michalisgeorgiadis@gocar.gr
Το πάθος για την οδήγηση και το γράψιμο έχει καθορίσει τις επιλογές του. Μπήκε στον χώρο του ειδικού Τύπου το 2001. Πριν φτάσει στη θέση του Αρχισυντάκτη και κατόπιν του Διευθυντή Σύνταξης του περιοδικού DRIVE και Διευθυντή του ομώνυμου εκδοτικού οργανισμού, είχε περάσει από τις αντίστοιχες θέσεις ευθύνης των περιοδικών F1 Racing και FASTER, συλλέγοντας πολύτιμες εμπειρίες και γνώσεις. Ήταν ο πρώτος από τον χώρο του έντυπου ειδικού Τύπου που θέλησε να δώσει ζωή, κίνηση και ήχο στο πολύτιμο «μέταλλο». Από το 2013 έχει δημιουργήσει περισσότερα από 50 video με τα πιο συναρπαστικά supercars του πλανήτη. Μια πραγματικά σπάνια «συλλογή» για Έλληνα δημοσιογράφο. Η Οδική Ασφάλεια είναι ψηλά στη λίστα των προτεραιοτήτων του. Από το 2016, αντιλαμβανόμενος την ευθύνη του θεσμικού του ρόλου, δημιούργησε ένα πρόγραμμα Οδικής Ασφάλειας για παιδιά σε συνεργασία με το Ελληνικό Μουσείο Αυτοκινήτου, το οποίο παρουσιάζει σε περισσότερα από 4.000 μαθητές ετησίως. Από το 2018 είναι ο μόνος Έλληνας δημοσιογράφος ειδικού Τύπου που συμμετέχει στον θεσμό World Car Awards και ένας από τους 83 εκλέκτορες που ψηφίζουν για το Παγκόσμιο Αυτοκίνητο της Χρονιάς. Όταν δεν δουλεύει (προσπαθεί να) τρέχει σε αγώνες αυτοκινήτου και καρτ. Ή πίσω από τις δύο του κόρες.

Mε Mercedes-AMG CLA 45 S στην πίστα των Σερρών!

Mε Mercedes-AMG CLA 45 S στην πίστα των Σερρών!

Μια συναισθηματικά φορτισμένη δοκιμή στην πίστα των Σερρών, με τον “σημαιοφόρο” μιας κατηγορίας που αφανίζεται μέρα με τη μέρα.

Σπορ, compact, 4κίνητα. Tα αυτοκίνητα που στοχεύουν στη θέση την οποία είχαν κάποτε στην αγορά και στην καρδιά των οδηγών οι ιαπωνικές “φτερούγες”. Real world supercars, όπως μας αρέσει να τα αποκαλούμε. Supercars από άποψη επιδόσεων και της συνολικής ταχύτητας ...
Οδηγούμε στη Λισαβόνα το νέο Kia EV3: Γεννήθηκε έτοιμο

Οδηγούμε στη Λισαβόνα το νέο Kia EV3: Γεννήθηκε έτοιμο

Το EV3 παρουσιάζεται έτοιμο να επωμιστεί τη βαριά ευθύνη του “πρώτου” αυτοκινήτου μιας οικογένειας. Αλλά και το ρόλο του Δούρειου Ίππου της Kia για την διείσδυση στην ηλεκτροκίνηση

Το νέο αμιγώς ηλεκτρικό Kia EV3 έρχεται να τοποθετηθεί σε μια κατηγορία δύσκολη και ανταγωνιστική με υψηλό ανταγωνισμό, τόσο από τις mainstream όσο και από τις premium μάρκες. Αλλά και αυτή με το μεγαλύτερο ενδιαφέρον για το αγοραστικό κοινό, ειδικά ...
Οδηγούμε την Pagani Codalunga: Αμφιλεγόμενη…

Οδηγούμε την Pagani Codalunga: Αμφιλεγόμενη…

…όπως κάθε πραγματικό έργο τέχνης. Η Pagani Huayra Codalunga είναι ανοιχτή σε πολλαπλές ερμηνείες και περιμένει από την Ιστορία να κρίνει την πραγματική της αξία.

Μου είναι αδύνατο να φανταστώ τον εαυτό μου μπροστά στη Mona Lisa βιώνοντας τόσο έντονα και ταυτόχρονα αντιφατικά συναισθήματα. Θαυμασμό και ακραίο φόβο. Τρόμο! Έντονη επιθυμία να ζήσω αυτή την εμπειρία και μια εξίσου έντονη λαχτάρα να κάνω στην άκρη ...
Οδηγούμε το νέο CUPRA Terramar – Αλλαγή ταχύτητας

Οδηγούμε το νέο CUPRA Terramar – Αλλαγή ταχύτητας

Με το νέο της σπορ SUV η CUPRA εδραιώνεται ως ένα ώριμο πλέον και πραγματικά μεγάλο premium όσο και ανατρεπτικό brand.

Η γη της Βαρκελώνης (terra) και η αύρα της θάλασσας (mare) δίνουν στο νέο μοντέλο το όνομά του. Ταυτόχρονα είναι φόρος τιμής στις ρίζες της μάρκας, η ίδρυση της οποίας έγινε στην οβάλ πίστα (κάποτε αγώνων και δοκιμών) Terramare στην ...
Οδηγούμε τη Ferrari Roma Spider: Έκπληξη!

Οδηγούμε τη Ferrari Roma Spider: Έκπληξη!

Μπορεί ένα αυτοκίνητο τόσο άνετο, όμορφο και… καθημερινό, να είναι πραγματική Ferrari;

Ο Enzo Ferrari συνήθιζε να λέει ότι τα γρήγορα αυτοκίνητα ήταν, ή θα έπρεπε να είναι, άσχημα. Εντάξει, η ατάκα αφορούσε κυρίως τα αγωνιστικά του, που τον ένοιαζαν περισσότερο. Αλλά όπως και να έχει, για τον δογματικό Γέρο, μια Ferrari ...
Δοκιμή Hyundai Ioniq 5 N: Παιχνιδομηχανή

Δοκιμή Hyundai Ioniq 5 N: Παιχνιδομηχανή

Αρκετά με τις χωρίς νόημα υπερ-επιδόσεις των EV. Η Hyundai δημιούργησε το κορυφαίο ηλεκτρικό αυτοκίνητο για πραγματική οδήγηση.

Η αυτοκινητοβιομηχανία σε κρίση ταυτότητας. Με αφορμή το ηλεκτρικό drivetrain, οι περισσότεροι κατασκευαστές προσπαθούν να επανεφεύρουν το αυτοκίνητο και τον εαυτό τους, αναζητώντας ταυτότητα. Βιωσιμότητα στη μετακίνηση. Και νέες εμπειρίες καθ’ οδόν, με εργαλείο την προηγμένη ψηφιακή τεχνολογία. Το όχημα ...
BYD - Όλοι ξέρουμε ποιος πήρε το Euro 2024

BYD - Όλοι ξέρουμε ποιος πήρε το Euro 2024

Στη γιορτή του ευρωπαϊκού ποδοσφαίρου, νικήτρια είναι η BYD.

Είχαμε τη χαρά να βρεθούμε στη Γερμανία, τις πρώτες ημέρες του Euro 2024. Και να παρακολουθήσουμε στην εμβληματική Allianz Arena του Μονάχου ματς της Εθνικής Γερμανίας. Στην καρδιά της Ευρώπης, ανάμεσα σε εκατοντάδες χιλιάδες Ευρωπαίους φιλάθλους ντυμένους στα εθνικά τους ...
ΧPENG Ελλάδα: H στρατηγική του TESLA-killer

ΧPENG Ελλάδα: H στρατηγική του TESLA-killer

Ο Πρόεδρος της XPENG και ο CEO της ελληνικής αντιπροσωπείας, μιλούν για τη στρατηγική εδραίωσης και ανάπτυξης της νέας μάρκας που ήρθε στην Ελλάδα.

Στο περιθώριο της εκδήλωσης για την επίσημη ανακοίνωση της έναρξης της εμπορικής δραστηριότητας της XPENG στην Ελλάδα, είχαμε την ευκαιρία να μιλήσουμε με τα ανώτερα στελέχη του management της κινεζικής αυτοκινητοβιομηχανίας και της εισαγωγικής εταιρείας AutohellasGroup για τη στρατηγική εδραίωσης ...
Η φωτιά στα ηλεκτρικά σβήνει με 10ευρα

Η φωτιά στα ηλεκτρικά σβήνει με 10ευρα

Το θέμα που πρόσφατα προέκυψε στα λιμάνια της χώρας, με τα οχήματα που κινούνται με τα λεγόμενα εναλλακτικά καύσιμα (ηλεκτρικά, Plug-In υβριδικά και ICE με υγραέριο ή φυσικό αέριο) έχει καταφέρει να διχάσει (σιγά το δύσκολο) για άλλη μια φορά την ελληνική κοινή γνώμη.

Από τη μία όσοι έσπευσαν να υιοθετήσουν την αλλαγή και να στραφούν στην ηλεκτροκίνηση, με την ενθάρρυνση μάλιστα του κράτους, κάνοντας όμως ταυτόχρονα και μια σοβαρή επένδυση με αρκετό ρίσκο και προσωπικές θυσίες λόγω των δυσκολιών στην καθημερινή χρήση. Λογικό ...
Οδηγούμε το νέο MINI Cooper SE ELECTRIC: Συνέβη το μοιραίο

Οδηγούμε το νέο MINI Cooper SE ELECTRIC: Συνέβη το μοιραίο

Το ΜΙΝΙ έγινε ηλεκτρικό για να υπηρετήσει ακόμη καλύτερα το σκοπό του που δεν είναι άλλος από το να προσφέρει οπτική και οδηγική ευχαρίστηση.

Κάποια πράγματα είναι μοιραίο να συμβούν. Ο (πλήρης) εξηλεκτρισμός του ΜΙΝΙ είναι ένα από αυτά. Από την αρχική σύλληψη του Sir Ισιγόνη, το αυτοκίνητο έμοιαζε έτοιμο για αυτή τη μέρα. Και όσο κλισέ κι αν ακούγεται, είναι απολύτως δικαιολογημένο για ...
Ο Ψυχρός Πόλεμος της Ηλεκτροκίνησης

Ο Ψυχρός Πόλεμος της Ηλεκτροκίνησης

Ανάμεσα σε συμπληγάδες φαίνεται πως βρίσκονται οι ευρωπαϊκές αυτοκινητοβιομηχανίες, με την Κίνα να θέτει νέους όρους, σε μια αγορά που μέχρι πρότινος άνηκε σε άλλους.

Όχι πως μέχρι τώρα το πέρασμα στην εποχή της ηλεκτροκίνησης ήταν ένας δρόμος στρωμένος με ροδοπέταλα. Κάθε άλλο. Από τα περιβαλλοντικό όφελος, τα προβλήματα των υποδομών ανεφοδιασμού μέχρι το συναισθηματικό appeal των ίδιων των οχημάτων, υπήρχαν και υπάρχουν ακόμη άπειρες ...
Το κορυφαίο Range Rover δεν είναι αυτοκίνητο

Το κορυφαίο Range Rover δεν είναι αυτοκίνητο

Το πρώτο Range Rover House στην Ελλάδα δίνει στους λάτρεις της μάρκας την απόλυτη εμπειρία πολυτέλειας, αισθητικής και φιλοξενίας.

Πες Range Rover χωρίς να πεις Range Rover… Ζήσε την απόλυτη εμπειρία Range Rover χωρίς καν να μπεις στο αυτοκίνητο. Μια modern luxury εμπειρία σε ένα περιβάλλον αξεπέραστης αισθητικής και ουσιαστικής ποιότητας που αναδεικνύεται μέσα από την προσωποποιημένη φιλοξενία και ...
Οδηγούμε το νέο Volkswagen ID.7! [video]

Οδηγούμε το νέο Volkswagen ID.7! [video]

Πριν ακόμα έρθει στην Ελλάδα το νέο Volkswagen ID.7, ο Μιχάλης Γεωργιάδης, ο μόνος Έλληνας εκλέκτορας για το World Car Awards, εκπροσωπώντας το GOCAR, το οδηγεί στη Γερμανία, ενόψει της πρώτης ψηφοφορίας που ολοκληρώνεται τον Ιανουάριο.

Το Volkswagen ID.7 είναι υποψήφιο μοντέλο για το Παγκόσμιο Αυτοκίνητο της Χρονιάς του 2024. Πριν ακόμα έρθει στην Ελλάδα ο Μιχάλης Γεωργιάδης, ο μόνος Έλληνας εκλέκτορας για το World Car Awards, εκπροσωπώντας το GOCAR, το οδηγεί στη Γερμανία, ενόψει της ...
Οδηγούμε Porsche 718 Cayman GT4 RS: Τραγική ειρωνεία

Οδηγούμε Porsche 718 Cayman GT4 RS: Τραγική ειρωνεία

Πάντα θέλαμε μια Cayman με τα καλύτερα μηχανικά μέρη της 911. Και η Porsche την έφτιαξε, ανακοινώνοντας σχεδόν ταυτόχρονα τη μετάβαση αποκλειστικά στην ηλεκτροκίνηση για την επόμενη γενιά του κεντρομήχανου μοντέλου της.

Μέχρι που μπορεί να φτάσει η κεντρομήχανη πλατφόρμα της 718; Αν είχαν τα ίδια μηχανικά μέρη, θα ήταν άραγε καλύτερη της 911; Αυτή την απορία είχαμε πάντα όταν οδηγούσαμε μια από τις κορυφαίες εκδόσεις και ψάχναμε διαφορές σε αριθμούς και ...
Αποκλειστικό: Ελληνικό ηλεκτρικό αυτοκίνητο παρουσιάζεται σήμερα στην Αθήνα

Αποκλειστικό: Ελληνικό ηλεκτρικό αυτοκίνητο παρουσιάζεται σήμερα στην Αθήνα

Παρουσιάζεται σήμερα το project σχεδιασμού και κατασκευής ηλεκτρικού αυτοκινήτου στην Ελλάδα από τον διάσημο Έλληνα σχεδιαστή Σωτήρη Κωβό.

Σύμφωνα με δημοσιογραφικές πληροφορίες του GOCAR σήμερα παρουσιάζεται από διάσημο Έλληνα σχεδιαστή, ένα φιλόδοξο project το οποίο προβλέπει την κατασκευή ενός μικρού ηλεκτρικού αυτοκινήτου στην Ελλάδα.Εμπνευστής του project συνολικά και σχεδιαστής του αυτοκινήτου είναι ο φημισμένος ανά την υφήλιο Έλληνας ...
Πρώτη δοκιμή: Οδηγούμε το Kia EV9

Πρώτη δοκιμή: Οδηγούμε το Kia EV9

Με το μεγάλο της πολυτελές ηλεκτρικό SUV η Kia τοποθετείται στην αγορά ως ένας κατασκευαστής κύρους, με τεχνολογία αιχμής αλλά κυρίως με άποψη για το πώς θα (πρέπει να) είναι η κινητικότητα στο παρόν και στο μέλλον.

