Ήταν μέσα της δεκαετίας του 50’. Δύσκολες εποχές, μικροαστική οικογένεια, αλλά σε μέρες που όλα ήταν δυνατά. Η διασκέδαση πολύ περιορισμένη, όπως και όλα όσα είχες να κάνεις σαν πιτσιρικάς. Μπορείτε να φανταστείτε τη ζωή χωρίς τηλεόραση και όμως! Περιμέναμε πως και πώς να κυκλοφορήσει κάποιο «long play» βινύλιο και τσόνταρε όλη η παρέα για την αγορά. Διασκέδαση (;) σινεμαδάκι, βόλτες, ατέλειωτες βόλτες (με τα πόδια φυσικά) και μυθοπλασία φυσικά, ατέλειωτη μυθοπλασία. Χαζεύαμε στις βιτρίνες τα αυτοκίνητα και τις μοτοσυκλέτες και όνειρα, μόνο όνειρα, γιατί ποτέ κανείς δεν φαντάζονταν, ούτε στις πιο γόνιμες φαντασιώσεις του, ότι θα μπορούσε να τα αποκτήσει. Και όμως η πραγματικότητα μας ξεπέρασε. Στις ηρωικές για τις εκδόσεις  μέρες του 70’, τότε που όλα γίνονταν …εξ ιδίων, χτυπά με θράσος την πόρτα των 4τροχών. Δεν ήταν εύκολα, αλλά ένας νέος κόσμος γεννιόταν για όλη τη χώρα και αισθανόσουν ότι ήσουν μέρος αυτής της νέας πραγματικότητας, αυτό ήταν που μετρούσε. Όλα άλλαζαν και μάλιστα γρήγορα. Ακολούθησε το Auto Express, οι μέρες του Motosport, το πρώτο ένθετο για το αυτοκίνητο στον Επενδυτή και το Car and Driver για να γίνει το επόμενο βήμα, σαν μέρος μιας φυσικής εξέλιξης, στο διαδίκτυο. Όλα συνεχίζουν να αλλάζουν. Αυτό έχει σημασία!

Maria de Villota (1980-2013)

Maria de Villota (1980-2013)

Το γυναικείο φύλο στους αγώνες ταχύτητας είναι κάτι σπάνιο, ακόμα μάλιστα πιο σπάνιο όταν χάνει τη ζωή του σε αυτό που αγαπά. Η Maria de Villota είχε αυτό το θλιβερό προνόμιο.Έχασε τη ζωή της, αναπάντεχα θα λέγαμε, στις 12 Οκτώβριου ...
Porsche 911 (964): Αλλαγή χωρίς αλλαγή

Porsche 911 (964): Αλλαγή χωρίς αλλαγή

Και όπως λέει το τραγούδι: «Όλα αλλάζουν και όλα ίδια μένουν!» Όμως η 964 του 1989 ήταν μόλις 23% παλιά και ήταν ένα τεράστιο ανανεωτικό βήμα για την Porsche, που εκείνες τις ημέρες αντιμετώπιζε τεράστια οικονομικά προβλήματα

Τα τέλη της δεκαετίας ‘80 και στις αρχές της επόμενης, η Porsche κάθε άλλο παρά σε καλή κατάσταση ήταν. Η διεθνής οικονομική κρίση είχε χτυπήσει άσχημα τα οικονομικά της, αφού οι πωλήσεις της είχαν μειωθεί δραματικά από τα 50.000 αυτοκίνητα ...
Caterham Seven 160: Λιγότερο = περισσότερο

Caterham Seven 160: Λιγότερο = περισσότερο

Ένα ολοκαίνουργιο αυτοκίνητο μπορεί να είναι classic; Μπορεί, όταν είναι Caterham και ειδικά όταν είναι η πιο απλή και αργή έκδοση. Κλασική περίπτωση του λιγότερο είναι περισσότερο!

Τρείς κύλινδροι με 660 κυβικά που αποδίδουν 80 ίππους δεν υπόσχονται και πολλά, αν και τα κιλά της ζυγαριάς είναι μόλις 490! Δεν ακούγεται και σαν πολύ πλάκα εδώ που τα λέμε. Όμως όταν αναφερόμαστε στο με διαφορά καλύτερο σπορ ...
Nelson Piquet: Ο βραζιλιάνος που κανείς δεν αγάπησε

Nelson Piquet: Ο βραζιλιάνος που κανείς δεν αγάπησε

Μπορείτε να τον αγαπήσετε, μπορείτε να τον μισήσετε (ειδικά αυτό), αλλά σίγουρα δεν μπορείτε να τον αγνοήσετε! Με 23 νίκες και τρεις τίτλους στην Formula 1, κάθε άλλο παρά αμελητέα ποσότητα ήταν

Στο δια ταύτα ο «Νέλσον» ποτέ δεν υπήρξε ένας από τους αγαπημένους οδηγούς στην Formula 1, παρά τις επιτυχίες του και τις ικανότητές του. Ούτε στη δεκάδα των πιο αγαπητών οδηγών δεν καταφέρνει να μπει, παρά το γεγονός ότι έχει ...
Νέα Mercedes-Benz C-Class εκ των έσω: Αναζητώντας τη νέα κλάση

Νέα Mercedes-Benz C-Class εκ των έσω: Αναζητώντας τη νέα κλάση

Είναι κοινό μυστικό ότι η αναβάθμιση αρχίζει από το εσωτερικό. Όμως είναι σπάνιες οι φορές που οι κατασκευαστές επιλέγουν να παρουσιάσουν το νέο τους αυτοκίνητο από μέσα προς τα έξω!

Λίγο καιρό πριν οι πρώτες επίσημες φωτογραφίες της νέας Mercedes-Benz δουν το φως της δημοσιότητας, ταξιδέψαμε στη Στουτγάρδη για να τη δούμε από κοντά. Αρχίζουμε όμως με μια άρνηση: Όχι δεν είδαμε τη νέα C-Class εξωτερικά από κοντά! Αντίθετα, σε ...
Porsche 912: Φτωχός συγγενής

Porsche 912: Φτωχός συγγενής

Ανεβαίνοντας κατηγορία με την 911, η Porsche φοβήθηκε ότι θα έχανε πωλήσεις και έκανε κάτι πρωτάκουστο για τα σημερινά δεδομένα: υποβάθμισε την 911 με τετρακύλινδρο κινητήρα. Μάλιστα, η 912 έζησε όχι μόνο μια φορά, αλλά δύο!

Αν θελήσει κανείς να περιγράψει την 912 σήμερα, μόνο ως αίνιγμα θα μπορούσε να την περιγράψει. Και αυτό γιατί μπορεί ουσιαστικά να μοιράζεται το πλαίσιο της 911, αλλά ο κινητήρας διαθέτει δύο κυλίνδρους λιγότερους, χάνοντας όχι μόνο τον χαρακτηριστικό ήχο, ...
Benz Blitzen: Κεραυνός… πραγματικός

Benz Blitzen: Κεραυνός… πραγματικός

Με κυβισμό που έφτανε τα 21,5 λίτρα και με μόλις τέσσερα πιστόνια, κάθε κύλινδρος είχε χωρητικότητα 5.375 κ.εκατ. Οι ίπποι του έφταναν τους 200 και τα ρεκόρ ταχύτητας ήταν δικά του. Είχε μόνο ένα πρόβλημα, ένας τέτοιος κινητήρας ήταν πρακτικά σχεδόν αδύνατον να εκκινήσει!

Εκείνες τις ημέρες, στις αρχές του 19ουαιώνα, το να βγάλεις ίππους δεν ήταν κάτι πολύ εύκολο. Και επειδή δεν μπορούσες να αποσπάσεις ίππους ανεβάζοντας στροφές (ας μην ξεχνάμε ότι η μεταλλουργία και γενικά η τεχνολογία της έκχυσης των καλουπιών δεν ...
FERRARI F40, McLAREN F1, PORSCHE 959: Icons

FERRARI F40, McLAREN F1, PORSCHE 959: Icons

Όλα αυτά τα αυτοκίνητα έχουν ένα κοινό παρανομαστή. Το ατελείωτο γκάζι, όσο πατάς την… ευτυχία, τόσο ο δρόμος στενεύει και το σώμα σου κολλά στο κάθισμα. Ο κοινός παρανομαστής κάθε supercar… η ευτυχία!

Εικόνες της αλήθειας, δεν προσποιούνται, δεν ξέρουν από μισόλογα, ιδού η αλήθεια, ιδού και τα αυτοκίνητα. Τρία αυτοκίνητα που έγραψαν τη δική τους ιστορία και έμειναν στην ιστορία σαν οι «ιερές εικόνες» της αυτοκίνησης.PORSCHE 959Παρουσιάστηκε στα μέσα της δεκαετίας του ...
Ford Corsair: Αδιάφορο

Ford Corsair: Αδιάφορο

Η δεκαετία του ’60 ήταν δύσκολη για τη βρετανική αυτοκινητοβιομηχανία και ουσιαστικά το μόνο που έκανε ήταν να αλλάζει καρότσες πάνω στα ίδια μηχανικά μέρη. Το αποτέλεσμα ήταν μια σειρά από αδιάφορα αυτοκίνητα τα οποία όμως την οδήγησαν στη καταστροφή.

Αν αναλύσει κανείς τα μηχανικά μέρη πάνω στα οποία στηρίζονταν η βρετανική αυτοκινητοβιομηχανία κατά τη δεκαετία του ’60 με φρίκη θα ανακαλύψει το πόσες λίγες επιλογές υπήρχαν. Οι κινητήρες ήταν μετρημένοι στα δάχτυλα του ενός χεριού, τα κιβώτια ταχυτήτων το ...
Corvette C1: Rock ‘n’ Roll will never die!

Corvette C1: Rock ‘n’ Roll will never die!

Μυρίζει μπριγιαντίνη και Hollywood, άλλωστε ο Elvis ζει! Κάποια πράγματα αρνούνται να περάσουν στην ιστορία. Γιατί στην πραγματικότητα αρνηθήκαμε ότι ποτέ υπήρξαν, άρα δεν μπορούν να πεθάνουν!

Η Ευρώπη μόλις έχει βγει από τον πόλεμο. Είναι οικονομικά γονατισμένη και προσπαθεί να πάρει και πάλι μια ανάσα. Η βιομηχανία της είναι κατεστραμμένη, το αρσενικό εργατικό δυναμικό έχει αποδεκατιστεί από τα πολυβόλα για δεύτερη φορά, μέσα στον ίδιο αιώνα ...
Gruppo Bertone: Η γλώσσα της σχεδίασης

Gruppo Bertone: Η γλώσσα της σχεδίασης

Η ιδέα, η έμπνευση από μόνη της δεν φτάνει, απαιτείται όχι μόνο το κατάλληλο περιβάλλον για να ανθίσει, αλλά και το προσεκτικό πότισμα για να δώσει καρπούς. Ο Bertone τα πρόσφερε όλα αυτά απλόχερα σε γενιές σημαντικών δημιουργών

Θα πρέπει να ξεκαθαρίσουμε ορισμένα πράγματα. Σχεδιαστικοί οίκοι με διάσημα ονόματα, είτε αυτά είναι για αυτοκίνητα, είτε για υψηλή ραπτική, είτε για «ετοιματζίδικα» δεν στηρίζονται αποκλειστικά και μόνο στο όνομά τους, αλλά κατά καιρούς προσλαμβάνουν τα ανερχόμενα αστέρια του χώρου, ...
ΟΔΗΓΟΥΜΕ DKW F12: Θύμα των καιρών

ΟΔΗΓΟΥΜΕ DKW F12: Θύμα των καιρών

Υπήρχε η διάθεση, υπήρχε η τεχνολογία, αλλά η επιλογή του δίχρονου κινητήρα σήμανε όχι μόνο το τέλος ενός από τα πιο σημαντικά αυτοκίνητα, αλλά και της ίδιας της DKW

