- LADA
- 111 (1995)
Τιμές - Εκδόσεις
(PS)Επιτάχυνση
0-100km/h
(sec)Μέση κατανάλωση
(lt/100km)Εκπομπές CO2
(gr/km)Βάρος
(kg)
Ταυτότητα
Με χαρακτηριστικό το οικονομικό κριτήριο, η Lada προσπαθεί να συγκινήσει τους αγοραστές, με προτάσεις μιας άλλης εποχής
Η Lada χρησιμοποιούσε ανέκαθεν τις χαμηλές τιμές κτήσης, ώστε να μπορέσει να αντιμετωπίσει τον ανταγωνισμό. Με την εδραίωση πλέον της κορεάτικης αυτοκινητοβιομηχανίας η οποία έχει κάνει άλματα προόδου, αλλά και της επερχόμενης Κινεζικής, τα πράγματα είναι ακόμα πιο δύσκολα για την ρωσική εταιρεία.
Σχεδίαση-Χώροι
Ξεπερασμένο σχεδιαστικά, το Aquarius δύσκολα μπορεί να σταθεί πλέον απέναντι σε οποιοδήποτε μοντέλο του ανταγωνισμού. Οι τετράγωνες σχεδιαστικές γραμμές και η γενικότερη αισθητική στον εξωτερικό τομέα δείχνει και είναι αρκετά παλαιότερης εποχής. Συνολικά το Aquarius παράγεται σε τρεις εκδόσεις. Την έκδοση sedan (Aquarius 110), την 5θυρη έκδοση hatchback που ονομάζεται Venus 112 και την έκδοση station που αναφέρεται ως Grand Tour 111. Όλες κυμαίνονται σχεδιαστικά στο ίδιο μοτίβο, με μόνη διαφορά το πίσω μέρος, το οποίο διαφοροποιείται. Το εσωτερικό θυμίζει αρκετά παλαιότερες εποχές, αφού τόσο η σχεδίαση, όσο η ποιότητα και η συναρμογή των πλαστικών δεν μπορούν να συγκριθούν με τα σημερινά δεδομένα. Οι προσφερόμενοι χώροι θα ικανοποιήσουν τέσσερις επιβάτες, ενώ πέντε άτομα θα βολευτούν με κάποιες παραχωρήσεις από τους πίσω. Ο χώρος αποσκευών είναι 400 lt για το sedan και 450 lt για τα hatchback και station. Ο εξοπλισμός πάντως, ειδικά των πιο πλούσιων εκδόσεων διαθέτει αρκετά σύγχρονα στοιχεία. Το τιμόνι ρυθμίζεται σε ύψος, ενώ δεν υπάρχει δυνατότητα για τοποθέτηση αερόσακων.
Τεχνολογία
Μοναδικός κινητήρας που εξοπλίζει όλη τη σειρά των μεσαίων Lada, είναι ένας τετρακύλινδρος βενζινοκινητήρας 1.5 lt, προδιαγραφών Euro4. Με 16βάλβιδη κεφαλή αποδίδει 89 PS και 131 Nm ροπής στις 3.700 rpm. Το κιβώτιο που συνδυάζεται είναι ένα κλασσικό χειροκίνητο 5 σχέσεων. Η ανάρτηση του Aquarius περιλαμβάνει εμπρός γόνατα McPherson με ψαλίδια βάσης και πίσω ημιάκαμπτο άξονα με ελικοειδή ελατήρια. Το σύστημα πέδησης αποτελείται από εμπρός αεριζόμενούς δίσκους 260 mm και πίσω ταμπούρα.
Στο δρόμο
Συντηρητική η συμπεριφορά του Aquarius στο δρόμο. Σε ανοιχτό δρόμο παραμένει σταθερό, με ελάχιστες τάσεις πλεύσης από την πίσω ανάρτηση. Σε πιο κλειστά κομμάτια γέρνει αισθητά, με την υποστροφή να εμφανίζεται στο όριο. Το σύστημα διεύθυνσης δεν είναι ιδιαίτερα ακριβές, ενώ η υδραυλική υποβοήθηση σώζει την κατάσταση σε αστικό περιβάλλον και επιτόπιους ελιγμούς. Το σύστημα πέδησης έχει μέτρια απόδοση και αίσθηση, με το ABS να μην περιλαμβάνεται ούτε στον προαιρετικό εξοπλισμό.
Συμπέρασμα
Μπορεί να υστερεί σε πολλούς τομείς, το Aquarius με όπλο την χαμηλή τιμή, προσπαθεί να παίξει το ρόλο του απλού τίμιου μεταφορέα. Σημαντικό στοιχείο στα πάγια έξοδα χρήσης του, είναι ότι για 3 έτη τα service του αυτοκινήτου είναι δωρεάν (ανταλλακτικά και εργασία). Επίσης καλύπτεστε με 3 χρόνια εγγύηση και 3 χρόνια οδική βοήθεια.
Χρηματοδότηση
• Προκαταβολή: 1500, Δόσεις: 12 έως 60, Επιτόκιο: 11,4%
• Έκπτωση με απόσυρση: 2000€