Ford Performance Event: Απόλαυση δίχως όρια

Μια συναρπαστική μέρα με την Ford Performance ζήσαμε πίσω από το τιμόνι των Mustang, Forus RS και Ford ST

  • -
  • -

Toys for big boys λένε και είναι αυτό που πραγματικά προσφέρει η Ford στους οδηγούς και για λίγες ώρες είχαμε την ευκαιρία και την τύχη να απολαύσουμε σε ένα event που οργάνωσε η ελληνική αντιπροσωπεία στο παλιό αεροδρόμιο. Σε μια καυτή μέρα του Ιουνίου με θερμοκρασία κοντά στους 40 βαθμούς κελσίου βρεθήκαμε για μια συνάντηση πέρα από τα συνηθισμένα, για να οδηγήσουμε τα σπορ μοντέλα της μάρκας με σήμα το μπλε οβάλ.

Η Mustang και στις δυο εκδόσεις ήταν εκεί, σε κίτρινι-μαύρο και μπλε με τον 2.3 EcoBoost και τον μεγάλο 5λιτρο V8 με ροπή ικανή να τραβήξει… το φεγγάρι. Το εκρηκτικό Focus RS με τον καλό τούρμπο 2.3 EcoBoost ρυθμισμένο να αποδίδει 350 ίππους και 440 Nm ροπής, έκανε «επίδειξη» της εξελιγμένης τετρακίνησης που σου δίνει τη δυνατότητα να κινηθείς αγωνιστικά, αλλά και με το πλάι αξιοποιώντας το drift mode που στέλνει ροπή στους πίσω τροχούς και κάνει το Focus να διαγράφει όμορφες καμπύλες σαν πισωκίνητο.

Το Focus ST με την κίνηση εμπρός και το στιβαρό πλαίσιο μας έδειξε με τη σειρά του, μέσα από μια σειρά ασκήσεων με σλάλομ, κλειστές στροφές και δυνατά φρεναρίσματα πόσο καλά στημένο είναι και πόσο υψηλά όρια έχει, χαρίζοντας πόντους στις οδηγικές σου ικανότητες, αφού κάνει τα πάντα να μοιάζουν πιο εύκολα.

Αυτοκίνητα που έχουμε οδηγήσει σε μια… πολιτική δοκιμή, στους δρόμους και έχουμε ομολογουμένως απολαύσει. Όχι όμως στον βαθμό αυτό που είχαμε την ευκαιρία να ζήσουμε στις ειδικά διαμορφωμένες πίστες από την ομάδα του Driving Academy που ανέλαβε να αναδείξει με τον καλύτερο τρόπο τις αρετές κάθε ενός από τα σπορ δημιουργήματα της Ford.

Το κορυφαίο Focus RS που για πρώτη φορά είναι τετρακίνητο μας έδειξε τον πραγματικό του εαυτό στη μικρή πίστα μόλις 800 μέτρων μήκους αλλά με 11 μέτρα πλάτος. Εκεί είχαμε την ευκαιρία να το… απλώσουμε, πιέζοντας παντού, το RS να δείχνει υπάκουο σε όλες τις περιπτώσεις. Το εμπρός μέρος μαζεύει στο εσωτερικό της στροφής και μένοντας πάνω στο γκάζι το πίσω μέρος ανοίγει την πορεία του βοηθώντας στον έλεγχο, με το Focus να είναι εκτός από αποτελεσματικό και άκρως απολαυστικό.

Μια κυκλική διαδρομή με αρκετό νερό ήταν η διασκεδαστική δοκιμασία της πισωκίνητης Mustang, η οποία έκανε αυτό που μπορεί καλύτερα, δηλαδή να διώχνει την ουρά της, αποδεικνύοντας μάλιστα πόσο ισορροπημένο είναι το πλαίσιο. Η απολαυστική μέρα έκλεισε με ελεύθερους γύρους στην διαμορφωμένη πίστα των 800 μέτρων που τρέξαμε με τα Focus RS, αλλά αυτή τη φορά πίσω από το τιμόνι της Mustang και χωρίς το δίκτυ ασφαλείας των ηλεκτρονικών να μας κόβει το παιχνίδι.

Αναμφίβολα μια απολαυστική σε όλα τα επίπεδα ημέρα μακριά από το γραφείο και μαζί με αυτό που αγαπάμε ιδιαίτερα, την οδήγηση στα καλύτερά της. Ευχαριστούμε Ford… που κατασκευάζεις τέτοια σπορ και δίχως άλλο διασκεδαστικά αυτοκίνητα.

ΦΩΤΟ - ΒΙΝΤΕΟ: ΓΙΩΡΓΟΣ & ΧΡΗΣΤΟΣ ΚΑΡΑΓΙΩΡΓΑΚΗΣ

ΠΑΡΑΚΑΛΩ ΠΕΡΙΜΕΝΕΤΕ. ΦΟΡΤΩΝΟΝΤΑΙ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ...