Πρεμιέρα για την Porsche 918 Spyder
Στη Φρανκφούρτη η τελική έκδοση παραγωγής της υβριδικής super-Porsche
- -
- -
Στην έκθεση της Φρανκφούρτης έκανε ντεμπούτο η plug-in υβριδική Porsche 918 Spyder. Το γερμανικό hypercar κινείται από έναν ατμοσφαιρικό V8 βενζινοκινητήρα 4,6 λίτρων και 612 ίππων τοποθετημένο στο κέντρο, έναν ηλεκτροκινητήρα 157 ίππων που βρίσκεται επίσης στο κέντρο και έναν ακόμη ηλεκτροκινητήρα στο εμπρός μέρος ο οποίος αποδίδει άλλους 130 ίππους. Η συνδυαστική απόδοση φτάνει το απίστευτο νούμερο των 887 PS. Οι δύο πρώτοι κινητήρες δίνουν κίνηση στους πίσω τροχούς, είτε αποκλειστικά είτε συνδυαστικά, ενώ ο τρίτος κινεί τον εμπρός άξονα δίνοντας έτσι δυνατότητα τετρακίνησης στην 918. Η διάταξη συνδυάζεται με το αυτόματο κιβώτιο PDK 7 σχέσεων, ενώ οι μπαταρίες ιόντων λιθίου χρειάζονται συνολικά από 2 έως 7 ώρες φόρτισης, αναλόγως της παροχής ρεύματος. Υπάρχει βέβαια και το προαιρετικό σύστημα Porsche Speed Charging Station που υπόσχεται ταχεία φόρτιση σε μόλις 25 λεπτά! Οι επιδόσεις δεν θα μπορούσαν παρά να κόβουν την ανάσα: 0-100 km/h σε 2,8 sec, 0-200 km/h σε 7,9 sec και 0-300 km/h σε 23 sec! Παράλληλα, η Porsche ανακοινώνει εντυπωσιακές τιμές για τη μέση κατανάλωση και τις εκπομπές CO2: 3,3 lt/100 km και 79 g/km αντίστοιχα. Ο οδηγός της 918 έχει στη διάθεσή του 5 προγράμματα οδήγησης:
- E-Power: η κίνηση γίνεται αποκλειστικά με ηλεκτρική ενέργεια, με αυτονομία 30 km και τελική ταχύτητα μέχρι 150 km/h. Όταν οι μπαταρίες αδειάσουν τότε εμπλέκεται η υβριδική διάταξη.
- Hybrid: ο θερμικός κινητήρας συνεργάζεται με τους ηλεκτροκινητήρες για το μέγιστο συνδυασμό απόδοσης και οικονομίας.
- Sport Hybrid: μεγαλύτερη εμπλοκή του κινητήρα βενζίνης με σκοπό τη μέγιστη ισχύ.
- Race Hybrid: δίνει απόλυτη έμφαση στις επιδόσεις, βάζοντας τους ηλεκτρικούς κινητήρες σε πλήρη λειτουργία και ρυθμίζοντας κατάλληλα την λειτουργία του αυτόματου κιβωτίου PDK.
- Hot Lap: η μέγιστη ισχύ από τις μπαταρίες καταναλώνεται με στόχο αποκλειστικά τις κορυφαίες επιδόσεις για ένα συγκεκριμένο χρονικό διάστημα.