Το Kia EV9 είναι ένα σημαντικό μοντέλο για πολλούς λόγους, όχι απαραίτητα συνδεδεμένους με την εμπορική του πορεία. Το νέο μεγάλο ηλεκτρικό SUV της Kia ενσωματώνει όλη την τεχνογνωσία της στα ηλεκτρικά συστήματα κίνησης, τη συνδεσιμότητα και τα βιώσιμα υλικά. ...
Οδηγούμε Ferrari 296 GTS: Βαριές κουβέντες

Οδηγούμε Ferrari 296 GTS: Βαριές κουβέντες

Πολλοί λένε ότι η Ferrari 296 στην ανοιχτή εκδοχή της είναι η καλύτερη Ferrari όλων των εποχών. Υπάρχει μόνο ένας τρόπος να το διαπιστώσουμε. Ή μπορεί και να μην υπάρχει καν…

Αν υποθέσουμε ότι το σήμα στο καπό και οι τεχνικές προδιαγραφές αφήνουν σε κάποιο βαθμό ανεκπλήρωτη την προσδοκία γνωριμίας με το απόλυτο, αρκεί να τραβήξεις το κουμπί στην κεντρική κονσόλα, ανάμεσα στα καθίσματα, και να εξαφανίσεις αυτό το μικρό κομμάτι ...
Νέο video: Δοκιμάζουμε τη Ferrari 296 GTS στο Maranello

Νέο video: Δοκιμάζουμε τη Ferrari 296 GTS στο Maranello

Έχει ελαττώματα που δεν έχει η κλειστή έκδοση GTB. Κι όμως, ο Μιχάλης Γεωργιάδης που την οδηγεί στην Ιταλία ισχυρίζεται ότι η Ferrari 296 GTS είναι ίσως η καλύτερη Ferrari ever. Περίεργο σκεπτικό. Δείτε το video για να καταλάβετε.

Δοκιμάσαμε τη Ferrari 296 GTS στην πιο πρόσφατη επίσκεψή μας στο Ιταλία. Το αυτοκίνητο που για πολλούς διεκδικεί τον τίτλο της πιο fun to drive Ferrari στην Ιστορία. Βαρύς χαρακτηρισμός, όταν από το εργοστάσιο του Maranello έχουν βγει τόσα και ...
Ηλεκτροκίνηση: Τρύπα στο νερό

Ηλεκτροκίνηση: Τρύπα στο νερό

Όταν η τιμή ενός νέου αυτοκινήτου έχει ανέβει κατά 25-30%, και τα ηλεκτρικά είναι ακριβότερα παρά τις κρατικές επιδοτήσεις, το αποτέλεσμα είναι ένα: Περισσότερα και παλαιότερα αυτοκίνητα.

Πριν λίγες ημέρες κλείσαμε έναν από τους δυσκολότερους καλοκαιρινούς μήνες που έχει ποτέ ζήσει η χώρα. Ο οποίος, αν ένα πράγμα μας διδάσκει, είναι ότι αυτή είναι η νέα κανονικότητα. Για την ώρα… Και λέω για την ώρα, διότι σύμφωνα ...
Οδηγούμε τη Ferrari Purosangue - Η στιγμή που γράφεται Ιστορία [video]

Οδηγούμε τη Ferrari Purosangue - Η στιγμή που γράφεται Ιστορία [video]

Δεν είναι πολλές οι φορές που η Ιστορία σου κάνει τη χάρη να είσαι παρών όταν γράφονται οι σημαντικότερες σελίδες της. Η οδήγηση της Ferrari Purosangue είναι σίγουρα μία από αυτές.

Ποτέ δεν θα φτιάξουμε 4θυρο αυτοκίνητο, δήλωνε ο ίδιος ο Enzo Ferrari. Πιο πρόσφατα, το 2017, με την αυτοπεποίθηση των κορυφαίων οικονομικών αποτελεσμάτων, ο τότε Πρόεδρος της εταιρείας Sergio Marchionne δήλωνε “ποτέ δεν θα φτιάξουμε SUV”. Και ύστερα, έφτιαξαν την ...