Mazda - Νέες τεχνολογίες SKYACTIV
Οικονομία καυσίμου και επιδόσεις
- -
- -
Το μέλλον της Mazda ακούει στο όνομα SKYACTIV, κάτω από την ομπρέλα αυτού του ονόματος, η Mazda παρουσιάζει μια νέα γενιά σύγχρονων κινητήρων, κιβωτίων, πλαισίων και πατωμάτων για τα μελλοντικά της μοντέλα. Οι νέες τεχνολογίες θα περιλαμβάνονται σε νέα μοντέλα, από το 2011, τα οποία θα εκπέμπουν αισθητά χαμηλότερες τιμές CO2.
Βασικός σκοπός είναι η μείωση του βάρους και η βελτιστοποίηση των υπαρχόντων μηχανικών μερών, ενώ το μέλλον δείχνει προς νέα συστήματα ανάκτησης ενέργειες και «φρέσκιες» υβριδικές διατάξεις. Στόχος της Mazda είναι μέχρι το 2015 να έχει κατεβάσει κατά 30% την κατανάλωση των μοντέλων της, παγκοσμίως.
Ο νέος κινητήρας βενζίνης SKYACTIV-G θα καταναλώνει 15% λιγότερο καύσιμο, προσφέροντας 15% περισσότερη ροπή, στις χαμηλομεσαίες στροφές, βελτιώνοντας την καθημερινή μετακίνηση.
Όσον αφορά το νέο κινητήρα πετρελαίου SKYACTIV-D θα προσφέρει χαμηλότερη κατά 20% κατανάλωση, ικανοποιώντας τις προδιαγραφές ρύπων Euro6. Με τη χρήση ενός εξελιγμένου υπερσυμπιεστή εξάτμισης (turbo) δύο σταδίων, θα προσφέρει μια εξαιρετική καμπύλη ροπής, διατηρώντας τη δύναμη του μέχρι και τις 5200 rpm.
Το αυτόματο κιβώτιο SKYACTIV-Drive θα προσφέρει τα πλεονεκτήματα, ενός «κλασσικού» αυτόματου κιβωτίου με μετατροπέα ροπής, συνδυάζοντας την αποτελεσματική λειτουργία ενός κιβωτίου CVT και ενός αυτόματου κιβωτίου διπλού συμπλέκτη. Η λειτουργία θα προσομοιάζει την αποτελεσματικότητα ενός χειροκίνητου κιβωτίου ταχυτήτων, προσφέροντας παράλληλα κατά 7% μικρότερη κατανάλωση. Το χειροκίνητο κιβώτιο SKYACTIV-ΜΤ έχει μειωμένο βάρος και συμπαγείς διαστάσεις, διαθέτοντας χαμηλότερες εσωτερικέ τριβές, βοηθώντας στη μείωση της κατανάλωσης.
Το πακέτο SKYACTIV συμπληρώνουν το SKYACTIV-Body, ένα αμάξωμα το οποίο 8% ελαφρύτερο και 30% πιο στιβαρό, προσφέροντας ευελιξία και παθητική ασφάλεια. Τέλος, η πλατφόρμα SKYACTIV-Chassis, η οποία είναι 14% ελαφρύτερη.