michalisgeorgiadis@gocar.gr
Το πάθος για την οδήγηση και το γράψιμο έχει καθορίσει τις επιλογές του. Μπήκε στον χώρο του ειδικού Τύπου το 2001. Πριν φτάσει στη θέση του Αρχισυντάκτη και κατόπιν του Διευθυντή Σύνταξης του περιοδικού DRIVE και Διευθυντή του ομώνυμου εκδοτικού οργανισμού, είχε περάσει από τις αντίστοιχες θέσεις ευθύνης των περιοδικών F1 Racing και FASTER, συλλέγοντας πολύτιμες εμπειρίες και γνώσεις. Ήταν ο πρώτος από τον χώρο του έντυπου ειδικού Τύπου που θέλησε να δώσει ζωή, κίνηση και ήχο στο πολύτιμο «μέταλλο». Από το 2013 έχει δημιουργήσει περισσότερα από 50 video με τα πιο συναρπαστικά supercars του πλανήτη. Μια πραγματικά σπάνια «συλλογή» για Έλληνα δημοσιογράφο. Η Οδική Ασφάλεια είναι ψηλά στη λίστα των προτεραιοτήτων του. Από το 2016, αντιλαμβανόμενος την ευθύνη του θεσμικού του ρόλου, δημιούργησε ένα πρόγραμμα Οδικής Ασφάλειας για παιδιά σε συνεργασία με το Ελληνικό Μουσείο Αυτοκινήτου, το οποίο παρουσιάζει σε περισσότερα από 4.000 μαθητές ετησίως. Από το 2018 είναι ο μόνος Έλληνας δημοσιογράφος ειδικού Τύπου που συμμετέχει στον θεσμό World Car Awards και ένας από τους 83 εκλέκτορες που ψηφίζουν για το Παγκόσμιο Αυτοκίνητο της Χρονιάς. Όταν δεν δουλεύει (προσπαθεί να) τρέχει σε αγώνες αυτοκινήτου και καρτ. Ή πίσω από τις δύο του κόρες.

Οδηγούμε το νέο Kia EV6 GT - Ηλεκτροσόκ 585 ίππων! [video]

Οδηγούμε το νέο Kia EV6 GT - Ηλεκτροσόκ 585 ίππων! [video]

Περισσότερο από το ίδιο το αυτοκίνητο, η πρώτη εμπειρία οδήγησης του κορυφαίου Kia EV6 GT των 585 ίππων δείχνει τι είναι ικανή να κάνει η μάρκα.

Είναι το ισχυρότερο Kia που φτιάχτηκε ποτέ και όχι μόνο. Στην κορυφαία του έκδοση, το EV6 έχει καταιγιστικές επιδόσεις supercar με όλη την πρακτικότητα και την άνεση ενός crossover και τον εκλεπτυσμένο, ιδιαίτερο χαρακτήρα ενός GT.Εμφάνιση GTΤο ιδιαίτερο σχήμα που ...
Έρχεται το τέλος των μύθων;

Έρχεται το τέλος των μύθων;

Ο Μιχάλης Γεωργιάδης φοβάται πως δεν είναι μακριά η εποχή που οι ισχυροί V κινητήρες θα σωπάσουν και τα ηλεκτρικά μοτέρ θα είναι η μόνη επιλογή.

Η ανάγκη μείωσης των εκπομπών διοξειδίου του άνθρακα που σχετίζονται με τις μεταφορές στρέφει τη βιομηχανία προς την ηλεκτροκίνηση, όπου για την ώρα βρίσκει τις απαντήσεις που αναζητά. Τις βραχυπρόθεσμες τουλάχιστον. Οι δυσκολίες γνωστές, δεν χρειάζεται να αναφερθούμε ξανά ούτε ...
Δοκιμή – Opel Astra 1.2 130 PS:  Εθνικό θέμα [video]

Δοκιμή – Opel Astra 1.2 130 PS: Εθνικό θέμα [video]

Για την Opel η συνέχιση της σειράς Astra και η δημιουργία ενός μοντέλου που φέρει τις αξίες της μάρκας και ουσιαστικά τις ορίζει, ήταν ζήτημα τιμής. Πώς στέκεται όμως ένα hatchback στον κόσμο των SUV;

Το νέο Opel Astra είναι το πρώτο από την εποχή που η μάρκα εντάχθηκε στον όμιλο Stellantis. Και για αυτό, μέγιστης σημασίας. Είναι κάτι σαν ένα τεστ DNA, το οποίο η Opel έχει ανάγκη να βγει… θετικό. Να επιβεβαιώσει δηλαδή ...
Οδηγούμε το νέο Nissan Ariya

Οδηγούμε το νέο Nissan Ariya

Ξεχωριστό σχεδιαστικά, με χαρακτήρα πολυτελή και premium, το νέο ηλεκτρικό crossover είναι η ναυαρχίδα της Nissan, που δείχνει και προς τα πού θα κινηθεί η μάρκα τα επόμενα χρόνια.

Πρωτοπόρος στην ηλεκτροκίνηση από την εποχή του πρώτου Leaf, η Nissan άργησε να μπει στη δημοφιλή κατηγορία των SUV με ένα αυτοκίνητο αυτής της τεχνολογίας. Επανέρχεται τώρα δυναμικά, λανσάροντας ένα κομψό crossover με πολυτελή χαρακτήρα το οποίο πρεσβεύει όλα όσα ...
Οδηγούμε το νέο, υβριδικό Nissan Qashqai e-Power

Οδηγούμε το νέο, υβριδικό Nissan Qashqai e-Power

Η Nissan έρχεται με μια νέα ιδέα που δημιουργεί μια ενδιαφέρουσα κατηγορία συστημάτων κίνησης με χειροπιαστά πλεονεκτήματα.

Να που υπάρχει ακόμη χώρος για νέες έξυπνες ιδέες. Η Nissan παρουσιάζει την τεχνολογία E-POWER, για την ακρίβεια την φέρνει στην Ευρώπη με το δημοφιλέστερο μοντέλο της στην ήπειρό μας, το Qashqai. Μια λύση που δίνει ως 1.000 km αυτονομία ...
Οδηγούμε το νέο Honda Civic: Κοντράρει C-Class και A4;

Οδηγούμε το νέο Honda Civic: Κοντράρει C-Class και A4;

Το νέο Honda Civic κάνει ένα σχεδιαστικό και τεχνολογικό άλμα υψηλού ρίσκου, για να βρεθεί έξω από τα νερά του, σε μεγαλύτερη κατηγορία. Έχει ό,τι χρειάζεται για να σταθεί εκεί;

Έχοντας να καλύψει το κενό που αφήνει στην ευρωπαϊκή αγορά η απουσία του Accord, το Civic αναγκαστικά μεγάλωσε. Το μήκος φτάνει πλέον τα 4.551 mm (+31 mm), το μεταξόνιο είναι μακρύτερο κατά 35 mm αλλά ο πίσω πρόβολος είναι 2 ...
Αποκλειστικό: Οδηγούμε το νέο Jeep Compass e-Hybrid

Αποκλειστικό: Οδηγούμε το νέο Jeep Compass e-Hybrid

Όσο Jeep περιμένεις και πιο εξηλεκτρισμένο από όσο φαντάζεσαι. Η εφαρμογή της τεχνολογίας e-Hybrid στο Compass είναι ένας έξυπνος τρόπος να επανέλθει στο προσκήνιο.

Το μεγάλο νέο που φέρνει το logo e-Hybrid είναι η νέα υβριδική κινητήρα μονάδα. Ο υπερτροφοδοτούμενος κινητήρας 1.5 Τ4 συνδυάζεται με ηλεκτρικό μοτέρ και κύκλωμα 48V. Η καινοτομία του συγκεκριμένου συστήματος είναι ότι αντιθέτως με τις περισσότερες εφαρμογές της αγοράς ...
Δεν είναι όλα ρόδινα στην Αστυπάλαια. Τι πραγματικά συμβαίνει στο «Έξυπνο & Βιώσιμο Νησί»;

Δεν είναι όλα ρόδινα στην Αστυπάλαια. Τι πραγματικά συμβαίνει στο «Έξυπνο & Βιώσιμο Νησί»;

Αντιστάσεις στην τοπική κοινωνία, ευαίσθητες ισορροπίες για την κυβέρνηση. Ό,τι συμβαίνει πραγματικά στην Αστυπάλαια, όπως το ζήσαμε κατά την επίσκεψή μας στο νησί.

Την περασμένη Πέμπτη 5 Μαΐου τα φώτα της δημοσιότητας στράφηκαν ξανά στην Αστυπάλαια όπου εξελίσσεται ένα σημαντικό παγκοσμίως project μετασχηματισμού του νησιού σε «πράσινο», «βιώσιμο» και «έξυπνο» με τη συμμετοχή της Ελληνικής Κυβέρνησης και του Ομίλου Volkswagen, στο υψηλότερο μάλιστα ...
Ενεργειακή κρίση: Μπρος γκρεμός και πίσω ρέμα

Ενεργειακή κρίση: Μπρος γκρεμός και πίσω ρέμα

Ο Μιχάλης Γεωργιάδης εξετάζει τα πρόβλημα της ενεργειακής κρίσης.

Τη στιγμή που χάνονται ανθρώπινες ζωές, οποιαδήποτε άλλη συνέπεια της ρωσικής εισβολής στην Ουκρανία είναι δευτερεύουσας σημασίας. Από την άλλη, η ενεργειακή κρίση παραείναι σοβαρή. Και μπορεί εύκολα να εξελιχθεί σε ανθρωπιστική, καθώς ο πόλεμος αφενός δεν φαίνεται να έχει ...
Δοκιμή BMW 220i: Πόσο BMW είναι;

Δοκιμή BMW 220i: Πόσο BMW είναι;

Αν έπρεπε να διαλέξει κανείς ένα μόνο μοντέλο ώστε να περιγράψει τη μάρκα BMW τα τελευταία 50 χρόνια, αυτό μάλλον θα είχε τη μορφή της Σειράς 2.

Από το 1966 και το λανσάρισμα της Series 02, καμιά άλλη σιλουέτα δεν υπήρξε περισσότερο ταυτισμένη με τη μάρκα BMW και τον χαρακτήρα της από αυτό το δίπορτο κουπέ αμάξωμα. Κάθε γενιά με τον κωδικό 2 πρέσβευε το (σχετικά) προσιτό ...
Οδηγούμε την Alfa Romeo Tonale: Δούρειος Ίππος

Οδηγούμε την Alfa Romeo Tonale: Δούρειος Ίππος

Η Tonale πρέπει να πείσει ότι έχει όλα τα χαρακτηριστικά μιας εμπορικής επιτυχίας που η μάρκα έχει τόσο πολύ ανάγκη, αλλά και τον χαρακτήρα μιας Alfa. Τα καταφέρνει;

Είναι αναμφίβολα όμορφη. Τυπική Alfa Romeo, συνδυάζει το δυναμισμό με την αίσθηση του ξεχωριστού που αναμφίβολα περιμένει κανείς από τη μάρκα. Δείχνει μικρότερη από όσο είναι, και αυτό καταγράφεται στα θετικά. Δεν βασίζεται στον όγκο, ούτε χρησιμοποιεί ακραία σχεδιαστικά τεχνάσματα ...
Δοκιμή Porsche Taycan 4S – Porsche 911 Carrera 4S: Από το χθες στο άπειρο

Δοκιμή Porsche Taycan 4S – Porsche 911 Carrera 4S: Από το χθες στο άπειρο

Το παράδοξο, να νιώθεις ότι ο χρόνος σταματά ενώ οδηγείς εξωφρενικά γρήγορα. Οι σταθερές αξίες. Ο τρόπος της Porsche να διαφυλάττει τη χαρά της οδήγησης, το σπάνιο συναίσθημα, άσχετα από την τεχνολογία του κινητήρα και την ενέργεια που καταναλώνει.

Ο κόσμος αλλάζει. Κάθε μέρα, αναπάντεχα γρήγορα. Πράγματα που θεωρούσαμε δεδομένα ανατρέπονται από τη μια στιγμή στην άλλη. Και δυστυχώς, δεν είναι ακριβώς «πεταλούδα» αυτή που κινεί τα φτερά της στον Αμαζόνιο και φέρνει βροχή στην Κίνα. Ή πόλεμο στην ...
GOCAR Magazine: 0-100 σε 1”

GOCAR Magazine: 0-100 σε 1”

Τόσο χρειάζεται για να βρεις αποκλειστικά αφιερώματα για την εξέλιξη της αυτοκίνησης, αλλά και τις σημαντικότερες, τις πιο όμορφες, τις πιο δύσκολες, τις πιο ξεχωριστές στιγμές μας.

Για όλους εμάς που ασχολούμαστε με το αυτοκίνητο, είναι ίσως το πρώτο πράγμα στο οποίο εστιάσαμε. Η πληροφορία που πρώτα αναζητούσαμε ανοίγοντας το περιοδικό. Ένα νούμερο που στο μυαλό μας μπορούσε να ανεβάσει ή να αποκαθηλώσει ένα αυτοκίνητο. From hero ...
Πρώτη οδήγηση στην Ελλάδα: BMW i4

Πρώτη οδήγηση στην Ελλάδα: BMW i4

Με μια σπορ μπερλίνα συνώνυμη της ταυτότητας BMW, η ηλεκτροκίνηση γίνεται πλέον η καρδιά της μάρκας.

Η BMW παρουσιάζει στην Ελλάδα την i4. Η μάρκα έχει για δεκαετίες βασιστεί στις μεσαίες σπορ μπερλίνες με έμφαση στην «οικογενειακή» οδηγική απόλαυση. Και αυτό ακριβώς κάνει τώρα, βάζοντας την ηλεκτροκίνηση στην καρδιά της γκάμας της. Συνδυάζοντας την οδηγική απόλαυση ...
Δοκιμή - Peugeot 308 1.2 PureTech 130: Υπενθύμιση!

Δοκιμή - Peugeot 308 1.2 PureTech 130: Υπενθύμιση!

Το νέο Peugeot 308 είναι το αυτοκίνητο που ξεχωρίζει ως ένα αυτοκίνητο που μπορεί να σε κάνει να αγαπήσεις ξανά την σχεδόν ξεχασμένη κατηγορία των μεσαίων hatchback.

Το λανσάρισμα νέου αυτοκινήτου που να μην εντάσσεται σε κάποια κατηγορία διαστάσεων SUV ή crossover είναι πλέον εξαιρετικά σπάνιο. Και όταν συμβαίνει, συνήθως αντιμετωπίζεται από την ίδια την εταιρεία που το παράγει ως μια τυπική υποχρέωση και όχι με τον ...
Οδηγούμε το νέο Volvo C40 Recharge στην Ελλάδα

Οδηγούμε το νέο Volvo C40 Recharge στην Ελλάδα

Το νέο coupe crossover της Volvo μιλά στο συναίσθημα με τη σχεδίαση και την απολαυστική εμπειρία οδήγησης που προσφέρει, συνδυάζοντας επιδόσεις, άνεση και τεχνολογία.

Με motto το μέλλον συμβαινει σήμερα η Volvo λανσάρει στην Ελλάδα το νέο C40 Recharge. Το πρώτο και μόνο για την ώρα αυτοκίνητό της που δημιουργήθηκε για να διατεθεί αποκλειστικά ως ηλεκτρικό. Παρότι μοιράζεται την πλατφόρμα του XC40 και θα ...
Μετάβαση στην ηλεκτροκίνηση: Πάμε καλά;

Μετάβαση στην ηλεκτροκίνηση: Πάμε καλά;

Όταν ένας CEO αυτοκινητοβιομηχανίας δηλώνει ότι οι κατασκευαστές έχουν υποκύψει σε έναν πολιτικό εκβιασμό, δεν μπορείς παρά να αναρωτιέσαι: Πάμε σίγουρα καλά;

Ήρεμα ρωτάω. Πάμε καλά, στην κατεύθυνση που έχει πάρει η αυτοκινητοβιομηχανία; Είναι πράγματι ηλεκτρικό το μέλλον της αυτοκίνησης; Και είναι για το καλό μας; Το γενικό καλό, τέλος πάντων…Όπως σε κάθε μεγάλη αλλαγή, υπάρχουν οι early adopters. Αυτοί που είναι ...
Ferrari 488 Pista στην παραλιακή: Δυστύχημα εν αναμονή;

Ferrari 488 Pista στην παραλιακή: Δυστύχημα εν αναμονή;

Πόσο εύκολο είναι τελικά να γίνει το κακό; Τα πρόσφατα γεγονότα μας υπενθυμίζουν με τον πλέον σκληρό τρόπο πώς το όνειρο της οδήγησης ενός μπορεί εύκολα να εξελιχθεί σε τραγωδία.

Μια Ferrari 488 Pista συνετρίβη στην παραλιακή, 2,5 χιλιόμετρα από τον τόπο ενός άλλου δυστυχήματος που πριν λίγο καιρό είχε απασχολήσει την κοινή γνώμη, αυτό του Mad Clip με την Porsche 911. Άλλο ένα δυστύχημα που έχει όλα τα χαρακτηριστικά ...
Δοκιμή Lamborghini Huracan STO στην πίστα. Δείτε το VIDEO!

Δοκιμή Lamborghini Huracan STO στην πίστα. Δείτε το VIDEO!

Πισωκίνητη, εκκωφαντική, απόλυτα εστιασμένη. Αυτή η Lamborghini βγάζει πινακίδες κυκλοφορίας μόνο για να φτάσει ως την πίστα. Οπότε, καταλαβαίνεις...

Οι τροχοί μαγνησίου κυλούν αργά στο pitlane της πίστας των Σερρών. Τα πετραδάκια κολλούν στα ζεστά και μαλακά σαν τσίχλα Michelin Pilot Sport Cup 2 R και χτυπούν στους θόλους και στο πάτωμα. Η μετάδοση συντονίζεται ελαφρά και το αυτοκίνητο ...
Δοκιμή Mercedes-Benz EQA – AMG A35 – A250e: Αυτοκρατορία

Δοκιμή Mercedes-Benz EQA – AMG A35 – A250e: Αυτοκρατορία

Τρεις διαφορετικοί κινητήρες, τρεις διαφορετικοί χαρακτήρες αυτοκινήτων και οδηγών. Από τις φορές που η θέση του οδηγού δεν διαφέρει και πολύ από την πολυθρόνα του ψυχαναλυτή.

Αυτή την εποχή η παγκόσμια αυτοκινητοβιομηχανία βρίσκεται σε ένα σημείο που θα μπορούσε κανείς να χαρακτηρίσει «ρωγμή του χρόνου». Αυτό που φαίνεται μέσα από αυτή είναι το ηλεκτροκίνητο μέλλον, το οποίο έχει αρχίσει να διαμορφώνεται όσο και αν κάποιοι το ...