- NISSAN
- PIXO (2009)
Τιμές - Εκδόσεις
(PS)Επιτάχυνση
0-100km/h
(sec)Μέση κατανάλωση
(lt/100km)Εκπομπές CO2
(gr/km)Βάρος
(kg)

Ταυτότητα
Η Nissan μπαίνει ακόμη πιο βαθιά στα νερά της κίνησης στην πόλη, με το μικρό της PIXO. Το PIXO δημιουργήθηκε για να ικανοποιήσει την ανάγκη για ένα απλό, οικολογικής συνείδησης αυτοκίνητο, το οποίο προσφέρει χαμηλή κατανάλωση καυσίμου και εκπομπή ρύπων. Στηριζόμενο πάνω στα μηχανικά μέρη του Suzuki Alto, συμπληρώνει ιδανικά την γκάμα της Nissan. Υπογραμμίζοντας τα ισχυρά οικολογικά του χαρακτηριστικά, είναι από τα πρώτα μοντέλα της Nissan στην ευρωπαϊκή αγορά που διαθέτει το διακριτικό σήμα PUREDRIVE. Το συγκεκριμένο σήμα εξοπλίζει όλα τα μοντέλα της Nissan που παράγουν κάτω από 140 g/km CO2 , βοηθώντας τους αγοραστές να αναγνωρίζουν άμεσα τα πιο οικονομικά σε κατανάλωση και φιλικά προς το περιβάλλον μοντέλα της γκάμας της.
Σχεδίαση-Χώροι
Χωρίς να εντυπωσιάζει σχεδιαστικά το PIXO χαρακτηρίζεται από τις συμπαγείς του διαστάσεις, που του χαρίζουν ευελιξία στο αστικό περιβάλλον. Η σχεδιαστική και όχι μόνον συγγένεια με το Suzuki Alto είναι δεδομένη, με τα εμπρός φωτιστικά σώματα και την μάσκα να διαχωρίζουν κυρίως τα δύο μοντέλα. Τα κατακόρυφα εμπρός φωτιστικά σώματα παραπέμπουν σε αυτά του Note και Qashqai. Ακολουθώντας το παράδειγμα του Micra και Note , το πάνω μέρος των τριγωνικών εμπρός φωτιστικών σωμάτων είναι τραβηγμένο προς τα επάνω, ώστε να φαίνονται από τη θέση οδήγησης, βοηθώντας τον οδηγό να διακρίνει τα όρια του αμαξώματος στο παρκάρισμα. Το εσωτερικό έχει σχεδιαστεί με γνώμονα την άνεση και την πρακτικότητα. Το ταμπλό είναι απλό, όπως και η κεντρική κονσόλα, με τα υλικά να είναι σκληρά στην υφή, αλλά με σωστή συναρμογή. Η εργονομία κυμαίνεται σε υψηλά επίπεδα, με τα χειριστήρια και τους διακόπτες να είναι εύκολα προσβάσιμα από τον οδηγό. Οι θήκες για αντικείμενα και ποτήρια είναι αρκετές και μόνο αυτές στις πόρτες ίσως προβληματίσουν, λόγω του μικρού τους όγκου. Η καμπίνα των επιβατών έχει χώρο για τέσσερις ενήλικες, ενώ ο χώρος αποσκευών έχει χωρητικότητα 129 lt με το πίσω κάθισμα σε κανονική θέση (τετραθέσια διάταξη), φτάνοντας τα 367 lt με την αναδίπλωση του πίσω καθίσματος.
Τεχνολογία
Κινητήρια δύναμη του PIXO είναι ο 3κύλινδρος 12βάλβιδος κινητήρας 1.0 lt, ο οποίος αποδίδει 68 ίππους και 90 Nm ροπής στις 3.400 rpm. Η κίνηση στο δρόμο μεταφέρεται μέσω ενός χειροκίνητου κιβωτίου 5 σχέσεων. Οι τρεις πρώτες σχέσεις έχουν σχετικά κοντή κλιμάκωση, βοηθώντας στην κίνηση σε αστικό περιβάλλον. Ανεβάζοντας χιλιόμετρα εκτός πόλης ο θόρυβος του κινητήρα γίνεται αισθητός στην καμπίνα των επιβατών, ενώ για κάποιο προσπέρασμα συνήθως απαιτείται κατέβασμα σχέσης. Το βάρος του PIXO ανέρχεται στα 855 kg, οπότε και οι επιδόσεις που εξασφαλίζει ο κινητήρας, είναι αντάξιες του χαρακτήρα του. Η κατανάλωση του κυμαίνεται σε μικτό κύκλο σε 4.4lt/100km, ενώ οι εκπομπές CO2 είναι μόλις 103 gr/km. Η ηλεκτρικά υποβοηθούμενη κρεμαγιέρα ανήκει στο βασικό εξοπλισμό και προσφέρει στο PIXO έναν κύκλο στροφής 4.5 m, ενώ το σύστημα πέδησης αποτελείται από εμπρός δίσκους και πίσω ταμπούρα, συνδυασμένα με σύστημα αντιπλοκαρίσματος (ABS) τελευταίας γενιάς. Το ηλεκτρονικό σύστημα ελέγχου της ευστάθειας (ESP) είναι προαιρετικό.
Στο δρόμο
Πρακτικό και ευέλικτο αποδεικνύεται το PIXO στις αστικές μετακινήσεις, όπου είναι και το βασικό πεδίο δράσης του. Η ανάρτηση με τα γόνατα McPherson εμπρός και τον άκαμπτο άξονα πίσω, λειτουργεί σωστά, περνώντας κάποιες εγκάρσιες ανωμαλίες στο εσωτερικό. Χάρη στο μικρό κύκλο στροφής (9 μέτρα) και τα μόλις 3,5 μέτρα μήκος του αμαξώματος, το παρκάρισμα είναι αρκετά εύκολο, ακόμα και για ένα νέο οδηγό. Στο ταξίδι οι συμβιβασμοί είναι δεδομένοι, χωρίς το PIXO να προβληματίζει ιδιαίτερα για το μέγεθος και το χαρακτήρα του. Η οικονομία καυσίμου είναι εξαιρετική σε κάθε περίπτωση, ενώ υπό πίεση σε ανοιχτό δρόμο, ίσως ο θόρυβος του κινητήρα κουράσει οδηγό και επιβάτες.
Συμπέρασμα
Το PIXO διατίθεται στην ελληνική αγορά σε δύο βασικές εκδόσεις εξοπλισμού Motiva και Accenta, σε άκρως ανταγωνιστική τιμή. Με επίκεντρο την αστική μετακίνηση, αποτελεί μια άριστη επιλογή αυτοκινήτου-εργαλείου για την πόλη. Η οικονομία καύσιμου και η αξιοπιστία των μοντέλων της Nissan, υπόσχονται ότι το PIXO θα είναι ο σύντροφός σας για πολλά χιλιόμετρα στην πόλη.
Χρηματοδότηση
• Προκαταβολή: 25%, Δόσεις: έως 72, Επιτόκιο: 8,58%
Άτοκη περίοδος χάριτος 12 μήνες
• Προκαταβολή: 0%, Δόσεις: 12 έως 84, Επιτόκιο: 7,1%
Δοκιμές

Δοκιμή Nissan Juke 1.0 DIG-T 114 PS: Midlife botox
Το δημοφιλές μοντέλο της Nissan ανανεώνεται αισθητικά και κυρίως τεχνολογικά, ξαναζεσταίνοντας μία επιτυχημένη συνταγή που σερβίρεται «αχνιστή» για ακόμη μία φορά στο πιάτο του κοινού της B-SUV κατηγορίας.

Δοκιμή Nissan X-Trail e-4ORCE: Υβριδικό και τετρακίνητο με 213 ίππους!
Η 4η γενιά του Nissan X-Trail δεν είναι μία εξέλιξη της προηγούμενης, αλλά ένα τελείως νέο μοντέλο, απόλυτα εκσυγχρονισμένο, πρακτικό και εξηλεκτρισμένο σύμφωνα με την τάση της εποχής.

Δοκιμή - Nissan Qashqai e-Power: Αντίλογος!
Με την έξυπνη υβριδική τεχνολογία e-Power της Nissan, το Qashqai αποκτά αρετές της ηλεκτροκίνησης απαλλαγμένο από το άγχος της αυτονομίας.

Δοκιμή Nissan Juke Hybrid: Η ιδανική έκδοση!
Τo νέο υβριδικό σύνολο της Nissan ήρθε να εμπλουτίσει τη γκάμα κινητήρων του Juke, αλλά κατέληξε να παραδίδει μαθήματα αποδοτικότητας ακόμη και στους καλύτερους του είδους.

Δοκιμή Nissan Micra 1.0T X-Tronic: Άνεση και ευκολία
Το ιαπωνικό supermini μετά από μία διακριτική ανανέωση, τώρα έρχεται και με αυτόματο κιβώτιο τύπου CVT για να λύσει τα χέρια του οδηγού

Δοκιμή Nissan Qashqai 1.3 DiG-T 158 PS Hybrid X-Tronic: Αυτομάτως καλύτερο!
Το νέο Nissan Qashqai στην ισχυρότερη εκδοχή των 158 ίππων συνδυάζεται αποκλειστικά με αυτόματο κιβώτιο και θέτει σοβαρή υποψηφιότητα για τον τίτλο του πιο ολοκληρωμένου SUV.

Δοκιμάζουμε το νέο Nissan Qashqai 1.3 DiG-T Hybrid 140 PS: Πλοηγός υβριδικός
Καλπάζει επι σειρά ετών στην επιτυχία και συνεχίζει ακάθεκτο με υβριδική ταυτότητα στα νέα του δεδομένα. Η 3η γενιά Qashqai είναι εδώ.
