F1: Ξεκίνησαν οι δοκιμές του 2016
- -
- -
Η σαιζόν του 2016 ξεκίνησε για τα καλά. Οι ομάδες βρίσκονται στην Βαρκελώνη και πλέον τα ψέματα τελείωσαν. Τα μονοθέσια κάνουν ήδη τους πρώτους τους γύρους και οι ομάδες ελπίζουν να τους βγάλουν προβλήματα νεότητας για να τα λύσουν πριν από τον πρώτο αγώνα.
Εμείς θα κοιτάξουμε σε κάποιες από τις τεχνικές λύσεις που έχουν φέρει οι ομάδες ξεκινώντας από την Mercedes η οποία έχει δώσει ιδιαίτερη σημασία στην ψύξη και έτσι μέσα στο κανάλι που υπάρχει πάνω από το κεφάλι του οδηγού υπάρχει μεγάλος χώρος εισαγωγής χωρισμένος σε διάφορες περιοχές. Προφανώς από εκείνο το σημείο ψύχονται χωριστά διάφορα εξαρτήματα του μονοθεσίου.
— Craig Scarborough (@ScarbsF1) February 22, 2016
Βλέποντας το μονοθέσιο από λίγο πιο μακριά έχει γίνει μια πολύ καλή δουλειά στο πίσω μέρος κυρίως στην περιοχή κάτω από το κιβώτιο. H Mercedes έχει σχεδιάσει το μονοθέσιο βάζοντας περισσότερο ρίσκο.
— Craig Scarborough (@ScarbsF1) February 22, 2016
H Ferrari άρχισε τις δοκιμές με πολλούς αισθητήρες στο μπροστινό μέρος για να επιβεβαιώσουν τα δεδομένα που έχουν από την αεροδυναμική σήραγγα. Το ρύγχος έχει μικρύνει αισθητά, το πίσω μέρος έχει δουλευτεί στην λεπτομέρεια και η μπροστινή ανάρτηση έχει αλλάξει γεωμετρία
Two hours on the clock for #F1Testing and it's Ferrari now ahead of Mercedes... https://t.co/b3qcRtpmA2 #SkyF1 pic.twitter.com/EWq2wZ4iR1
— Sky Sports F1 (@SkySportsF1) February 22, 2016
Χωρίς μεγάλες εμφανείς διαφορές εμφανίστηκε η νεα McLaren ακολουθώντας την τακτική του πολύ στενού και «συμπιεσμένου» μονοθεσίου. Πέρσι τα πήγε πάρα πολύ καλά σε ότι αφορά την απόδοση του σασί και το μεγάλο ερωτηματικό παραμένει η μονάδα ισχύος της Honda
#MP431 first track shot: she's one mean looking machine. #PredatoryGrey #BarcelonaTest pic.twitter.com/SlOldNlK8G
— McLaren (@McLarenF1) February 22, 2016