Ένα station με επιδόσεις supercar (vid)
Η E-Class Estate δέχεται τη φροντίδα της Mercedes-AMG και γίνεται το πιο γρήγορο station wagon παραγωγής
- -
- -
Το σαλόνι αυτοκινήτου της Γενεύης θα φιλοξενήσει την παγκόσμια πρεμιέρα της E 63 4MATIC+ Estate, του μεγάλου station wagon της Mercedes-Benz στην πιο άγρια μορφή του. Με τετρακίνηση, κινητήρα, κιβώτιο και ανάρτηση από την Mercedes-AMG, η E-Class Estate μεταμορφώνεται σε ένα sports car με... ενδυμασία οικογενειακού.
Το πολυτελές station wagon των 4,93 m εφοδιάζεται με το γνωστό 4λιτρο V8 biturbo, έναν κινητήρα που έχουμε δει – μεταξύ άλλων – και στην AMG GT. Κάτω από το καπό της E-Class Estate αποδίδει 571 ίππους στην E 63 4MATIC+ και 612 ίππους στην E 63 S 4MATIC+. Στην πρώτη περίπτωση τα 100 km/h από στάση έρχονται σε 3,6 sec και στη δεύτερη σε 3,5 sec. Η τελική ταχύτητα περιορίζεται ηλεκτρονικά στα 250 km/h, όμως με το προαιρετικό πακέτο AMG Driver ανεβαίνει στα 290 km/h.
Ο κινητήρας, τεχνολογίας απενεργοποίησης κυλίνδρων για εξοικονόμηση καυσίμου και περιορισμό της εκπομπής ρύπων, συνδυάζεται με το αυτόματο κιβώτιο 9 σχέσεων AMG SPEEDSHIFT MCT. Η στάνταρ τετρακίνηση 4MATIC+ χρησιμοποιεί έναν ηλεκτρομηχανικά ελεγχόμενο συμπλέκτη, ο οποίος συνδέει τον πίσω άξονα με τον εμπρός. Η ιδανική αναλογία ροπής εμπρός/πίσω υπολογίζεται συνεχώς, εξασφαλίζοντας στο sport station wagon υψηλά περιθώρια πρόσφυσης κάθε στιγμή.
Η E 63 4MATIC+ Estate εφοδιάζεται με μηχανικό πίσω διαφορικό περιορισμένης ολίσθησης, ενώ η S φέρει ηλεκτρονικά ελεγχόμενο. Και στις δύο περιπτώσεις περιορίζεται η ολίσθηση στον εσωτερικό τροχό κατά τις στροφές, χωρίς επέμβαση στο σύστημα πέδησης. Στην πράξη, ο οδηγός έχει τη δυνατότητα να επιταχύνει πιο νωρίς και πιο αποφασιστικά στην έξοδο της στροφής. Το ESP έχει τρεις θέσεις λειτουργίας, «ESP ON», «ESP SPORT Handling Mode» και «ESP OFF».
Ο οδηγός της Mercedes-AMG E 63 Estate θα μπορεί να παραμετροποιήσει τα χαρακτηριστικά λειτουργίας του κινητήρα, του κιβωτίου, της ανάρτησης, του τιμονιού, του ESP και της τετρακίνησης, επιλέγοντας ανάμεσα από τρία προεπιλεγμένα προγράμματα (Comfort, Sport, Sport Plus) και διαμορφώνοντας κατά το δοκούν το Individual. Ανεξάρτητα από τα παραπάνω, πατώντας το κουμπί «Μ» περνά αυτόματα στη χειροκίνητη λειτουργία του κιβωτίου, μέσω των paddles στο τιμόνι. Η έκδοση S έχει και πρόγραμμα Race για χρήση μέσα σε πίστα.