Jaguar E-Pace: Μικρή και πιο οδηγοκεντρική (+video)

H βρετανική φίρμα παρουσίασε το νέο της SUV με άκρως εντυπωσιακό τρόπο, κάνοντας άλμα 270 μοιρών

  • -
  • -

Με ένα άκρως πρωτότυπο και εντυπωσιακό τρόπο επέλεξε η Jaguar να κάνει την παρουσίαση της νέας E-Pace, με ένα Παγκόσμιο Ρεκόρ Γκίνες. Οδηγός του νέου μικρού SUV ήταν ο επαγγελματίας κασκαντέρ Terry Grant, ο οποίος ανέλαβε να κάνει άλμα 15,3 μέτρων με περιστροφή 270 μοιρών (δείτε το βίντεο).

Όσον αφορά το αυτοκίνητο, η νέα Jaguar E-Pace τοποθετείται κάτω από την μεγαλύτερη F-Pace και γίνεται η βάση στην γκάμα των SUV της βρετανικής εταιρείας. Το μήκος περιορίζεται στα 4.395 mm με το πλάτος να είναι 1.984 mm και το μεταξόνιο 2.681 mm. Σχεδιαστικά αντλεί στοιχεία από την μεγαλύτερη αδελφή της στο εμπρός μέρος. Μεγάλες εισαγωγές αέρα στην μάσκα, και στο κάτω μέρος αυτής, μαζί με τις πλευρικές και τα μακρόστενα φωτιστικά σώματα συνθέτουν ένα δυναμικό σύνολο.

Οι μεγάλοι έξτρα τροχοί 21 ιντσών ενισχύουν τη δυναμική του μοντέλου, ενώ η πλευρική γραμμή ανεβαίνει κάνοντας τα πίσω παράθυρα πιο μικρά, δίνοντας έτσι, σε συνδυασμό με την κεκλιμένη τρίτη κολόνα την αίσθηση ενός κουπέ μοντέλου. Στο πίσω μέρος συναντάμε επίσης στοιχεία από άλλα μοντέλα της Jaguar, με τα χαρακτηριστικά φώτα και την οριζόντια γραμμή στο άνω μέρος της πέμπτης πόρτας να δηλώνουν την ταυτότητα της E-Pace.

Στο εσωτερικό κυριαρχεί η ποιότητα, με το επίπεδο εξοπλισμού να είναι κορυφαίο όπως αρμόζει σε μια Jaguar. Μια μεγάλη οθόνη αφής 10 ιντσών ενισχύει το τεχνολογικό υπόβαθρο του SUV, ενώ διαθέσιμες για τους επιβάτες είναι πέντε θύρες USB και φορτιστής 12 Volt για μεγαλύτερες συσκευές. Στα έξτρα υπάρχει ένας ψηφιακός πίνακας οργάνων με οθόνη 12,3 ιντσών, όπως και head-up display αλλά και 4G σύνδεση που κάνει το αυτοκίνητο hotspot για μέχρι οκτώ συσκευές.

Κάτω από το καπό υπάρχει ένας 2λιτρος 4κύλινδρος κινητήρας με απόδοση 250 ίππων και 365 Nm ροπής και μια ακόμα παραλλαγή με 300 ίππους με 400 Nm ροπής. Στη βάση της γκάμας τοποθετείται ο 2λιτρος diesel με 150 ίππους και 380 Nm ροπής, ενώ λίγο πιο πάνω υπάρχει η έκδοση με 180 ίππους και 430 Nm ροπής. Στην κορυφή των diesel βρίσκουμε την έκδοση με 240 ίππους και 500 Nm ροπής.

Ανάλογα με την έκδοση για τη μετάδοση φροντίζει ένα χειροκίνητο 6άρι κιβώτιο ταχυτήτων ή ένα 9άρι αυτόματο. Στη βασική έκδοση η κίνηση περνάει στους εμπρός τροχούς, ενώ στις υπόλοιπες και στους τέσσερις, με τις ρυθμίσεις της τετρακίνησης όμως να δίνουν χαρακτηριστικά πισωκίνητου μοντέλου. Πλούσιο είναι και το οπλοστάσιο της Jaguar E-Pace όσον αφορά τα συστήματα ασφάλειας.

AYTO TO ΔΙΑΒΑΣΕΣ

ΠΑΡΑΚΑΛΩ ΠΕΡΙΜΕΝΕΤΕ. ΦΟΡΤΩΝΟΝΤΑΙ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ...