Δεν ξέρω πως να το εξηγήσω, αλλά πάντα μαγνήτιζα άτομα που, με κάποιο τρόπο, εμπλέκονταν με το χώρο του αυτοκινήτου. Ήταν φυσικό και επόμενο να βρεθώ κι εγώ κάποια στιγμή μπλεγμένη στα δίκτυα του. Η θητεία μου στα media του αυτοκινήτου ξεκίνησε το 2004, μετά τη λήξη της Ολυμπιάδας και αμέσως μετά την απόκτηση του πτυχίου μου (ναι, είμαι τόσο μικρή!). Ήταν σε ένα πάρτυ στο Venue όπου γνώρισα τα παιδιά του Burn Out (ήταν οι καλές του εποχές τότε) και λίγο καιρό μετά μου πρότειναν συνεργασία. Αν και… μικρό κοριτσάκι, δεν ξέφυγα από το πλάνο ιεραρχίας των περιοδικών που θέλει κάθε “newfish” να ασχολείται με τη “λάντζα” (βλέπε όλες τις αδιάφορες εργασίες για τους Συντάκτες, όπως περιεχόμενα, μεταφράσεις κ.τ.λ.). Έτσι ξεκίνησε η ουσιαστική γνωριμία μου με το αυτοκίνητο. Ακολούθησαν τα περιοδικά Stuff, Modauto, Autocar και Drive (πέρασα σχεδόν από όλα τα περιοδικά της τότε Mototech), μέχρι το 2008 που υποσχέθηκα στον εαυτό μου να μην ξαναγράψω ποτέ για αυτοκίνητα. Το πως βρέθηκα εδώ είναι άλλη ιστορία. Ο Λημναίος (είναι επειδή θαυμάζει τον τρόπο γραφής μου, λέει) με έπεισε να αναλάβω μια lifestyle στήλη αυτοκινήτου στο gocar, επειδή λέει ταιριάζει στον χαρακτήρα και στον τρόπο ζωής μου. Έτσι, εγένετο το Car & The City, όπου γράφω για τη ζωή με το αυτοκίνητο και όχι για τα ίδια τα αυτοκίνητα. Έτσι, κρατάω την υπόσχεση στον εαυτό μου και συγχρόνως το διασκεδάζω.
Φίλε αναγνώστη, παρατηρούμε ότι χρησιμοποιείς ad blocker.
Χρειαζόμαστε όμως τις διαφημίσεις. Είναι ο μόνος πόρος που έχουμε για να δημιουργούμε το ποιοτικό, αυθεντικό περιεχόμενο που απολαμβάνεις ΔΩΡΕΑΝ στο gocar.gr.
Παρακαλούμε απενεργοποίησε τον adblocker για το gocar.gr.