5 HOT INFO για το Opel Insignia

Ο χαρακτηρισμός Grand Sport δίπλα στο όνομα του Insignia μας προδιαθέτει για τις αλλαγές που το συνοδεύουν

  • -
  • -

Η προϊοντική επίθεση της Opel θα συνεχιστεί και του χρόνου, με κεκτημένη ταχύτητα από το 2016. Το Insignia Grand Sport βρίσκεται στην κορυφή της λίστας, καθώς θα ενσωματώνει ό,τι τεχνολογικά πιο προηγμένο έχει στην κατοχή της η γερμανική μάρκα. Η πρεμιέρα έχει προγραμματιστεί για τον Μάρτιο στη Γενεύη, με το λανσάρισμα στις περισσότερες αγορές της Ευρώπης (ανάμεσά τους και η ελληνική) να ακολουθεί λίγους μήνες αργότερα. Ας δούμε αναλυτικά πέντε δυνατά χαρακτηριστικά του νέου Opel.

ΣΧΕΔΙΑΣΗ

Η αισθητική της Opel, την οποία γνωρίσαμε με το νέο Astra και… εμπεδώσαμε με το Mokka X, περνά σε νέο επίπεδο με το Insignia Grand Sport. Λεπτομέρειες όπως η κάθετη μάσκα προέρχονται από το πρωτότυπο Monza, όμως οι σχεδιαστές της Opel δεν σταμάτησαν εκεί. Το χαμηλό προφίλ (το συνολικό ύψος έχει μειωθεί κατά 29 mm συγκριτικά με το προηγούμενο Insignia) και η κλίση της οροφής προσδίδουν γοητεία ενός coupe, ενώ η αεροδυναμική σχεδίαση αποτυπώνεται και στον μικρό συντελεστή οπισθέλκουσας Cd, μόλις 0.26. Τα φώτα LED Matrix εκτός από την ουσιαστική συμβολή τους αποτελούν και το σήμα – κατατεθέν του νέου Insignia, το οποίο προσεγγίζει σε μήκος τα 4,9 m.


ΕΣΩΤΕΡΙΚΟ

Στόχος από τη σχεδίαση της καμπίνας των επιβατών αλλά και από τα υλικά που έχουν χρησιμοποιηθεί είναι να τονίζεται παράλληλα η sport αίσθηση και ο… αέρας πολυτέλειας. Το cockpit προδιαθέτει για πιο δυναμική οδήγηση, με χαμηλότερα τοποθετημένο κάθισμα, τιμόνι με επίπεδο το κάτω μέρος της στεφάνης και ταμπλό που… απομονώνει τον οδηγό. Η Opel δεν ξέχασε ούτε τους πίσω επιβάτες, στους οποίους προσφέρει πιο άνετες μετακινήσεις, χάρη στο μεγαλύτερο κατά 92 mm μεταξόνιο. Η νέα γενιά του συστήματος πολυμέσων IntelliLink επιτρέπει το χειρισμό όλων των λειτουργιών με λίγες κινήσεις και χωρίς τον… πονοκέφαλο από τα πολλά κουμπιά. Συμβατό με Apple CarPlay και Android Auto επιτρέπει τη διασύνδεση των περισσοτέρων smartphones, τα οποία φορτίζονται ασύρματα. Το 4G LTE Wi-Fi Hotspot του OnStar δίνει τη δυνατότητα σε όλους τους επιβάτες του Insignia να συνδέουν τις συσκευές τους στο δίκτυο.



ΚΙΝΗΤΗΡΕΣ

Το downsizing είναι ιδιαίτερα διαδεδομένο στη μεσαία κατηγορία, καθώς δύσκολα το κοινό επιλέγει κινητήρες με περισσότερα από 2.000 cc. Λογικά σκεπτόμενη η Opel κινείται κάτω από αυτό το όριο, με σύγχρονα σύνολα βενζίνης και diesel. Στην πρώτη κατηγορία οι πληροφορίες αναφέρουν ότι θα λανσαριστεί ένας νέος 1.5 turbo με απόδοση άνω των 160 PS, ενώ οι ισχυρότερες παραλλαγές θα εφοδιάζονται με 2λιτρο κινητήρα, 250 PS. Ο γνωστός 1.6 diesel με 136 PS και ο μεγαλύτερος 2.0 απόδοσης 170 PS, θα προσφέρουν επιπλέον επιλογές.




ΜΕΤΑΔΟΣΗ

Το νέο Insignia θα διατίθεται και σε τετρακίνητη έκδοση, η οποία αυξάνει την ενεργητική ασφάλεια, ιδίως σε επιφάνειες με χαμηλή πρόσφυση. Θα συνδυάζεται με νέο αυτόματο κιβώτιο 8 σχέσεων και πίσω ανάρτηση πολλαπλών συνδέσμων. Η λειτουργία torque vectoring στέλνει επιπλέον ροπή στον πίσω εξωτερικό τροχό στις στροφές, περιορίζοντας το φαινόμενο της υποστροφής. Το πλαίσιο FlexRide έχει τρεις θέσεις λειτουργίας (Standard, Sport και Tour), διαμορφώνοντας ανάλογα το σημείο αλλαγής σχέσεων στα αυτόματα κιβώτια, τη ρύθμιση της ανάρτησης, του τιμονιού και της απόκρισης του κινητήρα.



ΕΞΟΠΛΙΣΜΟΣ

Η Opel επιθυμεί να «αναστατώσει» τους κατασκευαστές πολυτελών αυτοκινήτων στη μεσαία κατηγορία, εξοπλίζοντας το Insignia Grand Sport με πλήθος ηλεκτρονικών συστημάτων: έξυπνα φώτα IntelliLux LED (με δέσμη έως τα 400 m και διαμόρφωση ανάλογα με τις κυκλοφοριακές συνθήκες), Head-up-Display (προβάλλει χρήσιμες πληροφορίες για την ταχύτητα, την οδική σήμανση, την κατεύθυνση πλοήγησης κ.α. στο παρμπρίζ ώστε ο οδηγός να μην παίρνει το βλέμμα του από το δρόμο), Κάμερα 360° (προσφέρει πανοραμική εικόνα περιμετρικά του οχήματος), Adaptive Cruise Control (υπολογίζει την απόσταση από το προπορευόμενο όχημα και προσαρμόζει ανάλογα την ταχύτητα, ενεργοποιώντας το φρενάρισμα έκτακτης ανάγκης), Lane Keep Assist (με αυτοματοποιημένη διόρθωση διεύθυνσης ώστε το αυτοκίνητο να παραμένει στη λωρίδα του), Rear Cross Traffic Alert (μέσω ραντάρ στον πίσω προφυλακτήρα ανιχνεύει αντικείμενα αριστερά ή δεξιά πίσω από το αυτοκίνητο, διευκολύνοντας την έξοδο με όπισθεν από κάθετο χώρο στάθμευσης).

AYTO TO ΔΙΑΒΑΣΕΣ

ΠΑΡΑΚΑΛΩ ΠΕΡΙΜΕΝΕΤΕ. ΦΟΡΤΩΝΟΝΤΑΙ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ...