michalisgeorgiadis@gocar.gr
Το πάθος για την οδήγηση και το γράψιμο έχει καθορίσει τις επιλογές του. Μπήκε στον χώρο του ειδικού Τύπου το 2001. Πριν φτάσει στη θέση του Αρχισυντάκτη και κατόπιν του Διευθυντή Σύνταξης του περιοδικού DRIVE και Διευθυντή του ομώνυμου εκδοτικού οργανισμού, είχε περάσει από τις αντίστοιχες θέσεις ευθύνης των περιοδικών F1 Racing και FASTER, συλλέγοντας πολύτιμες εμπειρίες και γνώσεις. Ήταν ο πρώτος από τον χώρο του έντυπου ειδικού Τύπου που θέλησε να δώσει ζωή, κίνηση και ήχο στο πολύτιμο «μέταλλο». Από το 2013 έχει δημιουργήσει περισσότερα από 50 video με τα πιο συναρπαστικά supercars του πλανήτη. Μια πραγματικά σπάνια «συλλογή» για Έλληνα δημοσιογράφο. Η Οδική Ασφάλεια είναι ψηλά στη λίστα των προτεραιοτήτων του. Από το 2016, αντιλαμβανόμενος την ευθύνη του θεσμικού του ρόλου, δημιούργησε ένα πρόγραμμα Οδικής Ασφάλειας για παιδιά σε συνεργασία με το Ελληνικό Μουσείο Αυτοκινήτου, το οποίο παρουσιάζει σε περισσότερα από 4.000 μαθητές ετησίως. Από το 2018 είναι ο μόνος Έλληνας δημοσιογράφος ειδικού Τύπου που συμμετέχει στον θεσμό World Car Awards και ένας από τους 83 εκλέκτορες που ψηφίζουν για το Παγκόσμιο Αυτοκίνητο της Χρονιάς. Όταν δεν δουλεύει (προσπαθεί να) τρέχει σε αγώνες αυτοκινήτου και καρτ. Ή πίσω από τις δύο του κόρες.

Ηλεκτροκίνηση: Τρύπα στο νερό

Ηλεκτροκίνηση: Τρύπα στο νερό

Όταν η τιμή ενός νέου αυτοκινήτου έχει ανέβει κατά 25-30%, και τα ηλεκτρικά είναι ακριβότερα παρά τις κρατικές επιδοτήσεις, το αποτέλεσμα είναι ένα: Περισσότερα και παλαιότερα αυτοκίνητα.

Πριν λίγες ημέρες κλείσαμε έναν από τους δυσκολότερους καλοκαιρινούς μήνες που έχει ποτέ ζήσει η χώρα. Ο οποίος, αν ένα πράγμα μας διδάσκει, είναι ότι αυτή είναι η νέα κανονικότητα. Για την ώρα… Και λέω για την ώρα, διότι σύμφωνα ...
Οδηγούμε τη Ferrari Purosangue - Η στιγμή που γράφεται Ιστορία [video]

Οδηγούμε τη Ferrari Purosangue - Η στιγμή που γράφεται Ιστορία [video]

Δεν είναι πολλές οι φορές που η Ιστορία σου κάνει τη χάρη να είσαι παρών όταν γράφονται οι σημαντικότερες σελίδες της. Η οδήγηση της Ferrari Purosangue είναι σίγουρα μία από αυτές.

Ποτέ δεν θα φτιάξουμε 4θυρο αυτοκίνητο, δήλωνε ο ίδιος ο Enzo Ferrari. Πιο πρόσφατα, το 2017, με την αυτοπεποίθηση των κορυφαίων οικονομικών αποτελεσμάτων, ο τότε Πρόεδρος της εταιρείας Sergio Marchionne δήλωνε “ποτέ δεν θα φτιάξουμε SUV”. Και ύστερα, έφτιαξαν την ...
Δοκιμή Audi Q8 e-tron 55: Μετανοείτε! [video]

Δοκιμή Audi Q8 e-tron 55: Μετανοείτε! [video]

H ναυαρχίδα των SUV της Audi ανανεώθηκε, μετονομάστηκε και με αιχμή του δόρατος την πολυτέλεια, την κορυφαία απόδοση και την ποιότητα κατασκευής στοχεύει να πείσει το αγοραστικό κοινό αυτής της κατηγορίας πως μία κατασκευή του είδους μπορεί να έχει ηλεκτρική φύση.

Η αυτοκινητοβιομηχανία είχε αποφασίσει ότι το σχέδιο διείσδυσης της ηλεκτροκίνησης στην αγορά θα βασιστεί στα μεγάλα μοντέλα. Για λόγους πρακτικούς και εντυπώσεων. Ήταν ένα κομμάτι της αγοράς σε διαρκή ανάπτυξη, και είναι ακόμη. Και ταυτόχρονα, η άγουρη ακόμη τεχνολογία είχε ...
Δοκιμή Range Rover MHEV P400: Ο βασιλιάς

Δοκιμή Range Rover MHEV P400: Ο βασιλιάς

Από την πραγματική ζούγκλα, στη ζούγκλα των δρόμων κάθε είδους. Σε κάθε φάση της ιστορικής διαδρομής του το Range Rover δεν αρκείται σε τίποτα λιγότερο από τη θέση του ηγέτη.

Με την πρώτη ματιά, το αυτοκίνητο μοιάζει οικείο αλλά ταυτόχρονα διαφορετικό. Πιο μοντέρνο, πιο «ελαφρύ» οπτικά. Με ίσιες, σαφείς γραμμές, μεγάλες καθαρές επιφάνειες και αυστηρά γεωμετρικά μοτίβα εμπνευσμένα από την αρχιτεκτονική. Έχουν περιορίσει τις λεπτομέρειες, τις σχεδιαστικές εξάρσεις. Και έχουν ...
8ο Οικονομικό Forum των Δελφών: Ισχυρή βούληση για την ανάπτυξη της ηλεκτροκίνησης στην Ελλάδα

8ο Οικονομικό Forum των Δελφών: Ισχυρή βούληση για την ανάπτυξη της ηλεκτροκίνησης στην Ελλάδα

Τη δυναμική της ηλεκτροκίνησης στην Ελλάδα, τις προκλήσεις του ψηφιακού μετασχηματισμού και την προοπτική συνεργειών επιχειρήσεων και πολιτείας για τη βιώσιμη μετακίνηση, εξέτασε το πάνελ μας στο φετινό Φόρουμ των Δελφών.

Τη βούληση της πολιτείας να συνεχίσει να υποστηρίζει την ανάπτυξη της ηλεκτροκίνησης με ισχυρά κίνητρα για την αγορά νέων οχημάτων αλλά και την ταυτόχρονη ανάπτυξη των υποδομών φόρτισης, ανέδειξε το πάνελ «Η εξέλιξη των ESG: Ο ρόλος της ηλεκτροκίνησης και ...
Αυτοκινητοβιομηχία σε αμηχανία

Αυτοκινητοβιομηχία σε αμηχανία

Το κοινό που αγαπά τους κινητήρες εσωτερικής καύσης θα χαρεί, όμως αυτό που βλέπουμε είναι τελικά προχειρότητα, βιασύνη και αποτυχία ενός φιλόδοξου σχεδίου περιβαλλοντικής ουδετερότητας.

Οι πιέσεις του γερμανικού lobby έφεραν τελικά το επιθυμητό αποτέλεσμα. Στα τέλη Μαρτίου η ΕΕ, κάνοντας στροφή 180 μοιρών, αποφάσισε τελικά να επιτρέψει την πώληση νέων αυτοκινήτων με κινητήρες εσωτερικής καύσης και μετά το 2035. Προσοχή, η απόφαση αφορά μόνο ...
Οδηγούμε το Hyundai Ioniq 6: Εκκεντρικό και αντί-Tesla

Οδηγούμε το Hyundai Ioniq 6: Εκκεντρικό και αντί-Tesla

Το νέο ηλεκτρικό σπορ σεντάν της Hyundai τα βάζει με το Tesla Model 3 και τη BMW i4. Και, όπως διαπιστώσαμε, έχει κάθε λόγο να ελπίζει σε νίκη.

Η Hyundai διευρύνει τη γκάμα ηλεκτρικών μοντέλων του sub-brand Ioniq αξιοποιώντας περαιτέρω την πλατφόρμα E-GMP. Το νέο αυτοκίνητο με τον κωδικό 6 έρχεται να τα βάλει με το κατεστημένο, όπως αυτό εκπροσωπείται από το Model 3 της Tesla αλλά και ...
Οδηγούμε το Lucid Air: Concorde!

Οδηγούμε το Lucid Air: Concorde!

Ακολουθώντας τη λογική του θρυλικού αεροσκάφους, το ηλεκτρικό Lucid Air συνδυάζει την πολυτέλεια για τέσσερις με επιδόσεις μαχητικού.

Το Lucid Air με 819 ίππους και ηλεκτρικό κύκλωμα 900 Volt λανσάρεται ως το απόλυτο ηλεκτρικό, συνδυάζοντας εξωπραγματικές επιδόσεις, ταχύτατη φόρτιση, μεγάλη αυτονομία και χώρους για τέσσερις. Και προέρχεται από μια μάρκα, η ιστορία της οποίας ξεκινά πολύ πρόσφατα, μόλις ...
Υδρογόνο: Αυτό θα μας σώσει;

Υδρογόνο: Αυτό θα μας σώσει;

H συντριπτική πλειονότητα των οδηγών του πλανήτη δεν νοιάζεται για το είδος της ενέργειας που κινεί το όχημά του. Αρκεί να τη βρίσκει εύκολα και να είναι οικονομική...

Η κόντρα μεταξύ ηλεκτρικού και βενζίνης/ντίζελ έχει καταντήσει να γίνει πολιτική (είναι σε μεγάλο βαθμό), και ακόμη βαθύτερα, ιδεολογική. Στην προσπάθεια των υποστηρικτών κάθε τεχνολογίας να βρει επιχειρήματα τα οποία αποδομούν τη διαφορετική άποψη φτάνουμε σε βαθιές κοινωνικοπολιτικές αναλύσεις και ...
Δοκιμή Audi RS e-tron GT: Χρονομηχανή [video]

Δοκιμή Audi RS e-tron GT: Χρονομηχανή [video]

Το ισχυρότερο μοντέλο RS στην Ιστορία είναι πλέον ηλεκτρικό. Περισσότερο από ένα νέο μοντέλο, το RS e-tron GT είναι μια δήλωση των προθέσεων της Audi. Όχι μόνο σχεδιαστικά και τεχνολογικά…

Στο όνομα αυτού του αυτοκινήτου της Audi, το RS μπαίνει πριν το GT. Είναι πράγματι έτσι και στην πράξη; Για να το θέσουμε πιο σωστά και με μεγαλύτερη ακρίβεια, μπορεί να είναι; Μπορεί ένα ηλεκτρικό μοντέλο, όσο ισχυρό και αν ...
Αποκλειστικό: Οδηγούμε Toyota GR Corolla!

Αποκλειστικό: Οδηγούμε Toyota GR Corolla!

Η Toyota έχει τη δύναμη να επηρεάζει δραστικά την αυτοκινητοβιομηχανία. Να δημιουργεί τάσεις. Ή να τις γράφει στα παλιά της τα παπούτσια.

Η Toyota είναι ένας από εκείνους τους γίγαντες που αρκεί να βλεφαρίσουν, απλώς, για να επηρεάσουν την παγκόσμια οικονομία. Ακόμη και πέρα από τα όρια της αυτοκινητοβιομηχανίας. Συνεπώς, έχει τη δύναμη να κάνει ό,τι θέλει. Ακόμη και μια τρέλα. Εδώ ...
Οδηγούμε Porsche 911 Carrera 4S στην πίστα των Σερρών! [video]

Οδηγούμε Porsche 911 Carrera 4S στην πίστα των Σερρών! [video]

Στη βάση σχεδόν της γκάμας της 911, η… «απλή» Carrera 4S αποδεικνύει στην πίστα ότι ελάχιστα έχει να ζηλέψει από τις ειδικές εκδόσεις.

Η σειρά 992 της Porsche 911 δεν είναι αυτό που λέμε “νέο μοντέλο”, τουλάχιστον όχι στο spec της δοκιμής μας. Αυτή την εποχή η GT3 RS, η ειδική των ειδικών εκδόσεων, είναι στην επικαιρότητα. Όμως θα πρέπει να σκεφτείς σοβαρά ...
Δοκιμή Range Rover Sport P400: Super Hero

Δοκιμή Range Rover Sport P400: Super Hero

Δεν είναι όλα τα υπεραυτοκίνητα κεντρομήχανα, χαμηλά και φτιαγμένα για την πίστα.

Αυτοκίνητα σαν αυτό δεν κρίνονται με τη λογική. Από ένα όριο τιμής και πάνω ο δείκτης value for money αφορά κυρίως τη συναισθηματική αξία και όχι τεχνικές προδιαγραφές και την αντικειμενική ικανότητα στο δρόμο. Δηλαδή, από ένα έτσι κι αλλιώς ...
Κλιματική ουδετερότητα, όχι απαραίτητα ηλεκτροκίνηση

Κλιματική ουδετερότητα, όχι απαραίτητα ηλεκτροκίνηση

Η ηλεκτροκίνηση δεν είναι αυτοσκοπός, το ζητούμενο είναι η κλιματική ουδετερότητα. Και μπορεί να επιτευχθεί. Ταχύτερα, με χαμηλότερο κόστος και μικρότερη κοινωνική αναταραχή.

«Εμείς οι αυτοκινητοβιομηχανίες, οι προμηθευτές τους και οι πετρελαιοπαραγωγές εταιρείες, έχουσες σώας τας φρένας και γνωρίζοντας όσο να ‘ναι κάτι παραπάνω, δηλώνουμε ότι ο πλήρης εξηλεκτρισμός μέχρι το 2035 ως μέτρο για το μηδενισμό των εκπομπών CO2 από τις μεταφορές ...
F1, GP Σιγκαπούρης: Η ειρωνεία τους ντροπιάζει τη Mercedes

F1, GP Σιγκαπούρης: Η ειρωνεία τους ντροπιάζει τη Mercedes

Στο μέγεθος και στην εικόνα της Mercedes δεν ταιριάζουν οι ειρωνικές ατάκες των οδηγών της στον ασύρματο για τους αντιπάλους τους.

Η ειρωνική συμπεριφορά των οδηγών ντροπιάζει τη Mercedes. Η αλαζονεία και η υποτιμητική συμπεριφορά που έδειξαν για τους αντιπάλους τους οι Hamilton και Russell στις επικοινωνίες τους μέσω ασυρμάτου με το pitwall της ομάδας δεν ταιριάζουν σε μια μάρκα και ...
Nissan: «Μείναμε πίσω στα ηλεκτρικά. Αλλά τώρα είμαστε έτοιμοι»

Nissan: «Μείναμε πίσω στα ηλεκτρικά. Αλλά τώρα είμαστε έτοιμοι»

Μια αποκλειστική συνέντευξη με τον Jordi Vila, αντιπρόεδρο Marketing & Sales της Nissan Ευρώπης, για την πορεία της αγοράς και τα δύο πιο σημαντικά μοντέλα της μάρκας.

Με αφορμή το λανσάρισμα του νέου ηλεκτρικού Nissan Ariya και του Qashqai E-Power με το καινοτόμο εξηλεκτρισμένο σύστημα κίνησης που συνδυάζει τα πλεονεκτήματα της οδήγησης ηλεκτρικού με τον εύκολο ανεφοδιασμό του βενζινοκίνητου, κάνουμε μια εφ’ όλης της ύλης συζήτηση με ...
ΕΚΟ Ράλλυ Ακρόπολις 2022: Ο απόλυτος θρίαμβος. Και η ντροπή!

ΕΚΟ Ράλλυ Ακρόπολις 2022: Ο απόλυτος θρίαμβος. Και η ντροπή!

Η υπερειδική διαδρομή του ΕΚΟ Ράλλυ Ακρόπολις στο ΟΑΚΑ ήταν μια στιγμή μεγαλείου που μπορεί να συγκριθεί με τους Ολυμπιακούς Αγώνες. Με ελάχιστες εξαιρέσεις.

Η ιδέα μιας υπερειδικής του Ράλλυ Ακρόπολις στο ΟΑΚΑ δεν είναι καινούρια. Είχε υλοποιηθεί ιδανικά το 2005, με απίστευτη ανταπόκριση από τον κόσμο. Είχε επαναληφθεί το 2006 με διπλό πέρασμα, με χαρακτηριστικά αρπαχτής, χωρίς σεβασμό στην τσέπη και τη λογική ...
Πώς ενεργοποιείται το κρυφό drift mode του Kia EV6 GT. Δες το video

Πώς ενεργοποιείται το κρυφό drift mode του Kia EV6 GT. Δες το video

To πιο fun χαρακτηριστικό του νέου Kia EV6 GT των 585 ίππων είναι μυστικό. Αλλά εμείς το ανακαλύψαμε.

Το ισχυρότερο Kia που φτιάχτηκε ποτέ και όχι μόνο. Στην κορυφαία του έκδοση το EV6 έχει καταιγιστικές επιδόσεις supercar με όλη την πρακτικότητα και την άνεση ενός crossover και τον εκλεπτυσμένο, ιδιαίτερο χαρακτήρα ενός GT. Διαβάστε την αναλυτική δοκιμή του ...
Οδηγούμε KTM X-Bow στην πίστα του Brno!

Οδηγούμε KTM X-Bow στην πίστα του Brno!

Έχοντας να διανύσεις 700 km στον αυτοκινητόδρομο για να φτάσεις στην πίστα, το ΚΤΜ X-Bow δοκιμάζει την αντοχή σου πριν δοκιμάσεις τις επιδόσεις του. Για να βεβαιωθεί ότι του αξίζεις.

Στον αριθμό 2 της KTM-Strasse, στο Thalheim bei Wels της Αυστρίας, βρίσκεται το ΚΤΜ Χ-Bow Racing Center. Εδώ χτυπά η καρδιά του προγράμματος αυτοκινήτων της ΚΤΜ. Κάτι μεταξύ Batmobile και αγωνιστικού κατηγορίας φόρμουλα, με πινακίδες κυκλοφορίας ώστε να κυκλοφορεί κανονικά ...
Νέο Video: ΚΤΜ X-BOW R 300 PS - Εφιάλτης ή όνειρο;

Νέο Video: ΚΤΜ X-BOW R 300 PS - Εφιάλτης ή όνειρο;

Ό,τι πιο κοντινό σε αγωνιστικό μονοθέσιο μπορείς να βγάλεις στο δρόμο, ανάλογα με τη χρήση και το περιβάλλον, η εμπειρία στο τιμόνι του KTM X-BOW μπορεί να είναι όνειρο. Ή εφιάλτης. Όπως φαίνεται και στο νέο μας video.

To KTM X-BOW R μας περίμενε στον αριθμό 2 της KTM-Strasse, στο Thalheim bei Wels της Αυστρίας, βρίσκεται το ΚΤΜ Χ-Bow Racing Center. Εκεί που χτυπά η καρδιά του προγράμματος αυτοκινήτων της ΚΤΜ. Κάτι μεταξύ Batmobile και αγωνιστικού κατηγορίας φόρμουλα, ...