Νέο VW Polo facelift
Άλλαξε; Περισσότερα κάτω από το καπό!
- -
- -
Είναι το μόνιμο ερώτημα που αφορά αισθητικές ανανεώσεις μοντέλων της VW. Πώς ξεχωρίζει το facelift από τον προκάτοχο; Ερώτημα που τελικά δεν ενδιαφέρει κανέναν ή κάποιους λίγους που μελετούν εξελικτικά τα μοντέλα των εταιρειών!
Όσοι γνωρίζουν τη φιλοσοφία της μάρκας και αποδέχονται την πρακτική αυτή, αντιλαμβάνονται ότι οι Γερμανοί είναι μετρ στον τομέα αυτό. Η ανανέωση του Polo αφορά τη γνώριμη τριπλέτα, προφυλακτήρας, φανάρια και ολίγον …εσωτερικό. Στο gocar το είχατε δει ήδη από πρόσφατη διαρροή, έτσι η αναμονή τελείωσε με τον πιο πειστικό τρόπο. Η νέα γενιά Polo έχει ανασχεδιασμένους προφυλακτήρες, νέα φανάρια με προαιρετικά LED και πέντε νέες σειρές ζαντών αλουμινίου. Στο εσωτερικό το Polo διαθέτει ανασχεδιασμένο πίνακα οργάνων, νέο τιμόνι και διαφοροποιημένη κεντρική κονσόλα που φιλοξενεί νέα χειριστήρια για τον κλιματισμό. Αυτά στο φαίνεσθαι. Οι ουσιαστικές αλλαγές αφορούν νέες τεχνολογίες που δανείζεται το Polo από το Golf και αναμένεται να δώσουν σημαντικό πλεονέκτημα απέναντι στον ανταγωνισμό της κατηγορίας των supermini. Η νέα γενιά Polo θα διαθέτει σύστημα αυτόματης πέδησης για αποφυγή σύγκρουσης στο βασικό εξοπλισμό και προαιρετικά περιλαμβάνεται το σύστημα Driver Alert με City Emergency Braking και Automatic Cruise Control.
Στις αναρτήσεις θα προσφέρονται αμορτισέρ με ηλεκτρονικά ελεγχόμενη απόσβεση με δύο set-up ρυθμίσεων και νέο ηλεκτρικά υποβοηθούμενο τιμόνι, που απορροφά λιγότερη ενέργεια, αλλά διαθέτει καλύτερη απόκριση.
Κάτω από το καπό οι αλλαγές βάζουν το Polo μπροστά από τις εξελίξεις του 2015 καθώς θα διαθέτει κινητήρες diesel Euro-6 που είναι κατά 21% πιο οικονομικοί. Η VW εφοδιάζει το Polo με έναν νέο τρικύλινδρο diesel στα 1.400 κ.εκ. σε δύο εκδοχές απόδοσης 75 και 90 ίππων ο οποίος αντικαθιστά τους 1.2 TDI και 1.6TDI από την υπάρχουσα γκάμα.
Στους βενζινοκινητήρες η είδηση αφορά τον 1.000άρη MPΙ με απόδοση 60 και 75 ίππους που θα δώσει επιπλέον φορολογικά κίνητρα αλλά θα διατίθεται παράλληλα με τον 1.2 TSI με απόδοση 90 και 105 ίππους. Το πιο προηγμένο τεχνολογικά μοτέρ των 1,4 λίτρων με το σύστημα απενεργοποίησης κυλίνδρου ACT θα διατηρηθεί, αλλά αναβαθμισμένο στην απόδοση κατά 10 ίππους, φτάνοντας στους 150. Η sport έκδοση στην γκάμα θα είναι η GTI η οποία θα παρουσιαστεί το 2015 υποσχόμενη κι αυτές μηχανολογικές αλλαγές και περισσότερα άλογα στους τροχούς.