- OPEL
- GT (2007)
Τιμές - Εκδόσεις
(PS)Επιτάχυνση
0-100km/h
(sec)Μέση κατανάλωση
(lt/100km)Εκπομπές CO2
(gr/km)Βάρος
(kg)

Ταυτότητα
Ξεχωριστή σχεδίαση, καθαρόαιμος roadster χαρακτήρας, πίσω κίνηση και 264 PS, το Opel GT υπόσχεται ποικίλες συγκινήσεις.
Συνδυάζοντας στοιχεία παλαιότερων roadster, αλλά με σύγχρονη σχεδίαση, το GT προσπαθεί να ενθουσιάσει το αγοραστικό κοινό, τόσο οπτικά, όσο και με τα δυναμικά χαρακτηριστικά του στο δρόμο. Πόλος έλξης λοιπόν το GT το οποίο υπόσχεται να μην αφήσει κανέναν ασυγκίνητο
Σχεδίαση-Χώροι
Διαφορετικό σχεδιαστικά, διατηρώντας τις κλασσικές αναλογίες ενός αυθεντικού roadster, εμπλουτίζοντας την σχεδίαση του με μοντέρνα στοιχεία. Είτε ανοιχτό, είτε με την υφασμάτινη οροφή κλειστή, το GT καταφέρνει με μαεστρία να τραβά τα βλέμματα πάνω του. Το μήκος του φτάνει τα 4.100 mm, ενώ το μακρύ εμπρός ρύγχος, συνοδεύεται από μικρούς προβόλους. Με το άνοιγμα της υφασμάτινης οροφής, αποκαλύπτεται το εσωτερικό, το οποίο φιλοξενεί άνετα δύο επιβάτες. Η υφασμάτινη οροφή αποθηκεύεται στο κάλυμμα του χώρου αποσκευών, ο οποίος έχει ακανόνιστο σχήμα, μειώνοντας τον από τα 157 lt με την οροφή κλειστή στα μόλις 66 lt. Πίσω από τα καθίσματα των επιβατών υπάρχει κάποιος επιπλέον χώρος για μικροαντικείμενα, ενώ πρακτικές θήκες για ποτήρια και άλλα μικροαντικείμενα είναι περιττές σε αυθεντικό roadster όπως το GT. Ο σχεδιασμός του εσωτερικού είναι απλός και λιτός σε σχεδίαση, εργονομικά αποδεκτός, με τα υλικά κατασκευής του να είναι σωστά, απέχοντας όμως αρκετά από το να χαρακτηριστούν κορυφαία.
Τεχνολογία
Πηγή δύναμης του GT είναι ένας σύγχρονος αλουμινένιος βενζινοκινητήρας 2.0 lt. Με τη χρήση άμεσου ψεκασμού και υπερσυμπιεστή εξάτμισης (turbo), αποδίδει 264 PS και 353 Nm ροπής. Η ροπή του απλώνεται ιδανικά, πράγμα που αυξάνει την φιλικότητα της κατασκευής. Ο κινητήρας του GT συνεργάζεται αποκλειστικά με ένα χειροκίνητο κιβώτιο 5 σχέσεων, το οποίο προέρχεται από την GM. Σημαντικό στοιχείο είναι η ύπαρξη μπλοκέ διαφορικού στον πίσω άξονα, το οποίο λειτουργεί με δισκάκια και ελατήρια. Η κατανομή βάρους αγγίζει το ιδανικό (51/49%) εμπρός πίσω, ενώ η ανάρτηση αποτελείται από διπλά ψαλίδια σε όλους τους τροχούς. Την ενεργητική ασφάλεια φροντίζει το σύστημα ελέγχου της ευστάθειας ESP, το οποίο έχει τρία προγράμματα λειτουργίας. Αρχικά βγαίνει εκτός το traction control, κατόπιν το ESP περνά στο Competitive mode, που επιτρέπει κάποια γλιστρήματα, ενώ η τρίτη φάση το απενεργοποιεί πλήρως.
Στο δρόμο
Το χαμηλό κέντρο βάρους και η σωστή κατανομή του, χαρίζουν στο GT μια ενδιαφέρουσα οδική συμπεριφορά στο δρόμο. Η δύναμη και η ροπή του υπερτροφοδοτούμενου κινητήρα απαιτούν προσοχή και σύνεση στο πάτημα του γκαζιού. Το ESP φροντίζει για τις όποιες υπερβολές, η απενεργοποίηση του απαιτεί πιο άμεσες αντιδράσεις από πλευράς οδηγού. Κύριος προβληματισμός πάντως προέρχεται από την μαλακή ρύθμιση της ανάρτησης, η οποία δεν συντονίζει σωστά τις αντιδράσεις του αμαξώματος στις ανωμαλίες, δίνοντας την αίσθηση ασυνέχειας εμπρός και πίσω μέρους. Το σύστημα διεύθυνσης και τα φρένα έχουν καλή αίσθηση, χωρίς να συγκρίνονται με πιο οδηγικά επικεντρωμένες κατασκευές της κατηγορίας.
Συμπέρασμα
Εκκεντρικό είναι ο χαρακτηρισμός που ταιριάζει στην ιδιαίτερη περίπτωση του Opel GT. Ελκυστικό εμφανισιακά, προσφέρει πολύ καλές επιδόσεις στο δρόμο σε ένα άκρως ανταγωνιστικό από πλευράς τιμής πακέτο. Η μαλακή ρύθμιση της ανάρτησης, κόβει αναμφίβολα την συνολική αίσθηση στο δρόμο, που δείχνει ότι προτιμά γρήγορες τουριστικές καταστάσεις, παρά καθαρόαιμη οδήγηση. Η εικόνα στο εσωτερικό ακολουθεί περισσότερο την τιμή κτήσης του GT, κόβοντας κάτι από τον premium αέρα που εκπέμπει ο εξωτερικός σχεδιασμός.
Χρηματοδότηση
Δοκιμές

Δοκιμή Opel Grandland 1.2T 136 PS Hybrid: Restart
Πως μπορείς να ξεχωρίσεις σε μια κατηγορία οχημάτων που βρίθει ανταγωνιστικών προτάσεων; Ίσως ένα όμορφο design πάνω σε μια δοκιμασμένη συνταγή να είναι τελικά το μυστικό της επιτυχίας.

Δοκιμή Opel Astra Electric: Smooth operator
Το Astra ενστερνίζεται το μέλλον και περνά για πρώτη φορά στην ηλεκτρική πλευρά της αγοράς, προσαρμόζοντας την προσωπικότητα του σε μία πλήρως εξηλεκτρισμένη υλοποίηση.

Δοκιμή Opel Corsa 1.2 Hybrid 100 PS: Ήπια υβριδικό που καίει 4,5lt/100km
Το Corsa μπορεί να ανανέωσε την εμφάνιση του πρόσφατα, αλλά ο εμπλουτισμός της γκάμας με τα ήπια υβριδικά σύνολα των 100 και 136 ίππων αποτελεί το αδιαμφησβήτητο “level up”!

Δοκιμή Opel Mokka 1.2 Turbo 136 PS: Profit!
Ένα μικρό κέρδος 6 ίππων είναι ο απολογισμός της αναβάθμισης για τον τρικύλινδρο 1.2 Turbo βενζίνης του Opel Mokka, ο οποίος πλέον αποδίδει 136 ίππους, έναντι των 130.

Δοκιμή Opel Corsa 1.2 100PS AT8: Επικαιροποίηση!
Το Opel Corsa, ο διαχρονικός πρωταγωνιστής στα σούπερμινι, ανανεώθηκε σχεδιαστικά και τεχνολογικά, ακονίζοντας τα μαχαίρια του για τη μάχη στην πλέον ανταγωνιστική κατηγορία.

Δοκιμή Opel Grandland GSe e-AWD 300 PS: Χρησμός
Plug-In Hybrid C-SUV, σπορ μοντέλο 300 ίππων ή πρακτικό τετρακίνητο οικογενειακό; Όλα μαζί λέει η Opel με το Grandland GSe, αφήνοντας θολά τα όρια για να το ερμηνεύσει κάθε ένας, όπως θέλει.

Δοκιμή Opel Astra GSe Plug-in Hybrid 225 PS e-EAT8: To νέο GSi
Το «i» έγινε η «e», και τόσο απλά το φημισμένο αρκτικόλεξο που κοσμούσε στο παρελθόν μερικά από τα πιο… «εύγευστα» Opel, επιστρέφει στο προσκήνιο!
