Νέα υβριδική πλατφόρμα της Honda

Με τεχνολογία plug-in

  • -
  • -

Εκτός από το ηλεκτρικό Jazz, η Honda παρουσίασε στο Σαλόνι Αυτοκινήτου του Los Angeles και μια νέα πλατφόρμα ενός μεσαίου plug-in υβριδικού μοντέλου. Η νέα πλατφόρα διαφέρει σημαντικά από το γνωστό σύστημα ΙΜΑ που κινεί τα Civic Hybrid, Insight, CR-Z και Jazz Hybrid. Πρόκειται για το υβριδικό σύστημα επόμενης γενιάς της ιαπωνικής μάρκας με τεχνολογία plug-in, το οποίο είναι ενσωματωμένο στην πλατφόρμα ενός μεσαίου sedan (όπως το Accord) και προσφέρει σύντομες, συχνές διαδρομές με ηλεκτροκίνηση, αλλά και δυνατότητα για ταξίδια μεγάλων αποστάσεων με τη χρήση του βενζινοκινητήρα. Το νέο υβριδικό σύστημα της Honda απαρτίζεται από έναν ισχυρό ηλεκτροκινητήρα 120 kW κι έναν εν σειρά τετρακύλινδρο 2λιτρο i-VTEC κινητήρα (κύκλου Atkinson), σε συνδυασμό με κιβώτιο συνεχώς μεταβαλλόμενης σχέσης (Electric Continuously Variable Transmission, E-CVT). Μία ενσωματωμένη γεννήτρια προστίθεται στη μπαταρία που παρέχει ισχύ στον ηλεκτροκινητήρα. Το σύστημα διαθέτει τρία διαφορετικά προγράμματα λειτουργίας:

  1. αποκλειστικά ηλεκτροκίνητο
  2. βενζινο-ηλεκτροκίνητο
  3. αποκλειστικά βενζινοκίνητο.

Το plug-in υβριδικό χρησιμοποιεί επίσης σύστημα ανάκτησης ενέργειας κατά την πέδηση για τη φόρτιση της μπαταρίας.

Στο πρόγραμμα της ηλεκτροκίνησης (all-electric mode), το όχημα χρησιμοποιεί μία μπαταρία ιόντων λιθίου 6kWh και κινείται αποκλειστικά από τον ηλεκτροκινητήρα. Το all-electric mode προσφέρει αυτονομία περίπου 16-24 km στην πόλη και τελική ταχύτητα 100 km/h. Η πλήρης επαναφόρτιση της μπαταρίας διαρκεί 1 με 1,5 ώρα σε μία πρίζα 240-volt (2–2,5 ώρες σε μία πρίζα 120-volt). Στο υβριδικό πρόγραμμα λειτουργίας βενζίνης-ηλεκτρισμού, ο ηλεκτροκινητήρας συνεργάζεται με τον βενζινοκινητήρα. Το τρίτο πρόγραμμα, στο οποίο την κίνηση αναλαμβάνει αποκλειστικά ο βενζινοκινητήρας, ενδείκνυται για πιο οικονομικά ταξίδια με υψηλές ταχύτητες. Η νέα υβριδική πλατφόρμα είναι το επόμενο βήμα στο 10ετές πλάνο παρουσίασης green μοντέλων και τεχνολογιών της Honda.

 

Πρόγραμμα Δοκιμής Προηγμένης Τεχνολογίας

Η Honda Αμερικής θα λανσάρει μέσα στο 2010 ένα Πρόγραμμα Δοκιμής Προηγμένης Τεχνολογίας για την αξιολόγηση των νέων οχημάτων της εταιρείας σε πραγματικές συνθήκες, για τη διερεύνηση της αποδοχής των πελατών και της ωφελιμότητας καθώς και του σχεδιασμού δημόσιας υποδομής φόρτισης. Μεταξύ των εταίρων του προγράμματος θα είναι το Πανεπιστήμιο Stanford University, η πόλη Torrance/ California και η εταιρεία Google Inc.

AYTO TO ΔΙΑΒΑΣΕΣ

ΠΑΡΑΚΑΛΩ ΠΕΡΙΜΕΝΕΤΕ. ΦΟΡΤΩΝΟΝΤΑΙ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ...