5 HOT INFO για το Toyota C-HR

Το ιαπωνικό SUV χτυπά δυνατά στην κατηγορία του με όπλο τη ρηξικέλευθη σχεδίασή του

  • -
  • -

Όταν έκανε την πρώτη του εμφάνιση, δύο περίπου χρόνια πριν, το 2014, με τη μορφή πρωτότυπου, εντυπωσίασε το κοινό και τον ειδικό Τύπο με την προχωρημένη αισθητική του. Ο κόσμος πίστεψε ότι ως concept είχε κάθε δικαίωμα να είναι υπερβολικό, όπως συμβαίνει με όλα τα αυτοκίνητα στην… πρωτόλεια μορφή τους. Ακολούθησε η 5θυρη εκδοχή του μοντέλου, ένα χρόνο μετά και τον επόμενο χρόνο στην Έκθεση Αυτοκινήτου στο Παρίσι έγινε η αποκάλυψη του μοντέλου στην εργοστασιακή του μορφή. Τελικά η Toyota τόλμησε και παρουσίασε ένα αυτοκίνητο παραγωγής πολύ κοντά στα σχεδιαστικά πρότυπα του concept.

Έτσι, το Toyota C-HR κάνει τη διαφορά στην κατηγορία των SUV εστιάζοντας στη σχεδίαση. Είναι αδύνατον να το μπερδέψεις με οτιδήποτε κυκλοφορεί στον δρόμο, κάνοντας ακόμα και το προχωρημένο Nissan Juke να δείχνει… συμβατικό. Με κινητήρες «φτιαγμένους» για την ελληνική πραγματικότητα 1,2 και 1,8 λίτρων και πλούσιο εξοπλισμό σε συγκρατημένη για τα δεδομένα της Toyota τιμή, το C-HR έχει τις προδιαγραφές για να πετύχει. Δείτε πως τοποθετείται στα πέντε βασικά σημεία που χαρακτηρίζουν ένα μοντέλο.

 

ΣΧΕΔΙΑΣΗ

Ένας συγκερασμός από καμπύλες και ευθείες, με αρμονικό τρόπο και δυναμική εκτέλεση, χαρίζει στο Toyota C-HR τη μοναδική εμφάνιση που το κάνει να ξεχωρίζει. Ψηλό εμπρός μέρος με λεπτά φωτιστικά σώματα LED και ανάλογα μικρή μάσκα, αλλά μεγάλη εισαγωγή αέρα που πλαισιώνεται από μια πιο λεπτή οριζόντια και δύο κάθετες στις άκρες του προφυλακτήρα, είναι τα στοιχεία που χαρακτηρίζουν το C-HR με την πρώτη ματιά. Οι μεγάλοι θόλοι συμβάλουν στη δυναμική εικόνα του μοντέλου, ενώ στις πόρτες το μέταλλο κυριαρχεί έναντι του κρυστάλλου, δημιουργώντας μια αίσθηση κουπέ, αφού τα πίσω παράθυρα είναι σαφώς μικρότερα. Οι κρυμμένες χειρολαβές των πίσω θυρών σε συνδυασμό με την οροφή που χαμηλώνει στο τελείωμά της ενισχύουν την αίσθηση του κουπέ αμαξώματος. Το πίσω παρμπρίζ είναι μικρό και το «σκεπάζει» μια μεγάλη αεροτομή η οποία εκτός από λειτουργικό χαρακτήρα αποτελεί και μέρος της σχεδίασης. Η πίσω πόρτα ενσωματώνει μια επιπλέον αεροτομή στο τελείωμά της, ενώ χαρακτηριστικό γνώρισμα του αυτοκινήτου αποτελούν τα προεξέχοντα φωτιστικά σώματα.

