Porsche 911 GT3 R Hybrid

Υβριδική τεχνολογία στην υπηρεσία των αγώνων

  • -
  • -

Στο Σαλόνι Αυτοκινήτου της Γενεύης πραγματοποίησε την πρεμιέρα της η Porsche 911 GT3 R με υβριδικό σύστημα κίνησης. Η τεχνολογία της εξελίχθηκε ειδικά για τους αγώνες, διαφέροντας από τα συμβατικά υβριδικά συστήματα σε σημαντικούς τομείς. Δύο ηλεκτροκινητήρες, ισχύος 60 kW ο καθένας, έχουν τοποθετηθεί στους εμπρός τροχούς και συνδράμουν τον τετράλιτρο εξακύλινδρο μπόξερ των 480 ίππων που βρίσκεται στο πίσω μέρος της υβριδικής 911 GT3 R. Ένα ακόμα σημαντικό χαρακτηριστικό είναι ότι, αντί για τις μπαταρίες που χρησιμοποιούνται στα υβριδικά αυτοκίνητα δρόμου, υπάρχει μια ηλεκτρική γεννήτρια η οποία τροφοδοτεί απευθείας με ενέργεια τους ηλεκτροκινητήρες.

Η γεννήτρια είναι η ίδια ένας ηλεκτροκινητήρας, του οποίου το στροφείο περιστρέφεται με ταχύτητα έως 40.000 σ.α.λ. και αποθηκεύει ενέργεια μηχανικά, ως ενέργεια περιστροφής. Η γεννήτρια φορτίζεται καθώς ο οδηγός πατάει το πεντάλ του φρένου, με τους δύο ηλεκτροκινητήρες να λειτουργούν αντίστροφα στον μπροστινό άξονα παίζοντας οι ίδιοι το ρόλο της γεννήτριας. Στη συνέχεια, όποτε χρειάζεται, δηλαδή κατά την επιτάχυνση στην έξοδο μιας στροφής ή κατά το προσπέρασμα, ο οδηγός μπορεί να αξιοποιεί πρόσθετη ενέργεια από την ήδη φορτισμένη γεννήτρια που παρέχει έως και 120 kW στους δύο μπροστινούς ηλεκτροκινητήρες. Ο οδηγός έχει στη διάθεσή του αυτήν την πρόσθετη ισχύ μετά από κάθε φόρτιση, για περίπου 6-8 δευτερόλεπτα.

Μετά το ντεμπούτο της στη Γενεύη, η υβριδική 911 GT3 R θα δοκιμαστεί στο Nürburgring, για χρήση σε αγώνες μεγάλων αποστάσεων.

AYTO TO ΔΙΑΒΑΣΕΣ

ΠΑΡΑΚΑΛΩ ΠΕΡΙΜΕΝΕΤΕ. ΦΟΡΤΩΝΟΝΤΑΙ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ...