Τιμές - Εκδόσεις

ΈκδοσηΤιμήΤιμή σε προσφοράΙσχύς
(PS)
Επιτάχυνση
0-100km/h
(sec)
Μέση κατανάλωση
(lt/100km)
Εκπομπές CO2
(gr/km)
Βάρος
(kg)
1.1 VTR12.390 € 6016,15,8138955
1.4 VTR12.900 € 7513,66,0143990
1.4 Hdi VTR15.335 € 7014,84,31131.005
Τιμή από 12.390 €
ΕΠΙΛΕΓΟΥΜΕ ΕΚΔΟΣΗ
GOCAR1.4 VTR
Euro NCAP

Ταυτότητα

To C2 είναι ένα συμπαγές αυτοκίνητο, που μπορεί να φιλοξενήσει τέσσερις επιβάτες και να καλύψει τις ανάγκες μετακίνησης εντός και εκτός πόλης με την ίδια άνεση.

Με πολύ καλό επίπεδο εξοπλισμού, προσφέρει εξαιρετική οδηγική συμπεριφορά και ευκολία χρήσης. Είναι λίγο μικρότερο σε διαστάσεις από ένα supermini, αλλά σαφώς μεγαλύτερο από ένα μικρό αυτοκίνητο πόλης. Έχει ιδιαίτερο σχεδιασμό, μοντέρνο εσωτερικό και ικανοποιητικούς χώρους.

Σχεδίαση-Χώροι
Η ισχυρή προσωπικότητα του γίνεται αντιληπτή από την πρώτη στιγμή, έχοντας πολλά σπορ στοιχεία σε συμπαγείς διαστάσεις. Ο σχεδιασμός του είναι ιδιαίτερος, καθώς στο εμπρός τμήμα είναι αρκετά σπορτίφ με την επιθετική μάσκα και τον μεγάλο προφυλακτήρα και από την μεσαία κολόνα αρχίζει να στενεύει, έχοντας ένα πιο λιτό στιλ. Ο εσωτερικός χώρος είναι αρκετά φινετσάτος, με τον πίνακα οργάνων να συνδυάζει αναλογικές και ψηφιακές ενδείξεις, τα καθίσματα έχουν πολύ όμορφη και σπορ σχεδίαση, όπως και η κεντρική κονσόλα. Σε ικανοποιητικά επίπεδα κυμαίνεται και η ποιότητα κατασκευής, με την κεντρική κονσόλα να είναι σύγχρονη και λειτουργική.

Ο οδηγός μπορεί πολύ εύκολα να βρει την ιδανική θέση οδήγησης, χάρη στις πολλαπλές ρυθμίσεις του καθίσματος και του τιμονιού. Στο πίσω κάθισμα, τα πράγματα δεν είναι τόσο καλά, κάτι που οφείλεται εν μέρει και στην σχεδίαση του αμαξώματος. Για να καθίσουν δύο άτομα μετρίου αναστήματος, οι μπροστά πρέπει να πραγματοποιήσουν κάποιες παραχωρήσεις ώστε να χωρέσουν γόνατα και κεφάλια. Το πίσω κάθισμα έχει τη δυνατότητα να μετακινηθεί έως και 10 εκατοστά, αρκεί φυσικά να κάθονται πίσω παιδιά ή να είναι άδειο. Η χωρητικότητα του πορτμπαγκάζ είναι 199 lt, ωστόσο αυξάνεται έως τα 879 lt όταν τα καθίσματα αναδιπλωθούν εντελώς. Την πρακτικότητα του αυτοκινήτου αυξάνει η διαιρούμενη τρίτη πόρτα καθώς το άνω τμήμα της με το τζάμι ανοίγει ξεχωριστά από το κάτω.

Τεχνολογία

Η γκάμα των  κινητήρων  του C2 περιλαμβάνει πλέον δύο κινητήρες βενζίνης. Τον 1,1 λίτρων με 61 ίππους και τον 1,4 λίτρων με 75 ίππους. Το βασικό μηχανικό σύνολο των 75 ίππων κινεί με άνεση το αμάξωμα των 991 κιλών, ιδιαίτερα στις χαμηλές και μεσαίες στροφές. Η μικρή ιπποδύναμη του φαίνεται μόνο στις υψηλές ταχύτητες, όπου απαιτείται παραπάνω πίεση για να ανταπεξέλθει. Το 5τάχυτο κιβώτιο έχει καλή κλιμάκωση και αίσθηση και βοηθά σημαντικά σε κίνηση μέσα στην πόλη. Διαθέσιμη είναι και μια έκδοση diesel 1.4 λίτρων HDi με απόδοση 70 ίππους. Η υποβοήθηση του συστήματος διεύθυνσης είναι ηλεκτρική, με τα φρένα στις εκδόσεις 1,1 και 1,4 λίτρου να είναι δίσκοι εμπρός και ταμπούρα πίσω. Αντίστοιχα, οι εκδόσεις 1,6 διατίθενται με αεριζόμενους δίσκους εμπρός και δίσκους πίσω. Η ανάρτηση στον εμπρός άξονα αποτελείται από γόνατα McPherson, πίσω από ημιάκαμπτο άξονα ενώ και στους δύο άξονες υπάρχουν αντιστρεπτικές ράβδοι.

Στο δρόμο

Το C2 απευθύνεται σε κάθε οδηγό, αφού είναι αρκετά ευκολοδόγητο. Έχει πολύ καλή οδική συμπεριφορά και είναι απόλυτα στιβαρό και ασφαλές. Το τιμόνι είναι απόλυτα ακριβές, παραμένοντας ελαφρύ στις χαμηλές ταχύτητες, για εύκολη οδήγηση και ελιγμούς μέσα στην πόλη. Όσο αυξάνεται η ταχύτητα όμως, αρχίζει να βαραίνει δίνοντας την αίσθηση ασφάλειας που επιζητά ο οδηγός. Η ανάρτηση στις μικρές εκδόσεις έχει μαλακή ρύθμιση, αλλά δεν αποσβένει ιδανικά τις ανωμαλίες του οδοστρώματος, επιτρέποντας στους κραδασμούς να περνούν στην καμπίνα. Η οδική συμπεριφορά του είναι ουδέτερη, με τις όποιες τάσεις υπερστροφής να εμφανίζονται μόνο κάτω από πίεση. Τα φρένα είναι πολύ καλά σε αίσθηση και σε απόδοση.

Συμπέρασμα

Το C2 αποτελεί μια καλή επιλογή για όσους θέλουν ένα μικρό αυτοκίνητο, το οποίο κινείται με άνεση στην πόλη αλλά μπορεί να ανταπεξέλθει και σε ένα μικρό ταξίδι. Είναι αρκετά στιβαρό στο δρόμο, δίνοντας μια αίσθηση ασφάλειας στον οδηγό

Φωτό - Video 1 Φωτογραφίες 1 Video

Χρηματοδότηση

• Χρηματοδοτικός οργανισμός: Εμπορική Creditcom

• Προκαταβολή: 0%, Δόσεις:72, Επιτόκιο: 7,00%

• Όφελος έως 800 € (Green Bonus)

• Όφελος έως 1.600 € (Green Bonus + απόσυρση)

Δοκιμές

Δοκιμή Citroen C5 X Plug-in Hybrid 225 PS: Special one

Δοκιμή Citroen C5 X Plug-in Hybrid 225 PS: Special one

H νέα ναυαρχίδα της Citroen δεν ακολουθεί τα τετριμμένα, ξεχωρίζοντας με τη διαφορετικότητα της, αλλά και με στοιχεία που παραδοσιακά διακρίνουν το χαρακτήρα των μοντέλων του γαλλικού εργοστασίου.