Αυτό είναι το ανανεωμένο Skoda Octavia

Με νέα εμπρός φωτιστικά σώματα και συστήματα ασφαλείας από το Superb

  • -
  • -

Το best seller της κατηγορίας, το Skoda Octavia, φρεσκαρίστηκε υιοθετώντας ένα νέο εμπρός look που ξεχωρίζει κυρίως από τα φωτιστικά σώματα που το καθένα… χωρίστηκε σε δύο μέρη. Υπήρχαν φήμες για τον διαχωρισμό αυτόν και η τσέχικη φίρμα έρχεται να το επιβεβαιώσει στο ανανεωμένο Skoda Octavia. Τα φώτα πλέον αντικαθιστούν την τεχνολογία bi-xenon και τα LED φώτα ημέρας της προηγούμενης γενιάς με τα full LED technology. Εξωτερικά έχει μείνει –κυρίως- ανέπαφο από τον προκάτοχό του, εκτός από τον προφυλακτήρα, ο οποίος φιλοξενεί τα ανασχεδιασμένα φώτα ομίχλης. To προφίλ δεν έχει αλλάξει, αλλά στο πίσω μέρος συναντάμε ανανεωμένα γραφικά στα φώτα LED. Επίσης, πατάει επάνω σε νέας σχεδίασης ζάντες αλουμινίου από 16 έως και 18 ιντσών.

Το εσωτερικό παραμένει ευρύχωρο με το σύστημα πολυμέσων Columbus να είναι στο επίκεντρο, μιας και στο κέντρο του ταμπλό βρίσκεται μια τεράστια οθόνη αφής 9,2 ιντσών για το χειρισμό του infotainment, ίδια με αυτή που έχουμε δει στο Kodiaq. Τα κουμπιά έχουν αφαιρεθεί, μιας και η επιλογή των ρυθμίσεων γίνεται μέσω της touchscreen, κρατώντας έτσι ένα πιο μινιμαλίστικο στιλ. Ακόμα, το ανανεωμένο Octavia δανείζεται αρκετά συστήματα ασφαλείας από την ναυαρχίδα της φίρμας, το Superb. Προαιρετικά, οι υποψήφιοι αγοραστές μπορούν να επιλέξουν το σύστημα προστασίας των πεζών, το οποίο συνεργάζεται με το σύστημα Front Assist. Το αυτόματο παρκάρισμα έχει αναβαθμιστεί, ενώ διατίθεται το Rear Traffic Alert και το Blind Spot Detection, για να ενημερώνει τον οδηγό για οχήματα που βρίσκονται είτε στο πίσω μέρος είτε στη «νεκρή» γωνία. Η λογική της εταιρείας «Simply Clever» με τις έξυπνες πινελιές ακολουθεί και το ανανεωμένο μοντέλο και ο προαιρετικός κατάλογος προσφέρει ακόμα το θερμαινόμενο τιμόνι και τα τραπεζάκια των πίσω επιβατών.

Κάτω από το καπό, η Skoda προσφέρει στο ανανεωμένο Octavia κινητήρες από 1.000 έως 2.000 κυβικά εκατοστά και ιπποδυνάμεις από 84 έως και 184 ίππους. Σχεδόν όλα τα μηχανολογικά σύνολα συνδυάζονται με τα αυτόματα κιβώτια DSG 6 ή 7 σχέσεων. Ωστόσο, τα 1.8 TSI και 2.0 TDI είναι αυτά που μπορούν να συνδυαστούν με το σύστημα τετρακίνησης. Δεν υπάρχουν ακόμα πληροφορίες σχετικά με την κορυφαία έκδοση, την RS, ωστόσο αναμένεται να περάσει στην παραγωγή στα τέλη του 2017, ενώ εικάζεται να εφοδιάζεται με τον 2λιτρο TSI των 245 ίππων.

Η απλή έκδοση θα λανσαριστεί στα τέλη του 2016 και οι παραδόσεις έχουν προγραμματιστεί για τις αρχές του 2017.

ΠΑΡΑΚΑΛΩ ΠΕΡΙΜΕΝΕΤΕ. ΦΟΡΤΩΝΟΝΤΑΙ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ...