Νέα BMW 1 M Coupe

Πρεμιέρα στο Detroit

  • -
  • -

Την έκθεση του Detroit επέλεξε η γερμανική εταιρεία για να παρουσιάσει την πιο ισχυρή εκδοχή της σειράς 1 coupe. Ύστερα από εξέλιξη δύο ετών και πολλές δοκιμές, η νέα 1 Μ Coupe είναι έτοιμη, με τα αναλυτικά τεχνικά χαρακτηριστικά να ανακοινώνονται στη δημισιότητα. Το πλαίσιο της είναι 35 kg ελαφρύτερο από αυτό της 135 i, διαθέτοντας μεγαλύτερα μετατρόχια εμπρός – πίσω και ελαφρώς αυξημένο μήκος. Η BMW έχει δώσει ιδιαίτερη σημασία στα δυναμικά χαρακτηριστικά του μοντέλου, ενώ ο κινητήρας διαθέτει περίπου 10% περισσότερη ισχύ από την 135 i. H εκτεταμένη χρήση αλουμινίου στην ανάρτηση (20% πιο σφιχτή), αναμένεται να έχει σημαντικά οφέλη στο δρόμο. Παράλληλα το σύστημα διεύθυνσης διαθέτει, ενάντια στα σημεία των καιρών, υδραυλική υποβοήθηση.

Η νέα 1 Μ Coupe θα είναι διαθέσιμη αποκλειστικά με ένα χειροκίνητο κιβώτιο 6 σχέσεων. Η δομή του προστάζει γρήγορες αλλαγές, ενώ είναι σχεδιασμένο να διαχειρίζεται υψηλά νούμερα ροπής. Η τελική σχέση μετάδοσης είναι 3.15:1. Τo πίσω διαφορικό περιορισμένης ολίσθησης προέρχεται απευθείας από την M3 και αναμένεται να εκτελεί ακόμη καλύτερα τα καθήκοντά του στην ελαφρύτερη 1 Μ Coupe.  Σύμφωνα με τα επίσημα στοιχεία που δόθηκαν στη δημοσιότητα, η νέα BMW 1 M Coupe ζυγίζει 1.495 kg. Ο κινητήρας των 3.0 λίτρων (Ν54), διαθέτει δύο turbo και αποδίδει 340 ίππους στις 5.900 rpm (κόκκινο στις 7.000 rpm) και 450 Nm ροπής (+50 Nm overboost) από τις 1500-4500 rpm. Οι επιδόσεις που ανακοινώνονται είναι από στάση έως τα πρώτα 100 και 200 km/h σε χρόνο 4,9 και 17,3 sec. Η τελική ταχύτητα είναι ηλεκτρονικά περιοριζόμενη στα 250 km/h.

Το σύστημα πέδησης αποτελείται από δίσκους 350 και 340 mm εμπρός πίσω, ενώ η κατανομή του βάρους αγγίζει το ιδανικό με 52-48%. Οι τροχοί είναι 19 ιντσών με διαστάσεις ελαστικών 245/35/R19 εμπρός και 265/35/R19 πίσω. Η αεροδυναμική σχεδίαση, έχει μελετηθεί σε βάθος, δημιουργώντας μια μελετημένη ροή αέρα στα πλαϊνό μέρος του αυτοκινήτου (air curtain). Το σύστημα εξαγωγής με τις τέσσερις απολήξεις, εκτός από την ροή των καυσαερίων, έχει μελετηθεί ιδιαίτερα και προς την ακουστική, από το Μ Division.

Στο εσωτερικό οι διαφορές με τις απλές BMW σειρά 1 Coupe εντοπίζονται στον διάκοσμο, με τις πορτοκαλί ραφές, τα καθίσματα, τα τμήματα αλουμινίου και τις επενδύσεις από alcantara. Tα διακριτικά M δεν λείπουν βέβαια, υπογραμμίζοντας την υπόσταση της συγκεκριμένης έκδοσης.

Ο πιο πιθανός μήνας για το λανσάρισμα της Σειράς 1 Coupe Μ  στην Γερμανική αγορά είναι ο Μάιος.

AYTO TO ΔΙΑΒΑΣΕΣ

ΠΑΡΑΚΑΛΩ ΠΕΡΙΜΕΝΕΤΕ. ΦΟΡΤΩΝΟΝΤΑΙ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ...