- HONDA
- ACCORD (2008)
Τιμές - Εκδόσεις
(PS)Επιτάχυνση
0-100km/h
(sec)Μέση κατανάλωση
(lt/100km)Εκπομπές CO2
(gr/km)Βάρος
(kg)

Ταυτότητα
Το Accord είναι ένα από τα πλέον όμορφα και επιβλητικά αυτοκίνητα που ενσωματώνει πολλά συστήματα τεχνολογίας.
Η μπερλίνα της ιαπωνικής εταιρείας εκπέμπει ένα έντονο δυναμισμό, ακολουθώντας πιστά τη στρατηγική του μικρότερου Civic. Ξεχωρίζει σχεδιαστικά, τόσο εσωτερικά, όσο και εξωτερικά, διαθέτοντας πλούσιους χώρους, άνετο και πολυτελές εσωτερικό. Η έκδοση Tourer όμως, μπορεί και κάνει την διαφορά, όντας ένα από τα πιο ενδιαφέροντας αυτοκίνητα.
Σχεδίαση-Χώροι
Το Accord ακολουθεί την μόδα που επιτάσσει μεγαλύτερη έμφαση στην σχεδίαση, έχοντας δυναμική και ελκυστική εμφάνιση. Το αιχμηρό εμπρός τμήμα με την μεγάλη καμπυλωτή μάσκα και τα ιδιαίτερα φώτα, προσδίδουν πιο εκλεπτυσμένη αισθητική. Τα τόξα που διατρέχουν το πλαϊνό τμήμα αναδεικνύουν τον όγκο του, με τις αλουμινένιες χειρολαβές και γραμμές στο πλαίσιο των παραθύρων, να κερδίζουν τις εντυπώσεις. Ο μυώδης πίσω προφυλακτήρας, τα καλαίσθητα φώτα και οι δύο απολήξεις της εξάτμισης, ολοκληρώνουν την δυναμική του εικόνα.
Στο εσωτερικό κυριαρχεί η πολύ καλή ποιότητα κατασκευής και η συναρμογή. Η σχεδίαση ακολουθεί το ίδιο μοτίβο με αυτή των υπόλοιπων μοντέλων, με κυρίαρχο χαρακτηριστικό την κεντρική κονσόλα, που φιλοξενεί τη μεγάλη οθόνη στο πάνω μέρος της και τον όμορφο πίνακα οργάνων σε πρώτο πλάνο, στη μεριά του οδηγού. Ο οδηγός δεν θα δυσκολευτεί να βρει την ιδανική θέση οδήγησης στα μεγάλα και αναπαυτικά καθίσματα. Οι χώροι δεν μπορούμε να πούμε ότι είναι και οι μεγαλύτεροι που έχουμε συναντήσει.
Στο πίσω κάθισμα κάθονται άνετα δύο άτομα, ωστόσο ένας τρίτος επιβάτης θα χρειαστεί να κάνει πολλές παραχωρήσεις, τόσο για τα γόνατα, όσο και το κεφάλι, λόγω και του υπερυψωμένου κεντρικού σημείου του καθίσματος. Ο χώρος αποσκευών έχει όγκο 467 λίτρων και ικανοποιητικό σχήμα. Από την άλλη, το Accord Tourer μπορεί εύκολα να χαρακτηριστεί έως ένα από τα πιο ενδιαφέροντα station wagon. Η σχεδίαση του είναι απόλυτα μοντέρνα και καλαίσθητη. Ο εσωτερικός διάκοσμος δεν έχει να ζηλέψει τίποτα από πλευράς ποιότητας και πολυτέλειας από τη μεγαλύτερη κατηγορία, με τους χώρους να είναι αρκετά ικανοποιητικοί για πέντε άτομα και τις αποσκευές τους.
Τεχνολογία
Διατίθεται με ένα δίλιτρο κινητήρα απόδοσης 151 ίππων και ένα 2,4 λίτρων, με ισχύ 201 ίππων. Τα μηχανικά σύνολα είναι τεχνολογίας i-VTEC και το 2.0λτ. συνδυάζεται με μηχανικό κιβώτιο 6 σχέσεων ή προαιρετικά με αυτόματο 5αρι και το 2,4 μόνο με αυτόματο κιβώτιο. Το χαρακτηριστικό γνώρισμα του δίλιτρου είναι ότι διαθέτει αυξημένης διαμέτρου βαλβίδες εισαγωγής, μεγαλύτερη βύθιση για καλύτερη αναπνοή, που του χαρίζουν καλύτερες τιμές κατανάλωσης. Το Accord διαθέτει πληθώρα τεχνολογικών συστημάτων όπως το σύστημα αλλαγής λωρίδας LKAS, το CMBS που επενεργεί στα φρένα σε περίπτωση σύγκρουσης, ένα εξελιγμένο σύστημα cruise control και το ενεργό σύστημα διεύθυνσης.
Στο δρόμο
Στο δρόμο και ιδιαίτερα στις υψηλές ταχύτητες το Accord είναι απόλυτα στιβαρό και ταξιδεύει με χαρακτηριστική άνεση. Επίσης, η αρμονική συνύπαρξη των νέων συστημάτων ξεκουράζουν τον οδηγό, κάνοντας τον να νιώθει μια αυξημένη αίσθηση ασφάλειας. Η σχετικά σφιχτή ανάρτηση δίνει σπορτίφ χαρακτήρα στο αυτοκίνητο, μετριάζοντας κάπως την άνεση των επιβατών. Αυτό φυσικά το καταλαβαίνει κάποιος μόνο σε δρόμο με πολλές λακκούβες ή κακοτεχνίες.
Αυτό από την άλλη, επενεργεί σημαντικά σε γρήγορη κίνηση, με τις τάσεις του αμαξώματος να είναι πιο εύκολα αντιληπτές, κάτι που συνεπάγεται και σε καλύτερο έλεγχο. Επιπλέον, η κλίση που εμφανίζεται σε δρόμο με στροφές είναι μειωμένες -τηρουμένων των αναλογιών. Το σύστημα ελέγχου της ευστάθειας VSA, επεμβαίνει γρήγορα και αποτελεσματικά. Το σύστημα διεύθυνσης είναι λίγο ασαφές στις χαμηλές ταχύτητες, ωστόσο όσο οι ρυθμοί αυξάνονται γίνεται πιο ακριβές.
Συμπέρασμα
Το Accord είναι ένα ελκυστικό αυτοκίνητο με πολλά τεχνολογικά συστήματα, πολύ καλή ποιότητα κατασκευής και δυναμική οδική συμπεριφορά. Οι μεγάλου κυβισμού κινητήρες προσφέρουν ικανοποιητικές επιδόσεις, αλλά ο ανταγωνισμός δίνει ακόμα και 1,4 λίτρα με παρόμοια ιπποδύναμη. Η έκδοση Tourer από κάθε πλευρά είναι μοναδική, όντας ένα πανέμορφο και ολοκληρωμένο αυτοκίνητο.
Χρηματοδότηση
• Προκαταβολή: 0%, Δόσεις:12 έως 100, Επιτόκιο: 9,0%
• Έκπτωση: 12.620 €
Δοκιμές

Δοκιμή Honda Civic Type-R 329 PS: Street fighter
Hardcore, ανόθευτο ή απλά αλήτικο; Το αίμα του Honda Civic Type-R συνεχίζει να βράζει, ενώ δεν κινείται ρούπι από τη θέση του αδιαμφισβήτητου βασιλιά στα hot-hatch. Από όσα έχουν μείνει, τέλος πάντων.

Δοκιμή Honda CR-V e:HEV 2.0 184 PS AWD: Μοντέρνα οικογένεια
Η έκτη γενιά του SUV της Honda μεγάλωσε, εκμοντερνίστηκε σχεδιαστικά, ποιοτικά και τεχνολογικά και θέλει να γίνει το ιδανικό οικογενειακό όχημα ελεύθερου χρόνου.

Δοκιμή Honda e:Ny1: Compact ηλεκτρική ποιότητα
Μπορεί το HR-V να αποτελεί μία επιτυχημένη υλοποίηση ενός εξηλεκτρισμένου compact SUV, αλλά η εκδοχή μηδενικών ρύπων, το e:Ny1, είναι το πρώτο SUV που αντιπροσωπεύει την Honda στην αμιγώς ηλεκτρική εποχή.

Δοκιμή Honda ZR-V e:HEV 184 PS: Midfielder
Με το νέο CR-V να μεγαλώνει, το χάσμα με το HR-V δεν μπορούσε να μείνει ακάλυπτο. Η «γέφυρα» ονομάζεται Honda ZR-V και φυσικά, είναι προικισμένη με όλα τα γνήσια χαρακτηριστικά της μάρκας!

Δοκιμή Honda Jazz 1.5 eHEV Advanced Sport: Πρακτικός οικονομολόγος
Ένα supermini με πρακτικότητα οικογενειακού, κατανάλωση scooter και αναβαθμισμένο σύστημα κίνησης για περισσότερη ισχύ και απόδοση. Φτάνουν όμως αυτά για να δικαιολογήσει την τιμή του;

Δοκιμή Honda Jazz Crosstar 1.5 e:HEV: PhD επιχειρηματολογίας
Δύσκολα πιστεύεις ότι ένα supermini μπορεί να είναι τόσο ευρύχωρο, αλλά και πως ένα υβριδικό γίνεται τόσο αποδοτικό! Το ανανεωμένο Honda Jazz e:HEV των 122 ίππων σε πείθει με συνοπτικές διαδικασίες.

Δοκιμή Honda Civic e:HEV 184 PS: Plot twist
Διαθέσιμο για πρώτη φορά αποκλειστικά ως υβριδικό με 184 ίππους, το Honda Civic e:HEV διαπρέπει σε όλους τους σημαντικούς τομείς για αυτοκίνητο του είδους. Όμως, κρύβει και πολλά περισσότερα.
