Τιμές - Εκδόσεις

ΈκδοσηΤιμήΤιμή σε προσφοράΙσχύς
(PS)
Επιτάχυνση
0-100km/h
(sec)
Μέση κατανάλωση
(lt/100km)
Εκπομπές CO2
(gr/km)
Βάρος
(kg)
1.4 T-Jet Steel18.888 €17.888 €1209,86,31461.395
1.4 T-Jet Silver20.388 €19.428 €1209,86,31461.395
1.4 T-Jet Steel GPL20.388 €19.428 €1209,88,11311.395
1.4 T-Jet Silver GPL21.888 €20.928 €1209,88,11311.395
1.4 Multiair Gold22.888 €21.928 €1409,25,71321.395
1.4 Multiair Stealth23.388 €22.428 €1409,25,71321.395
1.6 MJT Steel (105hp)21.288 €19.858 €10510,74,61201.485
1.6 MJT Silver23.188 €21.758 €12010,74,71221.485
1.6 MJT Gold MTA26.288 €24.858 €12010,74,61201.485
1.8 Di Sportronic Gold29.888 €27.788 €2007,47,81851.395
1.9 TT Multijet31.288 €28.488 €1907,95,71491.505
Τιμή από 18.888 €
Τιμή με προσφορά από 17.888 €
ΕΠΙΛΕΓΟΥΜΕ ΕΚΔΟΣΗ
GOCAR1.6 MJT
Euro NCAP

Ταυτότητα

Η Lancia επανέφερε στο προσκήνιο το θρυλικό μοντέλο της Delta, με εμφάνιση που συναρπάζει, χώρους που εντυπωσιάζουν και κινητήρες που του ταιριάζουν.

To 1979 η Lancia παρουσίας για πρώτη φορά την Delta, ένα μοντέλο που επί μια δεκαετία έμελλε να γράψει την δική του ιστορία, με μεγάλη εμπορική επιτυχία. Το 1993 παρουσιάστηκε η δεύτερη γενιά και το 1999 σταμάτησε η παραγωγή του. Το 2008 επανήλθε στο προσκήνιο, ενθουσιάζοντας τους πάντες. Βασικός στόχος, να δώσει μια νέα πνοή στην ιταλική μάρκα.

Σχεδίαση-Χώροι

Η Delta διαθέτει μια ξεχωριστή εμφάνιση που το κάνει να διαφέρει από οποιοδήποτε άλλο αυτοκίνητο, αυτή τη στιγμή. Δεν περνάει απαρατήρητο ειδικά δε στις δίχρωμες εκδόσεις με την μαύρη πανοραμική οροφή, είναι απολαυστική.

Οι Ιταλοί σχεδιαστές άργησαν, αλλά τελικά το αποτέλεσμα είναι μοναδικό, με το πίσω τμήμα να κάνει την διαφορά. Βέβαια, σε μερικούς μπορεί να μην αρέσει, αλλά ότι η Delta είναι ιδιαίτερη σχεδιαστικά, δεν μπορεί να το αρνηθεί κανείς.

Το ιταλικό μοντέλο διαθέτει το μεγαλύτερο αμάξωμα στην κατηγορία (C), πράγμα που σημαίνει ότι έχει και τους μεγαλύτερους χώρους. Με μήκος 4,52m και μεταξόνιο 2,70m, ξεπερνά ακόμα και αυτοκίνητα μεγαλύτερης κατηγορίας. Ακόμα και τέσσερις εύσωμοι άνθρωποι δεν πρόκειται να αντιμετωπίσουν ιδιαίτερα προβλήματα, ωστόσο κάποιες μικρές παραχωρήσεις μπορεί να κάνουν για τα κεφάλια τους οι πίσω. Το πίσω κάθισμα είναι συρόμενο και μετακινείται έως 8 εκατ., προσφέροντας ευελιξία στην εκμετάλλευση των εσωτερικών χώρων και του χώρου αποσκευών, η χωρητικότητα του οποίου κυμαίνεται από τα 380 ως τα 465 λίτρα, καλύπτοντας με άνεση τις ανάγκες των επιβατών.

Ο εσωτερικός διάκοσμος αποπνέει πολυτέλεια, με την κομψότητα να βρίσκεται στο μέγιστο βαθμό, ειδικά στις πλούσιες εκδόσεις Oro και Platino. Η ποιότητα βρίσκεται σε υψηλά επίπεδα, χάρη στα μαλακά πλαστικά, με το ταμπλό να θυμίζει του Bravo. Το τιμόνι και η επένδυση αλουμινίου, ενισχύουν το δυναμισμό. Ο οδηγός δεν θα δυσκολευτεί να βρει την ιδανική θέση οδήγησης, χάρη στις ρυθμίσεις του ιδιαίτερα μεγάλου και άνετου καθίσματος και του τιμονιού. Η γενική εργονομία είναι σωστή, οι χώροι για μικροπράγματα όχι και τόσοι πολλοί όμως.

Τεχνολογία

Εδώ βρίσκεται ένα από τα μεγαλύτερα πλεονεκτήματα του ιταλικού μοντέλου. Οι κινητήρες είναι μικρής χωρητικότητας και υπερτροφοδοτούμενοι, προσφέροντας δύναμη και οικονομία καυσίμου. Ο τετρακύλινδρος 1,4 T-Jet με τους 120 ίππους, παρά τα 1.395 κιλά του αμαξώματος κινεί ανταποκρίνεται άμεσα στο πάτημα του γκαζιού, η ροπή των 206 Nm εμφανίζεται από χαμηλά και η κατανάλωση βρίσκεται σε πολύ χαμηλά επίπεδα (6,3 lt/100km.) Ο ίδιος κινητήρας με τους 140 ίππους, διαθέτει τεχνολογία Multiair, συνδυάζεται και αυτός με μηχανικό κιβώτιο έξι σχέσεων.

Η κορυφαία έκδοση 1.8 Di, εντυπωσιάζει με την απόδοση  των 200 ίππων στις 5.000 rpm. και τα 320Nm ροπής στις 1.400 rpm. Επιταχύνεται στα 0-100 σε 7,4΄΄ και η τελική αγγίζει τα 230 km/h., την στιγμή που η μέση κατανάλωση βρίσκεται στα 8 λίτρα περίπου. Η νέα τεχνολογία Scavenging, μεγιστοποιεί τη ροπή στις χαμηλές στροφές και την απόκριση στο γκάζι. Ο συγκεκριμένος κινητήρας συνδυάζεται με το καινούριο αυτόματο-σειριακό κιβώτιο Sportronic έξι σχέσεων, και τριών επιλογών λειτουργίας (normal, sport και winter).

Την γκάμα κλείνουν ο κινητήρας πετρελαίου MTJ 1.6 και 120 ίππων, ο οποίος προσφέρεται και με αυτόματο κιβώτιο.

Στο δρόμο

Όπως όλα τα μοντέλα Lancia, έτσι και η Delta, είναι άνετη στο δρόμο με πολύ καλή ποιότητα κύλισης, κάνοντας τους επιβάτες να νιώθουν ότι βρίσκονται σε μικρή limo. Η ανάρτηση είναι σωστά ρυθμισμένη, βοηθώντας τον οδηγό να κινηθεί και λίγο πιο σβέλτα, με την συμπεριφορά του αυτοκινήτου σε περιπτώσεις πίεσης να είναι προοδευτική και προβλέψιμη. Εμφανίζει υπερστροφικές τάσεις, αλλά το σύστημα ευστάθειας ESC με την λειτουργία TTC, ενεργεί άμεσα και αποτελεσματικά, διορθώνοντας οποιοδήποτε λάθος.

Οι κλίσεις του αμαξώματος στις στροφές είναι σε λογικά επίπεδα λόγω του βάρους και του όγκου, ωστόσο δεν προκαλούν προβλήματα, ούτε επηρεάζουν την συμπεριφορά. Το τιμόνι δεν είναι τόσο ακριβές, σε αντίθεση με το κιβώτιο ταχυτήτων, το οποίο έχει και πολύ καλή κλιμάκωση. Η κορυφαία έκδοση 1,8 Di, διαθέτει ηλεκτρονικά ελεγχόμενη ανάρτηση με μεταβλητό σύστημα απόσβεσης των αμορτισέρ (Reactive Suspension System), μειώνοντας τις δονήσεις και την κλίση του αμαξώματος. Έχει πιο σπορτίφ χαρακτήρα, ο κινητήρας έχει πολλά αποθέματα ισχύος και το αυτόματο-σειριακό κιβώτιο, κλέβει την παράσταση με την αμεσότητα και την λειτουργία του.

Συμπέρασμα

Η Delta είναι ένα ξεχωριστό σχεδιαστικά αυτοκίνητο, που δεν του λείπει τίποτα. Έχει τους μεγαλύτερους χώρους, υψηλά επίπεδα άνεσης και προσφέρει μια μοναδική αίσθηση πολυτέλειας. Οι κινητήρες ικανοποιούν όλα τα γούστα με τη γκάμα απόδοσής τους και είναι και οικονομικοί. Στο δρόμο, αποδεικνύεται εξαιρετικά ευχάριστο στην οδήγηση, ασφαλές και πολύ άνετο.

 

Φωτό - Video 1 Φωτογραφίες 1 Video

Χρηματοδότηση

• Χρηματοδοτικός οργανισμός: FGA Capital Hellas

• Προκαταβολή: 0%, δόσεις: 72, επιτόκιο: 5.5%

• Προκαταβολή: 0%, δόσεις: 72, επιτόκιο: 9.00%

Δοκιμές