Audi Nanuk Quattro Concept
Κορυφαίες επιδόσεις με στολή SUV συνδυάζει το πρωτότυπο Nanuk Quattro που αποκάλυψε η Audi στην έκθεση της Φρανκφούρτης
- -
- -
Δίπλα στο Audi Sport Quattro Concept η γερμανική εταιρεία παρουσιάζει και το πιο off-road σε χαρακτήρα Nanuk Quattro Concept. Το Audi Nanuk Quattro Concept είναι κατασκευασμένο σε συνεργασία με την ItalDesign του Giugiaro, θυμίζοντας αρκετά το ItalDesign Parcour Concept. Διαθέτει το ειδικά μελετημένο ελαφρύ αλουμινένιο Audi Space Frame (ASF) και μέρη από ενισχυμένο carbon fiber (CFRP), ζυγίζοντας περίπου 1900 kg. Με εκτός δρόμου διαθέσεις, το εντυπωσιακό πρωτότυπο της Audi παίρνει κίνηση από τον 5,0 λίτρων V10 TDI κινητήρα, ο οποίος αποδίδει 544 ίππους και 1000 Nm ροπής από τις 1500 rpm! Η τετρακίνηση αναλαμβάνει να μεταφέρει την πλούσια ροπή σε όλους τους τροχούς, μέσω ενός αυτόματου κιβωτίου S tronic 7 σχέσεων. Οι διαστάσεις του Nanuk είναι 4,54 μέτρα μήκος, 1,99 μέτρα πλάτος και 1,34 μέτρα ύψος. Οι επιδόσεις που υπόσχεται η Audi για το νέο της concept, είναι 0-100 km/h σε 3,8΄΄ και 305 km/h τελικής ταχύτητας. Για την κατανάλωση η Audi ανακοινώνει μόλις 7,8 lt/100km πετρελαίου.
Διαθέτει εντυπωσιακούς τροχούς 22 ιντσών (235/50 εμπρός - 295/50 πίσω) και φορά ηλεκτρονικά ελεγχόμενη ανάρτηση, με τον οδηγό να μπορεί να αυξομειωνεί την απόσταση από το έδαφος, με τρία στάδια (από -30 mm μέχρι +40 mm). Παράλληλα, η ηλεκτρονική ρύθμιση του ύψους της ανάρτησης συνεργάζεται με το σύστημα πλοήγησης, έχοντας τη δυνατότητα να αυξομειώσει την απόσταση από το έδαφος ανάλογα με τις συνθήκες του δρόμου. Το Nanuk Quatro Concept ενσωματώνει και το σύστημα Audi Dynamic Steering. Σε χαμηλές σχετικά ταχύτητες, οι πίσω τροχοί γυρίζουν έως και 9 μοίρες προς την αντίθετη κατεύθυνση, από την οποία στρίβει το αυτοκίνητο, μειώνοντας εικονικά το μεταξόνιο και ελαττώνοντας σημαντικά τον κύκλο στροφής (κοντά στα 10 μέτρα), προσφέροντας ευκινησία και ουδετερότητα στις στροφές. Σε υψηλές ταχύτητες , το σύστημα αλλάζει τη γεωμετρία των πίσω τροχών κατά 2,5 μοίρες προς την ίδια κατεύθυνση που στρίβουν οι εμπρός τροχοί, αυξάνοντας εικονικά το μεταξόνιο με σκοπό την βελτίωση της σταθερότητας του οχήματος.