Video - Νέο Audi A7 Sportback

Gadget των coupe

  • -
  • -

Από σχεδιαστικής πλευράς το A7 έχει υλοποιηθεί ταυτόχρονα με τη ναυαρχίδα της εταιρείας το A8. Υπεύθυνος για το project ήταν ο Walter DaSilva ο οποίος έδωσε και την οριστική ταυτότητα στο πολυτελές τετράπορτο sportback. H κατηγορία αυτή δημιουργήθηκε από την Porsche Panamera και την Aston Martin Rapide και ουσιαστικά έγινε πιο προσιτή με την έλευση της νέας BMW 5 Gran Turismo.

Το σχήμα παραπέμπει σε coupe αλλά υπάρχουν χώροι για τέσσερις ή πέντε επιβάτες. Η Audi είχε εκδηλώσει το ενδιαφέρον της για τη συγκεκριμένη υποκατηγορία όταν στην έκθεση του Detroit παρουσίασε στο κοινό το Sportback Concept. Μάλιστα η επίσημη παρουσίαση του συγκεκριμένου μοντέλου είχε προγραμματιστεί να γίνει μερικούς μήνες νωρίτερα, ωστόσο λόγοι παραγωγής έφεραν το λανσάρισμα του A7 να πραγματοποιηθεί τέλη Ιουλίου.

Τα ιδιαίτερα φανάρια τεχνολογίας Led που πλέον είναι σήμα αναγνώρισης της μάρκας, έχουν πιο γωνιώδες σχήμα από ό,τι έχουμε δει στα Α4 και Α8. Μάλιστα ενδιαφέρον έχει το προφίλ του αυτοκινήτου όπου διατηρείται απαρέγκλιτα η νόρμα της Audi που απαιτεί τα δύο τρίτα της κάθε πλευράς να καλύπτεται από τα πάνελ του αμαξώματος και το ένα τρίτο να έχει κρύσταλλα για τους επιβαίνοντες. Το μήκος του Α7 Sportback φτάνει τα 5 μέτρα με χαρακτηριστικό γνώρισμα τον κάπως μεγάλο εμπρός πρόβολο και το τελείωμα της σχεδιαστικής γραμμής στο πίσω μέρος που παραπέμπει στο Audi 100 Coupe S του 1969.

Τέσσερις κινητήρες και quattro

Οι κινητήρες που θα το εφοδιάζουν αρχικά θα είναι δύο βενζίνης και δύο diesel, όλοι διάταξης V με απόδοση από 204 έως 300 ίππους. Όλοι θα διαθέτουν σύστημα start-stop και σύστημα ανάκτησης ενέργειας κατά το φρενάρισμα για μεγαλύτερη εξοικονόμηση καυσίμου.

Ο μικρότερος κινητήρας βενζίνης είναι ο 2,8FSi των 204 ίππων που διαθέτει σύστημα valvelift για μείωση των τριβών του αέρα εισαγωγής ειδικά σε συνθήκες λειτουργίας μερικού φορτίου. Ο 2,8 συνδυάζεται με κιβώτιο S-Tronic και τετρακίνηση Quattro. Ο τρίλιτρος TFSI ελέω turbo αποδίδει 300 ίππους και 440Nm ροπής που είναι διαθέσιμα από τις 2900 έως τις 4500rpm. Είναι η sport εκδοχή  του A7 καθώς επιταχύνει από στάση στα 100km/h σε 5,6sec και η τελική περιορίζεται στα 250km/h. Και για αυτόν υπάρχει το ημιαυτόματο κιβώτιο S-Tronic και η τετρακίνηση Quattro.

Και οι δύο diesel είναι 3 λίτρων με την ισχυρότερο να αποδίδει 245 ίππους και 500Nm ροπής, που χαρίζουν 0-100km/h σε 6,5sec και κατανάλωση 6,0lt/100km.

Ο δεύτερος πετρελαιοκινητήρας αναμένεται να μπει στην παραγωγή αργότερα και είναι τεχνολογίας TDΙ Multitronic. Θα αποδίδει 204 ίππους, θα έχει την κίνηση στους εμπρός τροχούς και η κατανάλωση σε μικτό κύκλο θα είναι μόλις 5,3 lt/100km, που σημαίνει μόλις 139gr CO2/km, τιμή ρεκόρ για την κατηγορία.

Στο εσωτερικό η Audi χρησιμοποιεί όλα τα γνώριμα τεχνολογικά της καλούδια όπως το σύστημα MMI με το πολυλειτουργικό κουμπί στο οποίο συγκεντρώνονται τα χειριστήρια των πολυμέσων και συνδυάζεται με οθόνη αφής. Προαιρετικά υπάρχει σύστημα προβολής head-up display των βασικών πληροφοριών οδήγησης στο παρμπρίζ προς όφελος της ασφαλούς οδήγησης. Στο Α7 θα υπάρχει η δυνατότητα σύνδεσης με το Internet μέσω Bluetooth. Έτσι θα μπορεί ο οδηγός να λαμβάνει πληροφορίες από το google earth και να τις φορτώνει στο σύστημα πλοήγησης. Και για τους ενθουσιώδεις της ακρόασης θα προσφέρεται σύστημα ήχου από την Bang & Olufsen με ισχύ 1300 watt και εγκατεστημένα 15 ηχεία για τέλεια απόδοση.

AYTO TO ΔΙΑΒΑΣΕΣ

ΠΑΡΑΚΑΛΩ ΠΕΡΙΜΕΝΕΤΕ. ΦΟΡΤΩΝΟΝΤΑΙ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ...