VW Polo BiFuel
Αντίμετρο στην τιμή της βενζίνης
- -
- -
Με την δημιουργία των εκδόσεων BiFuel η VW δημιουργεί μια νέα σειρά μοντέλων που χρησιμοποιούν για την κίνηση τους υγραέριο (LPG). Μαζί με τα είδη υπάρχοντα Golf και Golf Plus, το νέο Polo BiFuel είναι το τρίτο μοντέλο της εταιρείας το οποίο μπορεί να κινηθεί και με υγραέριο (περίπου 0,7€ ανά λίτρο), καύσιμο σημαντικά φτηνότερο από την αμόλυβδη βενζίνη. Τη βάση αποτέλεσε η έκδοση βενζίνης 1.4 λίτρων, με τους 85 ίππους, στην οποία προστέθηκε ένα επιπλέον ρεζερβουάρ υγραερίου, χωρητικότητας 52 λίτρων. Η μέση κατανάλωση του Polo BiFuel υπολογίζεται στα 8,1 lt/100km υγραερίου, πράγμα που του δίνει μια αυτονομία σχεδόν 600km, αποκλειστικά με τη χρήση υγραερίου. Αν υπολογίσουμε και την ύπαρξη ρεζερβουάρ βενζίνης, με την οποία λόγο της μεγαλύτερης της ενεργειακής πυκνότητας, το Polo επιτυγχάνει μέση κατανάλωση 6,1 lt/100km, η συνολική αυτονομία προσεγγίζει τα 1300km.
Η εργοστασιακή φύση της εγκατάστασης υγραερίου στο νέο Polo, δεν επηρεάζει την εργοστασιακή εγγύηση. Η τιμή του στην Γερμανία είναι κατά 2500€ αυξημένη, από την αμιγώς βενζινοκίνητη έκδοση. Τιμή, που το φέρνει ουσιαστικά σε αντιπαράθεση με τις μοντέρνες πετρελαιοκίνητες εκδόσεις BlueMotion.