Ford & Mini: Αντίο WRC!
Τα Fiesta και Countryman παραμένουν με τις συμμετοχές των M-Sport και Prodrive αντίστοιχα
- -
- -
Και πάνω που λέγαμε πως με την εμπλοκή των Volkswagen και Hyundai (ίσως και τηςToyota) το WRC θα ανακτούσε την παλιά, χαμένη του αίγλη, οι επίσημες ανακοινώσεις από Ford και Mini πως σταματούν να συμμετέχουν ως εργοστασιακές ομάδες στο τέλος του φετινού πρωταθλήματος αλλάζουν άρδην το σκηνικό. Οι λόγοι φυσικά έχουν να κάνουν με την οικονομική κρίση και το υψηλό κόστος συμμετοχής στο κορυφαία θεσμό των ράλλυ. Το πικρό χάπι χρυσώνουν κάπως οι M-Sport και Prodrive που θα συνεχίσουν να ετοιμάζουν και να συμμετέχουν στο WRC με τα Fiesta RS και JCW Mini και την υποστήριξη των Ford και BMW αντίστοιχα. Μάλιστα, στόχος της Prodrive είναι να τρέξει σε ολόκληρο το πρωτάθλημα, όπως και η M-Sport, και όχι σε επιλεγμένους αγώνες όπως γινόταν μέχρι σήμερα.
Ποιος πάει που;
Με τους Sebastien Ogier (VW) και Mikko Hirvonen (Citroen) να είναι οι μόνοι με σίγουρο μπάκετ για το 2013 και τον Παγκόσμιο Πρωταθλητή Sebastien Loeb να μη συμμετέχει σε ολόκληρο το πρωτάθλημα, το μεταγραφικό παζάρι αναμένεται να πάρει φωτιά τις επόμενες ημέρες. Το πιθανότερο πάντως είναι να δούμε τον Jari Matti Latvala στο δεύτερο Polo WRC, με τους Petter Solberg και Dani Sordo να διαγκωνίζονται για το τιμόνι του δεύτερου Citroen DS3 WRC. Πάντως, μεγάλο όνομα αναμένεται να χτυπήσει και η Hyundai, που μπορεί να μην έχει ανακοινώσει επίσημη ημερομηνία επιστροφής της στο WRC, ωστόσο αυτό αναμένεται να γίνει το 2014 οπότε οι Κορεάτες θα χρειαστούν έναν έμπειρο οδηγό για να εξελίξει το i20 WRC.