Φρεσκάρισμα για το Audi A5
Νέα εμφάνιση, ισχυρότεροι κινητήρες για όλη τη γκάμα
- -
- -
Στην έκθεση της Φρανκφούρτης έκανε επίσημο ντεμπούτο το ανανεωμένο Audi A5. Το φρεσκάρισμα αφορά όλες τις εκδόσεις της γκάμας: Coupé, Cabrio, Sportback και S5, και περλαμβάνει αλλαγές τόσο στην εμφάνιση και τον εξοπλισμό, όσο και στα μηχανικά μέρη. Το νέο A5 ξεχωρίζει από τις αλλαγές σε μάσκα, προφυλακτήρα και φώτα εμπρός/πίσω (προαιρετικά με τεχνολογία LED). Εκτός από καινούργια χρώματα στο αμάξωμα και στη μαλακή οροφή της έκδοσης Cabrio, υπάρχουν ακόμη ανανεωμένοι χρωματισμοί και υλικά στην καμπίνα, ελαφρώς διαφορετικό τιμόνι και νέος επιλογέας του αυτόματου κιβωτίου, ενώ ειδικά το A5 Sportback διατίθεται πλέον και με 5θέσια διάταξη (προαιρετικά). Όσον αφορά το σύστημα ψυχαγωγίας, διαθέτει πλέον πρόσβαση στο Internet και Bluetooth.
Νέα, ισχυρότερα και οικονομικότερα μοτέρ
Όλοι οι κινητήρες εφοδιάζονται με συστήματα start&stop και ανάκτησης ενέργειας. Αρχίζοντας από τον βασικό, τον ριζικά ανασχεδιασμένο 1.8 TFSI, η ισχύς του ανέρχεται πια στους 170 ίππους (από 160), η μέση κατανάλωση δεν ξεπερνά τα 5,7 lt/100 km και οι εκπομπές CO2 είναι 134 g/km. Ο 2λιτρος TFSI των 211 ίππων παραμένει ως έχει, ενώ νέος είναι ο 3λιτρος V6 Turbo FSI των 272 ίππων. Σε diesel, υπάρχει ο τετρακύλινδρος 2.0 TDI με ισχύ 177 ίππων, μέση κατανάλωση 4,7 lt/100 km και εκπομπές CO2 122 g/km, καθώς και ο εξακύλινδρος 3.0 TDI σε εκδόσεις των 204 και 245 ίππων. Όπως ανακοίνωσε η Audi, μελλοντικά θα υπάρξει ένας ακόμη πετρελαιοκινητήρας που θα καλύπτει τις προδιαγραφές ρύπων Euro 6. Στα S5, ο νέος 3.0 V6 TFSI των 333 ίππων αντικατέστησε τον ατμοσφαιρικό 4.2 V8 των 354 ίππων, προσφέροντας 20% χαμηλότερη μέση κατανάλωση (8,1 lt/100 km) και ελαφρώς καλύτερες επιδόσεις, παρά την μικρότερη ισχύ.
Στον τομέα της μετάδοσης, υπάρχει μηχανικό κιβώτιο 6 σχέσεων, αυτόματο multitronic ή διπλού συμπλέκτη S tronic 7 σχέσεων, που συνδυάζονται με κίνηση στους εμπρός τροχούς ή με τετρακίνηση (quattro). Ειδικά οι τετρακίνητες εκδόσεις με το S tronic, διαθέτουν επιπλέον αναβαθμισμένο κεντρικό διαφορικό (sport differential) το οποίο μπορεί να στείλει έως και το 70% της ροπής στους εμπρός τροχούς, ή έως και το 85% στους πίσω. Τέλος, η υποβοήθηση του τιμονιού έγινε σε όλες τις εκδόσεις ηλεκτρομηχανική, ενώ οι νέες ρυθμίσεις στην ανάρτηση υπόσχονται μεγαλύτερη οδηγική ευχαρίστηση.