Νέα γενιά Citroen C4 Picasso

Το πρώτο μοντέλο που βασίζεται στο πάτωμα EMP2

  • -
  • -

Βασισμένο στο φουτουριστικό Technospace που παρουσιάστηκε στην έκθεση Γενεύης, το νέο Picasso υιοθετεί τα στιλιστικά στοιχεία από το πρωτότυπο, αλλάζοντας αισθητά τις αναλογίες του αμαξώματος σε σχέση με ότι είχαμε συνηθίσει στα πολυμορφικά της Citroen. Το νέο Picasso λανσάρει μία νέα φόρμα που χαρακτηρίζεται από τους κοντούς προβόλους, το αρκετά χαμηλότερο ύψος του πατώματος, καθώς και τα σημαντικά φαρδύτερα μετατρόχια (+82mm εμπρός, +31mm πίσω). Πιο συγκεκριμένα η ελάττωση της απόστασης του πατώματος από το έδαφος κατά 20mm που βελτιώνει αισθητά την αεροδυναμική, αλλά και την δυναμική απόδοση.

Χαρακτηριστικό οπτικό γνώρισμα οι τρεις ομάδες φωτιστικών σωμάτων εμπρός που αποτελούν μια πρωτοτυπία για την κατηγορία, αλλά και η γυάλινη οροφή που καλύπτει όλη την καμπίνα επιβατών.

Πρόκειται για το πρώτο μοντέλο που βασίζεται πάνω στη νέα πλατφόρμα EMP2 (Efficient Modular Platform 2) του PSA Group. Με διαστάσεις 4.43μ. μήκος, 1.83μ. πλάτος και 1,61μ. ύψος, το νέο C4 Picasso είναι αρκετά πιο ευρύχωρο για τους επιβάτες του πίσω καθίσματος καθώς το μεταξόνιο έχει μεγαλώσει κατά 55mm. Κερδισμένος είναι και ο χώρος αποσκευών που από τα 500 αυξήθηκε στα 537 λίτρα κι όλα αυτά με παράλληλη μείωση του βάρους προς όφελος των επιδόσεων και της κατανάλωσης.  Συνολικά η «δίαιτα» των 140κιλών λόγω της πλατφόρμας EMP2 αφορά τα δομικά στοιχεία του αμαξώματος αλλά και περιφερειακά εξαρτήματα που είναι κατασκευασμένα από συνθετικά υλικά όπως για παράδειγμα η πόρτα του χώρου αποσκευών.

Το μειωμένο βάρος και η έμφαση στην αεροδυναμική απόδοση είχαν σαν αποτέλεσμα το νέο C4 Picasso να ξεχωρίζει όντας το πρώτο μοντέλο της κατηγορίας του (έκδοση 1.6 e-HDi 90) που εκπέμπει κάτω από 98g/km CO2, ενώ καταναλώνει μόλις 3,8lt/100km. Διαθέσιμοι θα είναι οι πετρελαιοκινητήρες 1.6HDi με απόδοση 92 και 115 ίππους οι οποίοι συνδυάζονται με το μικρο-υβριδικό σύστημα e-HDi. Ακόμα μια πρωτιά για το C4 Picasso είναι η διάθεση του κινητήρα πετρελαίου τεχνολογίας BlueHDi, προδιαγραφών Euro6, που χάρη στο σύστημα SCR (selective catalytic reduction) προσφέρει σημαντική μείωση (-90%) των οξειδίων του αζώτου.

ΠΑΡΑΚΑΛΩ ΠΕΡΙΜΕΝΕΤΕ. ΦΟΡΤΩΝΟΝΤΑΙ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ...