Kαινοτομίες του Korres Project 4

Από το Yassou στο 4ο πρωτότυπο

  • -
  • -

Η βασική επινόηση του Δημήτρη Κορρέ πρωτοεφαρμόστηκε στο Yassou, το πρώτο αυτοκίνητο που δημιούργησε και αφορά την ανάρτηση. Πρόκειται για ένα σύστημα σύνδεσης των διαγώνιων τροχών μέσω μιας διάταξης μοχλοβραχιόνων και μια διάταξη αλληλοεξάρτησης των τροχών της κάθε πλευράς. Το σύστημα αυτό επιτρέπει την επίτευξη διαφορετικών τιμών μοχλισμού για τον κάθε τροχό ξεχωριστά και της αντιστρεπτικής ράβδου. Στην πράξη αυτό σημαίνει ότι το αυτοκίνητο συμπεριφέρεται σαν να μην υπάρχει αντιστρεπτική ράβδος στο τροχό που βρίσκεται στο μέγιστο βαθμό έκτασής του και αντίστροφα, να έχει πολύ «σκληρή» αντιστρεπτική όταν βρίσκεται στο μέγιστο βαθμό συμπίεσης. Με αυτό τον τρόπο όλοι οι τροχοί «διαβάζουν» συνεχώς το ανάγλυφο του δρόμου, εξασφαλίζοντας συνεχώς την επαφή τους με το έδαφος. Έτσι αυξάνονται τα περιθώρια έλξης στο κακοτράχαλο χώμα κι έχουμε τη βέλτιστη πρόσφυση στην άσφαλτο.

Το κιβώτιο είναι το δεύτερο κεφάλαιο εφαρμογής των ευρεσιτεχνιών του Δημήτρη Κορρέ οι οποίες «παντρεύουν» χαρακτηριστικά που συναντάμε σε αυτοκίνητα διαφορετικών κατηγοριών. Έτσι το Korres Project 4 μπορεί να κινείται στην άσφαλτο ως supercar, αλλά και να ακολουθεί πορεία σε χέρσο έδαφος που θα ζήλευαν υπερυψωμένα τετρακίνητα. Το κιβώτιο είναι ένα τυπικό συγχρονιζέ χειροκίνητο έξι σχέσεων κατασκευασμένο από κράματα χάλυβα ώστε να αντέχει τη μετάδοση της  θηριώδους ροπής των 640Nm που αποδίδει ο 7άλιτρος κινητήρα. Για να χωρέσει στο διαθέσιμο χώρο του σασί, έγινε ιδιαίτερα συμπαγές και όσο το δυνατόν ελαφρύ, ώστε να μην προστεθεί επιπλέον βάρος στο υπεραυτοκίνητο. Η ιδιαιτερότητά του είναι ότι διαθέτει επιπρόσθετα τρεις σχέσεις υποπολλαπλασιασμού: μία για κανονική χρήση με την οποία το Korres Project 4 μπορεί να πιάσει την τελική των 300km/h, μία πιο κοντή racing που δίνει τη δυνατότητα να αξιοποιείται ο κινητήρας σε όλο του το εύρος στροφών λειτουργίας και μια πολύ κοντή που επιτρέπει την κίνηση σε συνθήκες trial. Με την τρίτη σχέση υποπολλαπλασιασμού ουσιαστικά το αυτοκίνητο αναρριχάται στα κατσάβραχα μόνο με τις στροφές του ρελαντί. Και μέσα στο ίδιο μπλοκ του κιβωτίου υπάρχει η δυνατότητα κλειδώματος μεταξύ εμπρός και πίσω άξονα ώστε το αυτοκίνητο να κινείται σε ολισθηρές συνθήκες αρκεί ένας τροχός να έχει στοιχειώδη πρόσφυση. Επικουρικά υπάρχει πίσω διαφορικό περιορισμένης ολίσθησης της Auburn που ενεργοποιείται ηλεκτρομαγνητικά, ενώ μπροστά χρησιμοποιείται ένα air locker της OX που κλειδώνει τη μετάδοση μεταξύ αριστερού και δεξιού τροχού για ακραίες συνθήκες trial.  

Το τρίτο κεφάλαιο των επινοήσεων του Korres Project 4 είναι η δυνατότητα αυξομείωσης της απόστασης από το έδαφος χωρίς να αλλοιώνονται τα χαρακτηριστικά απόδοσης και απόσβεσης των αναρτήσεων. Η αυξομείωση της απόστασης από το έδαφος γίνεται με μηχανισμό με καδένα ο οποίος μεταβάλει το βραχίονα που ενεργοποιεί τα ελατήρια.

Οδηγική παρουσίαση του Korres Project 4.

AYTO TO ΔΙΑΒΑΣΕΣ

ΠΑΡΑΚΑΛΩ ΠΕΡΙΜΕΝΕΤΕ. ΦΟΡΤΩΝΟΝΤΑΙ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ...