The F1 Insider : Απαντήσεις στα βασικά ερωτήματα από το Κινέζικο GP

Τι έγινε στο παρασκήνιο

  • -
  • -

Το κινέζικο GP μας έδωσε ίσως έναν από τους συναρπαστικότερους αγώνες των τελευταίων ετών. Η Mercedes GP πήρε την νίκη για πρώτη φορά από το Ιταλικό GP του 1955 και ο Nico Rosberg έβαλε το όνομά του ανάμεσα στους νικητές της F1.  Υπάρχουν κάποια ενδιαφέροντα στοιχεία που πήραμε από αυτόν τον αγώνα

 

Θα μπορούσε να κερδίσει ο Button εάν δεν υπήρχε πρόβλημα με το πιτ στοπ του;

 

Ο μόνος που έδειχνε ότι θα μπορούσε να κερδίσει τον Nico Rosberg ήταν ο Jenson Button ο οποίος ήταν σε στρατηγική ενός πιτ στοπ περισσότερου από τον Γερμανό οδηγό. Στο επιπλέον πιτ στοπ χρειάστηκαν 6 δευτερόλεπτα περισσότερα από το προηγούμενο. Αυτά τα 6 δευτερόλεπτα ήταν αρκετά για να κολλήσει ο Button στην κίνηση. Ο Whitmarsh παραδέχθηκε όμως ότι ακόμα και εάν δεν είχαν το πρόβλημα δεν θα μπορούσαν να φτάσουν τον Rosberg επειδή τα ελαστικά του δεν είχαν την φθορά που θα ήθελαν από την McLaren για να τον πιάσουν. Συνεπώς η νίκη δεν κρίθηκε εκεί.

 

Πώς μπόρεσε η Mercedes να είναι τόσο καλύτερη;

 

Οι υπεύθυνοι της ομάδας είπαν ότι άλλαξαν κάτι στο στήσιμο του μονοθεσίου. Μπορεί να είναι τόσο απλοϊκή η λύση; Όλα δείχνουν προς το ότι η Mercedes πιο πολύ επωφελήθηκε από τις θερμοκρασίες που υπήρχαν στην πίστα παρά από τις αλλαγές που έκανε. Στην Αυστραλία η πίστα είχε πολύ υψηλές θερμοκρασίες, στην Μαλαισία βρεθήκαμε στο ακριβώς αντίθετο σημείο. Θα πρέπει να δούμε εάν θα μπορέσουν να κάνουν κάτι στην πίστα του Μπαχρέιν με τις υψηλές θερμοκρασίες. Γεγονός όμως είναι ότι άρχισαν να μαθαίνουν καλύτερα την διαχείριση των ελαστικών.

 

Το μυστήριο με τον χορηγό της Sauber

 

Πάνω στο μονοθέσιο της Sauber υπήρξε ένα μήνυμα "out of the blue". Είναι μια θέση για ένα χορηγό ο οποίος περιμένουμε να ανακοινωθεί πριν από την Βαρκελώνη. Το GoCar είχε στην διάθεσή του την πληροφορία ότι χορηγός είναι η ομάδα της Chelsea FC και ο Roman Abramovic, κάτι το οποίο το είχαμε γράψει στο twitter. Φαίνεται ότι το όλο θέμα είχε ξεκινήσει από τον χειμώνα και οι ενδιαφερόμενες πλευρές μίλησαν μέχρι και για συνιδιοκτησία. Υπάρχουν και φήμες για την ΑΤ&Τ, αλλά με την Sauber να έχει ήδη την Telmex χορηγό, είναι δύσκολο να δούμε δυο τηλεπικοινωνιακούς παρόχους στην ίδια ομάδα. Κάποιοι σχολίασαν μου σχολίασαν μέσω twitter ότι η Panasonic χρησιμοποιεί το “out of the blue” σαν σλόγκαν για το νέο κινητό της. Για να δούμε.

 

Γιατί ο Vettelδείχνει χειρότερος από τον Webber;

 

Μέχρι στιγμής το σκορ στα προκριματικά είναι 3-0 υπέρ του Webber. O Vettel παραπονιέται για το μονοθέσιο και δεν έχει καταφέρει μέχρι στιγμής να το χειριστεί σε ικανοποιητικό βαθμό. Δοκιμάζει την παλιά και την νέα εξάτμιση και σίγουρα το ότι πλέον το μονοθέσιο δεν έχει το “blown diffuser” έχει πολύ πολύ μεγάλη επίδραση στο αποτέλεσμα στην πίστα. Ο Newey είπε ότι πολύ απλά έφερε βελτιώσεις οι οποίες δεν δούλεψαν όπως θα έπρεπε και συνεπώς γύρισαν στην πρώτιστη μορφή.  Ακόμα και φέτος προσπαθούν να χρησιμοποιήσουν τα καυσαέρια προς όφελός τους, αλλά αυτή η διαδικασία δεν έχει φέρει αποτέλεσμα. Ο χειρισμός των μονοθεσίων έχει γυρίσει στην εποχή προ «blown diffuser» οπότε ο Webber και o Vettel οδηγούν όπως παλιά. Ο Vettel χειριζόταν το περσινό και προπέρσινο μονοθέσιο με πολύ καλύτερο τρόπο. Όλες οι ομάδες πλέον θα φέρουν λύσεις στην Βαρκελώνη για να λύσουν αυτά τα προβλήματα. Ποιος θα κάνει καλύτερα την άσκησή του μένει να το δούμε.

 

 

AYTO TO ΔΙΑΒΑΣΕΣ

ΠΑΡΑΚΑΛΩ ΠΕΡΙΜΕΝΕΤΕ. ΦΟΡΤΩΝΟΝΤΑΙ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ...