petros
.sifalakis@gocar.gr

Έφυγε από το μαιευτήριο με Alfa Romeo και για τους πρώτους μήνες ζωής του το πίσω κάθισμα ήταν το μόνο μέρος που έμενε ήσυχος. Το πρώτο περιοδικό αυτοκινήτου έπεσε στα χέρια του πολύ πριν μάθει ανάγνωση και φήμες λένε ότι έμαθε να διαβάζει για να ανακαλύψει τελικά τι έγραφαν εκείνες οι γραμμές. Όταν τα κατάφερε, αμέσως βρήκε απάντηση στο κλασικό -και λίγο γραφικό- ερώτημα του «τι θες να γίνεις όταν μεγαλώσεις;». Μέχρι να φτάσει εκεί, η petrolhead ταυτότητά του κλονίστηκε σημαντικά από τις εναλλαγές αυτοκινήτων στο κοντινό του περιβάλλον. Από τα ιταλικά πισωκίνητα στα γερμανικά σπορ κουπέ και τα εξακύλινδρα σεντάν, τα ερεθίσματα ήταν πολλά και τον μπέρδεψαν. Τελικά κατέληξε να τα θέλει όλα, ανεξαρτήτως χώρας προέλευσης, με αδυναμία σε οτιδήποτε στέλνει κίνηση στον πίσω άξονα (ακόμα και αν συνυπάρχει με διαφορικό μπροστά). Τις ώρες που ξέκλεβε από τις προπονήσεις (είχε την ψευδαίσθηση ότι θα γίνει ο νέος Αντώνης Βλοντάκης) περνούσε δημιουργικό χρόνο έχοντας αγοράσει από το περίπτερο οποιοδήποτε περιοδικό είχε αυτοκίνητο στο εξώφυλλο. Αργότερα, ξεκίνησε το επαγγελματικό του όνειρο από το περιοδικό inMotion του gazzetta.gr. To 2021 και εν μέσω lockdown, έκανε την πρώτη του επαγγελματική μεταγραφή στην οικογένεια του GOCAR έχοντας αστείρευτη διάθεση για εξέλιξη στον κόσμο των ψηφιακών μέσων αυτοκινήτου.

Στιλάτο μικρό με απίστευτη ευελιξία και κύκλο στροφής μόλις 8,7m. Ποιο είναι;

Στιλάτο μικρό με απίστευτη ευελιξία και κύκλο στροφής μόλις 8,7m. Ποιο είναι;

Ασυναγώνιστο εντός πόλης, κυκλοφορεί καίγοντας ελάχιστο καύσιμο και προσφέροντας ευκολία μετακίνησης σε κάθε ώρα της ημέρας.

Με τιμή από μόλις 12.980€ το Renault Twingo είναι ένας μαχητής της πόλης με όπλα του την τρομερή ευελιξία και τις μικρές του διαστάσεις. Ο τρικύλινδρος βενζινοκινητήρας του αποδεικνύεται ολιγαρκής σε καύσιμο και διατίθεται σε διάφορα επίπεδα εξοπλισμού για να ...