Είχε δίκιο η Red Bull Racing να διαμαρτύρεται;

Τι ζήτησε η FIA από την ομάδα

  • -
  • -

Μέρα με την μέρα βγαίνουν όλο και περισσότερες λεπτομέρειες για το τι έγινε κατά την διάρκεια του αγώνα στο πρώτο καυτό θέμα της χρονιάς, την ακύρωση του Daniel Ricciardo, ενώ αυτός είχε πάρει την 2ηθέση στον Κυριακάτικο αγώνα.

 

Εν τάχει αυτό που έγινε ήταν ότι η ομάδα, όπως αναφέρεται και στην απόφαση που έβγαλαν οι αγωνοδίκες, παραπονέθηκε ότι οι ενδείξεις που έπαιρνε από το εξάρτημα αυτό δεν ήταν σωστές στα ελεύθερα δοκιμαστικά και με την άδεια της FIA το άλλαξαν. Αλλά και με το καινούργιο τα πράγματα δεν ήταν καλά. Οπότε το Σάββατο τους ζητήθηκε να βάλουν το παλιό και να λειτουργούν με μικρότερη ροή (offset) για να μην ξεπερνούν τις ενδείξεις.

 

Όπως αναφέρει ο Charlie Whiting : «Τους είπαμε (στην RBR) εις διπλούν μετά από τα προκριματικά και 5 γύρους από την στιγμή που ξεκίνησε ο αγώνας να πάρουν τα απαραίτητα μέτρα για να είναι μέσα στους κανονισμούς. Επέλεξαν να χρησιμοποιήσουν τους δικούς τους υπολογισμούς για να αποδείξουν ότι είναι μέσα. Εάν ακολουθούσαν τις οδηγίες που τους είχαμε δώσει, δεν θα είχαν πρόβλημα και δεν θα είχαν τιμωρηθεί».

 

Κλειδί στην όλη υπόθεση είναι η Τεχνική Οδηγία 016-14 που εκδόθηκε την 1η Μαρτίου. Αναφέρει ότι ο εναλλακτικός τρόπος μέτρησης, αυτός δηλαδή που χρησιμοποίησε η Red Bull Racing, μπαίνει σε ισχύ όταν το πει η FIA, και όχι εάν η ομάδα το επιλέξει. Εδώ δεν ακολουθήθηκε αυτό.

 

Επιπλέον πληροφορίες έβγαλε και το Auto Bild Motorsport, το οποίο ανέφερε ότι με την αλλαγή στις ρυθμίσεις που ζήτησε η FIA από την RBR, η ροή καυσίμου θα έπεφτε από τα 100kg/ωρα (που ήταν η μέτρηση της RBR με το εφεδρικό σύστημα) στα 96kg/ώρα με το κανονικό σύστημα.

 

Δεν ξέρουμε εάν το νούμερο των 96kg/ώρα ισχύει ή τι άλλο ειπώθηκε στην επικοινωνία FIA και ομάδας. Υπάρχουν δυο πράγματα στα οποία θα σταθεί η Red Bull Racing. Πρώτον, όπως το βλέπει η ίδια ήταν πάντα εντός κανονισμού, και θα τονίσει ότι το εξάρτημα αυτό δεν ήταν αξιόπιστο στοιχείο για την μέτρηση, και κατά δεύτερον θα ισχυριστεί ότι η τιμή που της δόθηκε να ρυθμίσει την ροή καυσίμου ήταν κάτι που θα την έφερνε σε εμφανές μειονέκτημα. Από την άλλη ποιος βάζει τους κανονισμούς και ποιος «αστυνομεύει»;

 

Ο χρόνος θα δείξει ποιος έχει δίκιο και ποιος άδικο

AYTO TO ΔΙΑΒΑΣΕΣ

ΠΑΡΑΚΑΛΩ ΠΕΡΙΜΕΝΕΤΕ. ΦΟΡΤΩΝΟΝΤΑΙ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ...