- CHEVROLET
- CAPTIVA (2011)
Τιμές - Εκδόσεις
(PS)Επιτάχυνση
0-100km/h
(sec)Μέση κατανάλωση
(lt/100km)Εκπομπές CO2
(gr/km)Βάρος
(kg)
Ταυτότητα
Ξεχωρίζοντας για τους χώρους και την προσιτή τιμή του Chevrolet Captiva προτάσσει τα δικά του επιχειρήματα, απέναντι στο σκληρό αν μη τι άλλο ανταγωνισμό των μεσαίων SUV.
Βασισμένο στο κοινό πάτωμα του Opel Antara το Captiva έφερε για τα καλά τη Chevrolet στην ολοένα και αυξανόμενη κατηγορία των μεσαίων SUV. Στην έκδοση facelift του 2011 αποτελεί μια από τις πιο προσιτές και χωροταξικά πληθωρικές παρουσίες στην κατηγορία. Συγκεντρώνοντας τεχνολογίες από όλο τον πλανήτη προσπαθεί να τις συνδυάσει με στόχο να κεντρίσει το ενδιαφέρον του Ευρωπαίου αγοραστή.
Σχεδίαση-Χώροι
Με σχεδίαση που δεν ξεχωρίζει αλλά που σε γενικές γραμμές δεν προβληματίζει, διαθέτοντας κάμποσα ευρωπαϊκά στοιχεία, το Captiva παρουσιάζεται ισορροπημένο σχεδιαστικά. Αναμφίβολα το μεγαλύτερο πλεονέκτημα του είναι οι εσωτερικοί χώροι, με το μεταξόνιο να ξεπερνά τα 2,7 m και το συνολικό μήκος τα 4,7 m το Captiva προσφέρει πολύ καλούς χώρους για επιβάτες και αποσκευές. Τα 477 lt διαθέσιμου χώρου μπορούν να γίνουν μέχρι και 942 lt με όλες τις πίσω σειρές καθισμάτων αναδιπλωμένες. Σημαντικό στοιχείο για το Captiva είναι ότι προσφέρεται σε 7θέσια έκδοση πράγμα που αυξάνει για μερικούς αγοραστές την πρακτικότητα του, αφού οι δύο επιπλέον θέσεις είναι αποδεκτών διαστάσεων. Στο εσωτερικό η σχεδίαση είναι σύγχρονη με την ποιότητα κατασκευής να είναι καλή, παρόλο που υπάρχουν κάποια σημάδια κακής συναρμογής. Η θέση οδήγησης είναι ικανοποιητική, προσφέροντας εκτός από άνεση και καλή περιφερειακή ορατότητα.
Τεχνολογία
Ο βενζινοκινητήρας είναι ο τετρακύλινδρος των 2.4 lt o οποίος παράγει 167 PS και 230 Nm ροπής, ο συγκεκριμένος κινητήρας προσφέρεται και σε έκδοση με κίνηση στους εμπρός τροχούς και βασικό επίπεδο εξοπλισμού. Ιδανικός για το χαρακτήρα του είναι ο κινητήρας diesel, ο οποίος διαθέτει τεχνολογία common-rail, έχει χωρητικότητα 2.2 λίτρων και θα διατίθεται σε δύο παραλλαγές απόδοσης 163 και 184 ίππων. Το Captiva όπως πολλά σύγχρονα SUV, υπό κανονικές συνθήκες λειτουργεί με την κίνηση στους εμπρός τροχούς. Υπεύθυνοι για τη μετάδοση της κίνησης στους πίσω τροχούς είναι δύο συμπλέκτες, ένας ηλεκτρομαγνητικός και ένας υδραυλικός πολύδισκος. Όταν σημειωθεί απώλεια πρόσφυσης η ροπή του κινητήρα μπορεί να μεταφερθεί έως και ισόποσα εμπρός-πίσω. Συνεργάτης στην λειτουργία της τετρακίνησης είναι και το σύστημα ελέγχου της ευστάθειας ESC.
Στο δρόμο
Με μαλακές ρυθμίσεις στην ανάρτηση, η οποία διαθέτει μεγάλες διαδρομές και καλή απορροφητικότητα ανωμαλιών εντός και εκτός δρόμου, το Captiva καταφέρνει τα μεταφέρει ξεκούραστα οδηγό και επιβάτες. Σε χαλαρές μετακινήσεις ή ταξίδια βγάζει τον καλύτερο εαυτό του, αφού σε πιο κλειστά κομμάτια και υπό πίεση, οι κλίσεις του αμαξώματος έχουν πρωταγωνιστικό ρόλο. Το σύστημα διεύθυνσης έχει βαριά αίσθηση, χάνει όμως σε αμεσότητα, ενώ σε ανώμαλο δρόμο καταφέρνει να απορροφά ένα μεγάλο μέρος των κραδασμών. Αντίστοιχα τα φρένα αν και υστερούν σε αίσθηση, αποδεικνύονται επαρκή για τον χαρακτήρα του αυτοκινήτου.
Συμπέρασμα
Με βασικό εφόδιο τους διαθέσιμους χώρους και την προσιτή τιμή του, το Captiva προσπαθεί να βρει το δικό του δρόμο στην άκρως ανταγωνιστική κατηγορία των μεσαίων SUV. Λειτουργικό και άνετο με αποδεκτή ποιότητα, μπορεί να ικανοποιήσει σαν σύγχρονο SUV, απαιτώντας κάποιους μικρούς συμβιβασμούς από τον ιδιοκτήτη του, όσον αφορά τα οδικά χαρακτηριστικά του. Η πετρελαιοκίνητη έκδοση φαντάζει η πιο ταιριαστή, αν και είναι εν μέρει απαγορευμένη στην χώρα μας.
Χρηματοδότηση
• Έκπτωση: 8000€
• Προκαταβολή: 0% Δόσεις: 12 έως 96, Επιτόκιο: 6,2%
• Προκαταβολή: 0% Δόσεις: 24 έως 84, Επιτόκιο: 9,2%