- ALFA ROMEO
- GT (2006)
Τιμές - Εκδόσεις
(PS)Επιτάχυνση
0-100km/h
(sec)Μέση κατανάλωση
(lt/100km)Εκπομπές CO2
(gr/km)Βάρος
(kg)
Ταυτότητα
Πρόκειται για ένα από τα πιο όμορφα και εκλεπτυσμένα μεσαία κουπέ της αγοράς, με χαρακτηριστική ιταλική φιλοσοφία, φινέτσα και βέβαια έντονη προσωπικότητα.
Οι άνθρωποι της Alfa Romeo πάντα μιλούσαν με πάθος για τα αυτοκίνητά τους και πάντα ισχυρίζονταν ότι το πάθος τους ήταν αυτό που τους έκανε να τα σχεδιάζουν, να τα κατασκευάζουν και να τα οδηγούν. Η GΤ ανήκει σε αυτή την κατηγορία των αυτοκινήτων. Αυτών που γεννήθηκαν από το πάθος. Η GT είναι προφανές ότι χρωστάει την όποια επιτυχία της στην εμφάνισή της. Με βάση την 147 πρώτης γενιάς και μερικές πιο σπορ λεπτομέρειες, το αμάξωμα του κουπέ της Alfa είναι αυτό που θα κλέψει περισσότερο τις εντυπώσεις, ακόμη και απέναντι από πιο σύγχρονα αυτοκίνητα. Πρόκειται για ένα μείγμα ρετρό στοιχείων, έντονων καμπύλων και βέβαια χαμηλού ύψους αμαξώματος που δημιουργούν αυτή την πολυτελή και συνάμα σπορ αίσθηση για το παρουσιαστικό της GT.Με ένα πιο σπορ set-up από αυτό της 147, η GT δείχνει να βολεύεται ακόμη περισσότερο σε ένα στριφτερό οδικό δίκτυο και η τοποθέτηση πριν την στροφή είναι ακόμη πιο εύκολη. Βέβαια ο σκοπός κατασκευής της GT, δεν είναι αυτός, όπως άλλωστε μαρτυρά το όνομά της. Είναι ένα αυτοκίνητο μεγάλου τουρισμού και έχει όλα τα ενέχυρα για να κάνει ένα εξαιρετικά άνετο ταξίδι, με αρκετά μεγάλη μέση ωριαία ταχύτητα, ακόμη και αν πρόκειται για τον 1.800άρη των 140 ίππων. Η δίλιτρη έκδοση με τα 165 άλογα έχει λίγο παραπάνω νεύρο, όχι όμως τόσο ώστε να δικαιολογεί τα παραπάνω χρήματα, ενώ η diesel των 150 ίππων είναι η καλύτερη επιλογή (αν και εφόσον γίνεται να αποκτηθεί βάση νομοθεσίας), τόσο λόγω της αυξημένης ροπής του συνόλου, όσο του κιβωτίου των 6 σχέσεων που κάνει το ταξίδι ακόμη πιο άνετο. Στα συν, όλων των εκδόσεων η πολύ καλή αίσθηση των φρένων, το κοφτερό και με σωστό βάρος σύστημα διεύθυνσης και βέβαια η πολύ καλή ηχομόνωση.
Η GT ξέρει σε ποιόν απευθύνεται και τον έχει συνεπάρει από την πρώτη κιόλας ματιά. Σε μία πιο ελεύθερη μετάφραση, ίσως να αποτελεί μία λύση για αυτόν που θέλει μεν ένα κουπέ, αλλά δεν θέλει κάτι το εκκεντρικό, κάτι το άκρως φουτουριστικό -όπως είναι τα περισσότερα σύγχρονα μοντέλα της κλάσης- αλλά κάτι πιο κλασικό σε σχήμα.
Αν εξαιρέσεις την κάπως αυξημένη κατανάλωση, δεν έχεις τίποτα το αρνητικό να της προσάψεις. Ίσως το ότι σε μεταφέρει μερικά χρόνια πίσω με το στήσιμό της, το τιμόνι της και την αίσθηση που σου προσφέρει. Σε μία εποχή που τα καλά κουπέ αυτοκίνητα σε γέμιζαν με συναισθήματα.
Χρηματοδότηση
• Προκαταβολή: 0%, Δόσεις: 72, Επιτόκιο: 5.5%