Η Daimler έθεσε για το 2022 έναν μεγαλεπίβολο στόχο, στο πλαίσιο της Συμφωνίας των Παρισίων για το κλίμα: την επίτευξη μηδενικής εκπομπής CO2 στα εργοστάσιά της στην Ευρώπη. Η σπουδαιότητα του στόχου αυτού βρίσκεται στον πυρήνα του προβλήματος των ρύπων: στην παραγωγή -ειδικά- των ηλεκτρικών αυτοκινήτων, τα οποία εκπέμπουν περισσότερο CO2 για την κατασκευή κυρίως των μπαταριών τους, σε σχέση με ένα συμβατικό αυτοκίνητο με κινητήρα εσωτερικής καύσης.
Τα εργοστάσια της Mercedes-Benz θα χρησιμοποιούν ηλεκτρισμό που παράγεται αποκλειστικά από ανανεώσιμες πηγές ενέργειας, όπως η αιολική, η ηλιακή, η υδροηλεκτρική, και σε ορισμένες περιπτώσεις και η γεωθερμική. Η Daimler είναι η πρώτη μεγάλη βιομηχανία που επενδύει στα αιολικά πάρκα της Γερμανίας, ενώ οι οροφές των εργοστασίων θα έχουν μεγάλες επιφάνειες φωτοβολταϊκών συστημάτων.
Η προσέγγιση, όμως, της Mercedes-Benz στην βιωσιμότητα της παραγωγής δεν σταματά εκεί, στο υπερσύγχρονο εργοστάσιο Factory 56 στο Sindelfingen ή στην καινούρια μονάδα παραγωγής μπαταριών της Daimler στο Kamenz της Σαξονίας - την αντικρύζει από μια ολιστική οπτική γωνία. Σε συνεργασία με τους προμηθευτές της, ερευνά την εκπομπή ρύπων σε όλη την αλυσίδα της παραγωγικής διαδικασίας κάθε εξαρτήματος ενός αυτοκινήτου, όπως με την Farasis Energy (Ganzhou) Co., η οποία προμηθεύει μπαταρίες κατασκευασμένες αποκλειστικά με τη χρήση αιολικής, ηλιακής και υδροηλεκτρικής ενέργειας.
Βασικό μέλημα της Mercedes-Benz, βάσει των καθαρών στόχων που έχει θέσει για το 2030, είναι να μειώσει στη γραμμή παραγωγής των αυτοκινήτων της κατά:
- 43% την κατανάλωση ενέργειας,
- 33% τη χρήση ύδατος,
- 43% τα απορρίμματα και
- 40% τα πρωτογενή υλικά που χρησιμοποιούνται για τα ηλεκτρικά συστήματα των ηλεκτρικών οχημάτων (EV).