Τα πάντα για το Volkswagen T-Roc (vid)
To compact SUV έρχεται στην Ελλάδα στις αρχές του 2018
- -
- -
Τη λίμνη Κόμο στην Ιταλία επέλεξε η Volkswagen για την παρουσίαση του T-Roc, του αυτοκινήτου που φέρνει φρεσκάδα ανανέωσης στη γκάμα της. Πρόκειται για ένα μικρομεσαίο SUV, μήκους 4,23 m, το οποίο είναι κατά 25 cm μικρότερο από το Tiguan, με το οποίο μοιράζεται την πλατφόρμα MQB. Το πλάτος του T-Roc φθάνει το 1,82 m και το ύψος το 1,57 m. Το μεταξόνιο των 2,6 m υπόσχεται επαρκείς χώρους για 5 επιβάτες και το πορτμπαγκάζ των 445 lt ότι μπορεί να φιλοξενήσει τις αποσκευές τους.
Με το T-Roc οι σχεδιαστές της Volkswagen συνεχίζουν στο δρόμο
που χάραξαν τα νέα Polo και Arteon. Άλλωστε το compact SUV
απευθύνεται σε ένα σαφώς πιο νεανικό κοινό. Η δυναμική εμφάνιση του
T-Roc τονίζεται από τη σύνθεση της μάσκας με τα μπροστινά φωτιστικά
σώματα, τα φώτα ημέρας LED στα δύο άκρα του προφυλακτήρα, τους
φουσκωμένους θόλους των τροχών, τις έντονες ακμές στο αμάξωμα, ενώ
η διχρωμία (με αντίθεση στην οροφή και τις εμπρός κολώνες) δίνει
έναν premium χαρακτήρα στο αυτοκίνητο.
Νεανική είναι η εικόνα και στο εσωτερικό, με το ταμπλό να είναι βαμμένο στο χρώμα του αμαξώματος, με όμορφες επενδύσεις στα καθίσματα, οθόνη αφής έως 8 ίντσες για το σύστημα πολυμέσων στο ταμπλό και τον προαιρετικό ψηφιακό πίνακα οργάνων, διαγωνίου 11,7 ιντσών.
Η γκάμα κινητήρων του T-Roc περιλαμβάνει 6 κινητήρες (τρεις TSI και άλλους τόσους TDI), σε τρία επίπεδα ισχύος: 115, 150 και 190 ίππους. Στη βάση βρίσκεται ο 1.0 TSI με 115 ίππους, 6τάχυτο μηχανικό κιβώτιο και κίνηση στους μπροστινούς τροχούς. Ακολουθεί ο νέος 1.5 TSI 150 PS με τεχνολογία απενεργοποίησης κυλίνδρων, ο οποίος μπορεί να συνδυαστεί τόσο με 6τάχυτο μηχανικό κιβώτιο και κίνηση μπροστά, όσο και με DSG 7 σχέσεων (είτε προσθιοκίνητο είτε με σύστημα τετρακίνησης 4MOTION). Στην κορυφή τοποθετείται ο 2λιτρος TSI με 190 ίππους (στάνταρ με DSG και 4MOTION).
Οι τρεις πετρελαιοκινητήρες του T-Roc είναι ο 1.6 TDI 115 PS (με χειροκίνητο κιβώτιο 6 σχέσεων και κίνηση εμπρός), ο 2.0 TDI 150 PS (είτε με 6τάχυτο μηχανικό είτε με 7άρι DSG και προαιρετική τετρακίνηση) και ο 2.0 TDI 190 PS (αποκλειστικά με DSG και 4MOTION). Οι τετρακίνητες εκδόσεις συνοδεύονται από το σύστημα Active Control. Μέσω ενός περιστροφικού διακόπτη στην κεντρική κονσόλα, ο οδηγός μπορεί να επιλέξει το ιδανικό πρόγραμμα ανάλογα με τις συνθήκες: Street, Snow, Offroad και Offroad Individual.
Και βέβαια δεν θα μπορούσε το νέο SUV της Volkswagen να υστερεί στον τομέα της ασφάλειας. Στον εξοπλισμό του περιλαμβάνει μία σειρά από συστήματα υποβοήθησης του οδηγού: στάνταρ είναι τα Automatic Post-Collision Braking System, το σύστημα διατήρησης στη λωρίδα Lane Assist, η αυτόνομη πέδηση με ανίχνευση πεζών, το Driver Alert System. Προαιρετικά προσφέρονται το ρυθμιζόμενο Cruise Control (ενεργό έως τα 210 km/h), η κάμερα οπισθοπορείας, η αλλαγή λωρίδας κυκλοφορίας, η υποβοήθηση στη στάθμευση, η τεχνολογία ημι-αυτόνομης οδήγησης Traffic Jam Assist κ.α.
Το T-Roc θα λανσαριστεί στην Ευρώπη το
Νοέμβριο, με τα πρώτα αυτοκίνητα να αναμένονται στην
Ελλάδα στις αρχές του 2018. Οι τιμές του θα αρχίζουν στη Γερμανία
από περίπου 20.000 ευρώ.