 

ΕΣΩΤΕΡΙΚΟ - ΧΩΡΟΙ

Το Toyota C-HR πατά στη νέα πλατφόρμα TNGA (Toyota New Global Architecture) έχοντας μήκος 4.360 mm πλάτος 1.795 mm και ύψος 1.560 mm, με το μεταξόνιο να αγγίζει τα 2.640 mm. Έτσι τοποθετείται ψηλά στην κατηγορία των SUV, δίπλα στα Nissan Qashqai και Honda HR-V. Ωστόσο, χάρη του σχεδιασμού η Toyota έχει θυσιάσει τους διαθέσιμους για τους επιβάτες χώρους, με τους πίσω να είναι πιο στρυμωγμένοι σε σχέση με τον ανταγωνισμό, με το μικρό παράθυρο να ενισχύει μεν την αίσθηση ασφάλειας, αλλά να περιορίζει την ορατότητα. Ο χώρος αποσκευών με όγκο 377 λίτρα είναι απλώς ικανοποιητικός για το μέγεθος του αυτοκινήτου. Σχεδιαστικά το εσωτερικό του C-HR είναι λιτό με λίγα button και μια μεγάλη οθόνη οκτώ ιντσών να αναλαμβάνει το έργο διαχείρισης των λειτουργιών του αυτοκινήτου. Χειριστήρια στο τιμόνι διευκολύνουν τη ζωή του οδηγού.

 

ΑΣΦΑΛΕΙΑ

Οπλισμένος σκορπιός είναι το Toyota C-HR όσον αφορά την ασφάλεια. Στα συστήματα που διαθέτει είναι το Toyota Safety Sense στο οποίο περιλαμβάνεται το Pre-Collision System για αποφυγή σύγκρουσης, με αναγνώριση πεζού - Pedestrian Recognition, το Adaptive Cruise Control, που προσαρμόζει την ταχύτητα, το Lane Departure Alert το οποίο προειδοποιεί τον οδηγό για απομάκρυνσης από τη λωρίδα κυκλοφορίας, με έλεγχο διεύθυνσης, το Automatic High Beam, η αυτόματη μεγάλη σκάλα φώτων και το Road Sign Assist και το σύστημα που αναγνωρίζει τα σήματα κυκλοφορίας.

 

ΚΙΝΗΤΗΡΕΣ

Δύο κινητήρες απαρτίζουν τη γκάμα του Toyota C-HR. Ο μικρός τούρμπο 1,2 λίτρων, γνωστός μας από το Auris, με απόδοση 116 ίππων και 185 Nm ροπής και ο 1,8 λίτρων που χρησιμοποιείται στην έκδοση Hybrid και αποδίδει 122 ίππους και 143 Nm ροπής μόνο από την θερμικό κινητήρα. Ο «μικρός» συνδυάζεται με 6άρι χειροκίνητο κιβώτιο ταχυτήτων με κίνηση εμπρός ή εναλλακτικά με αυτόματο CVT, συνεχώς μεταβαλλόμενης σχέσης. Επιπλέον, ο τελευταίος συνδυασμός προσφέρεται και με τετρακίνηση. Η έκδοση Hybrid διατίθεται με αυτόματο CVT και κίνηση εμπρός.

 

ΤΙΜΕΣ

Η βασική τιμή του νέου Toyota C-HR ορίζεται στα 20.300 ευρώ και αφορά το 1.2 τούρμπο 116 ίππων, με κίνηση εμπρός και χειροκίνητο κιβώτιο ταχυτήτων έξι σχέσεων. Με ακόμα πιο πλούσιο εξοπλισμό το C-HR 1.2 στοιχίζει 21.900 ευρώ. Η μεγάλη έκδοση Toyota C-HR 1.8 Hybrid στοιχίζει 24.700 ευρώ. Στο πλούσιο εξοπλισμό του C-HR θα βρείτε μεταξύ άλλων τα θερμαινόμενα καθίσματα, το σύστημα keyless entry, το σύστημα S-IPA της Toyota (Simple Intelligent Park Assist), ζάντες αλουμινίου 18 ιντσών και  δίχρωμη μεταλλική βαφή.

Διαβάστε επίσης: ΠΡΩΤΗ ΟΔΗΓΗΣΗ του νέου Toyota C-HR



AYTO TO ΔΙΑΒΑΣΕΣ

ΠΑΡΑΚΑΛΩ ΠΕΡΙΜΕΝΕΤΕ. ΦΟΡΤΩΝΟΝΤΑΙ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ...