιμή του gocar που θα ακολουθήσει.

AYTO TO ΔΙΑΒΑΣΕΣ

ΠΑΡΑΚΑΛΩ ΠΕΡΙΜΕΝΕΤΕ. ΦΟΡΤΩΝΟΝΤΑΙ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ...