- NISSAN
- MURANO (2007)
Τιμές - Εκδόσεις
(PS)Επιτάχυνση
0-100km/h
(sec)Μέση κατανάλωση
(lt/100km)Εκπομπές CO2
(gr/km)Βάρος
(kg)
Ταυτότητα
Το Murano βασίζεται στις σχεδιαστικές νόρμες της δυτικής αισθητικής, βελτιωμένο καθοριστικά σε όλα τα σημεία του. Πού στέκεται από πλευράς ανταγωνισμού στην Ευρώπη; Σίγουρα το Subaru Tribeca μοιάζει να παίζει τον ίδιο σκοπό στην Ευρώπη, ενώ οι άνθρωποι της Nissan το τοποθετούν απέναντι στο Volvo XC90 και το VW Touareg. Aν σου κάτσει η σχεδίαση στο μάτι, βλέποντας το σαν πολυτελές Crossover, μάλλον δικαιολογεί και με το παραπάνω την ύπαρξή του.
Σχεδίαση-Χώροι
Το σχήμα του Murano μπορεί να ταιριάζει γάντι στα αμερικανικά πρότυπα, έχει σχεδιαστεί όμως ώστε να κεντρίσει και τους Ευρωπαίους αγοραστές. Σημείο κλειδί της εμφάνισης του αμαξώματος, η μπροστινή εντυπωσιακή μάσκα με τα ιδιαίτερης σχεδίασης φανάρια. Το συνολικό μήκος του φθάνει τα 4.834 mm, με το μεταξόνιο να είναι 2.825 mm.
Φωτεινό το εσωτερικό του που είναι αρκετά μοντέρνο σε σχεδίαση, με καλή ποιότητα υλικών και πλούσιο σε εξοπλισμό άνεσης. Αέρας πολυτέλειας με το καλημέρα και μια σειρά από λειτουργίες άνεσης (κάμερα οπισθοπορείας, DVD, σύστημα πλοήγησης κτλ.), που μοιάζουν να γίνονται κατεστημένο πλέον στην κατηγορία. Η ηχομόνωση είναι πολύ καλή, ενώ η γυάλινη ηλιοροφή ανοίγει σε δύο ξεχωριστά τμήματα. Η ευρυχωρία είναι δεδομένη, ενώ ο χώρος αποσκευών κρίνεται μέτριος σε χωρητικότητα με μόλις 402 διαθέσιμα lt.
Τεχνολογία
Δυνατό χαρτί και του Murano είναι ο εξαιρετικός βενζινοκινητήρας του. Ο V6 των 3,5 lt, έχει βελτιωθεί στην τελευταία γενιά σημαντικά, όσον αφορά τη λειτουργία, την κατανάλωση καυσίμου και τα καυσαέρια που αποβάλλει. Η απόδοσή του φθάνει τους 256 PS και τα 334 Nm ροπής. Η συνεργασία με το κιβώτιο μεταβλητής σχέσης μετάδοσης CVT πραγματοποιείται πολύ ομαλά και αποτελεσματικά, χάρη στις βελτιώσεις που έχει δεχθεί το τελευταίο. Παράλληλα πέρα από την πλήρως αυτόματη λειτουργία υπάρχουν και 5 προεπιλεγμένες σχέσεις, για όποιον επιθυμεί τη χειροκίνητη λειτουργία. Η κίνηση μεταφέρεται σε νορμάλ συνθήκες στους εμπρός τροχούς, με την ηλεκτρονική μονάδα της τετρακίνησης να στέλνει ανάλογα με τις περιστάσεις μέχρι και το 50% της ροπής στον πίσω άξονα. Τέλος, υπάρχει και δυνατότητα κλειδώματος.
Στο δρόμο
Η θέση οδήγησης και το εσωτερικό είναι βολικά, αν και το τελευταίο είναι κάπως φανταχτερό στην όψη, αλλά γρήγορα προσαρμόζεσαι στο εσωτερικό, αφού η εργονομία είναι γενικός σωστή. Ο βελούδινος κινητήρας δείχνει δυνατός, ακόμα και στις υψηλές στροφές. Το κιβώτιο είναι πραγματικά γρήγορο, ταιριάζοντας με το προφίλ του μοτέρ. Η άνεση αποτελεί την κύρια έκφανση της οδικής συμπεριφοράς του Murano. Η όποια προσπάθεια για σπορτίφ στοιχεία δεν έχει πιάσει τόπο, κυρίως συγκρινόμενη με τα ευρωπαϊκά δεδομένα. Απολαμβάνεις πάντως το ταξίδι, ενώ η λειτουργία της ανάρτησης σε αποζημιώνει και στο πατημένο χώμα.
Συμπέρασμα
Διαφορετική προσέγγιση, με πιο δυτική εμφάνιση και χαμηλότερο σχετικά κόστος κτήσης. Το Murano δεν θα απογοητεύσει αυτούς που απολαμβάνουν την άνεση και το πλούσιο εξοπλισμό. Ο τελευταίος είναι και το βασικότερο προτέρημα του αυτοκινήτου, αναλογιζόμενοι και την καλή τιμή κτήσης του.
Χρηματοδότηση
• Προκαταβολή: 25%, Δόσεις: έως 72, Επιτόκιο: 8,58%
Άτοκη περίοδος χάριτος 12 μήνες
• Προκαταβολή: 0%, Δόσεις: 12 έως 84, Επιτόκιο: 7,1%
• Έκπτωση:3000€