- CHEVROLET
- CAMARO CABRIO (2012)
Τιμές - Εκδόσεις
(PS)Επιτάχυνση
0-100km/h
(sec)Μέση κατανάλωση
(lt/100km)Εκπομπές CO2
(gr/km)Βάρος
(kg)
Ταυτότητα
Η 5η γενιά Camaro είναι εμπνευσμένη σχεδιαστικά από την πρώτη, του ’66 παντρεύοντας τις παραδοσιακές αξίες που την έκαναν ξεχωριστή με σύγχρονα δεδομένα. Οπτικά εγκλωβίζει το ένδοξο παρελθόν σερβίροντας βαρβατίλα κάτι που υποστηρίζει η συνολική εμφάνιση του αυτοκινήτου μέσα - έξω αλλά και όταν πέφτει το βλέφαρο στα τεχνικά του χαρακτηριστικά. Κινητήρας V8, 6.2 λίτρων με 556 Nm ροπή και 432 (405 στην Cabrio) ατμοσφαιρικούς και «ροπάτους» ίππους.
Στο εσωτερικό παρότι έχει γίνει χωροταξική σπατάλη στα 2.852 mm του μεταξονίου, η ευρυχωρία δεν λείπει και μόνο η ορατότητα προς τα πίσω χωλαίνει. Ακόμα και τα πίσω καθίσματα με την πιο εσωτερική στοίχιση φιλοξενούν το σύγχρονο είδος ανθρώπου χωρίς να απαιτούν προδιαγραφές πυγμαίου που συνηθίζουν τα αποκαλούμενα 2+2.
Οδηγικά, η κτηνώδης ροπή σε συνδυασμό με το μπλοκέ κάνουν την ουρά να λικνίζεται με το καλημέρα, όμως με τα μυαλά στην θέση τους δεν χαζολογάει και μπορείς να απολαμβάνεις κράτημα, λογικές κλίσεις από μια καλοστημένη ανάρτηση και γρήγορες στιγμές ακόμα και σε συνεχόμενο απαιτητικό στροφιλίκι. αν είσαι από αυτούς που ψάχνουν νούμερα για να επιβεβαιώσουν τις επιδόσεις η Camaro προσφέρει έως 250 km/h τελικής ταχύτητας και 5,2’’ (5,6’’ στην Cabrio) για τα πρώτα 100 km/h.
Σίγουρα το muscle car της Chevrolet δεν είναι το ιδανικό για τα δεδομένα της εποχής. Αλλά και μερικά χρόνια νωρίτερα που έβοσκαν παχιές αγελάδες οριακά θα το θεωρούσες εντός «πραγματικότητας» κυρίως αν πληρούσες την προϋπόθεση πίσω σου να κουβαλάς ένα καράβι λεφτά. Οι πληθωρικές προδιαγραφές έχουν το τίμημά τους και η Camaro επί της ουσίας, ακόμα και αν δεν συναγωνίζεται την ευρωπαϊκή ελίτ των σπορ αυτοκινήτων, αξίζει για να ζήσεις στον σύγχρονο κόσμο τις αυθεντικές στιγμές που προσφέρει ένα αυτοκίνητο born to be wild.