Μπορεί σήμερα ένα αυτοκίνητο με δίχρονο κινητήρα να μην σημαίνει και πολλά πράγματα, σε ένα κόσμο που έχουν κυριαρχήσει οι τέσσερις χρόνοι, αλλά στα τέλη της δεκαετίας του ’50 τα πράγματα δεν ήταν ακόμα ξεκάθαρα για το ποιος τελικά θα ...
Audi Quattro

Audi Quattro

Go Classic Goodies - Μινιατούρες

Εξαιρετική κατασκευή με original σφραγίδα από την ίδια την Audi AG κατασκευασμένο από την AUTO Art. Πολύ καλή λεπτομέρεια στο 1:18, όπου φαίνονται και τα μηχανικά μέρη. Ακριβό, αλλά το αξίζει. Ένα από τα πιο διάσημα rally-cars όλων των εποχών.
Ford Cortina: Άλλος για τα εκατομμύρια;

Ford Cortina: Άλλος για τα εκατομμύρια;

Ένα όνομα που έζησε πέντε ολόκληρες μεταλλάξεις και το αυτοκίνητο με τις περισσότερες πωλήσεις στη δεκαετία του ’70, αφού συνολικά κατασκευάστηκαν εκατομμύρια αντίτυπα

Κατασκευάστηκε από το 1962 έως το 1982 και αντικαταστάθηκε από το Sierra. Το όνομά του προήρθε από το περίφημο Ιταλικό ski resort Cortina d’Ampezzo, όπου διεξήχθησαν οι Χειμερινοί Ολυμπιακοί αγώνες του 1956 και μάλιστα σαν διαφημιστική προώθηση επιλέχτηκε να κατέβουν ...
Wartburg: Αναγκαίος συμβιβασμός

Wartburg: Αναγκαίος συμβιβασμός

Οι κάτοικοι των πρώην Σοβιετικών δορυφόρων για κάποιο λόγο, που δεν ξεπερνούσε το επίπεδο της απλής κατασκευής, δέθηκαν με τον δίχρονο κινητήρα και του έμειναν πιστοί, ακόμα και όταν όλοι οι άλλοι τον είχαν απορρίψει.

Το όνομα προέρχεται από το κάστρο του Wartburg που ελέγχει την πόλη του Eisenach, όπου και το εργοστάσιο κατασκευής. Μάλιστα, σαν βιομηχανικός χώρος εμφανίζεται από το 1898, όταν κατασκευάστηκε το πρώτο αυτοκίνητο από την Automobilwerk Eisenach που πήρε το όνομα ...
Salvesen steam cart: Όχι άλλο κάρβουνο

Salvesen steam cart: Όχι άλλο κάρβουνο

Μετά το άλογο, πριν το αυτοκίνητο, ξεπερασμένο πριν γεννηθεί. Το ατμοκίνητο όχημα πρακτικά δεν υπήρξε ποτέ!

Σήμερα έχουμε πλέον εθιστεί τόσο πολύ στον κινητήρα εσωτερικής καύσης που δεν μπορούμε να φανταστούμε ένα κόσμο στον οποίο κυριαρχούσε ο ατμός! Και όμως στον 19οαιώνα τα πάντα κινούνταν με ατμό! Εκείνες τις ημέρες ο κινητήρας με έμβολα που ανεβοκατέβαιναν, ...
Lancia Delta Integrale

Lancia Delta Integrale

Go Classic Goodies - Μινιατούρες

Πολύ καλή δουλειά για ένα τόσο σημαντικό αυτοκίνητο από την Kyoso. Αν και είναι κατασκευασμένο στην Κίνα, έχει δοθεί προσοχή στη λεπτομέρεια και αποκαλύπτονται τα μηχανικά του μέρη στο 1:18. Σίγουρα δεν θα πρέπει να απουσιάζει από οποιαδήποτε συλλογή.
Peugeot 205 T16

Peugeot 205 T16

Go Classic Goodies - Μινιατούρες

Στο 1:18 από την Solido, ένα από τα πιο διάσημα και χαρακτηριστικά αυτοκίνητα των αγώνων ράλι. Είναι κρίμα που διαθέτει τόσα πολλά πλαστικά μέρη και γενικά η εμφάνισή του αξιολογείται ως μέτρια, όταν κανείς ασχοληθεί με τη λεπτομέρεια.