Τιμές - Εκδόσεις

ΈκδοσηΤιμήΤιμή σε προσφοράΙσχύς
(PS)
Επιτάχυνση
0-100km/h
(sec)
Μέση κατανάλωση
(lt/100km)
Εκπομπές CO2
(gr/km)
Βάρος
(kg)
2.0 Τ37.560 € 2645,79,22181.330
Τιμή από 37.560 €
ΕΠΙΛΕΓΟΥΜΕ ΕΚΔΟΣΗ
GOCAR2.0 T

Ταυτότητα

Ξεχωριστή σχεδίαση, καθαρόαιμος roadster χαρακτήρας, πίσω κίνηση και 264 PS, το Opel GT υπόσχεται ποικίλες συγκινήσεις.

Συνδυάζοντας στοιχεία παλαιότερων roadster, αλλά με σύγχρονη σχεδίαση, το GT προσπαθεί να ενθουσιάσει το αγοραστικό κοινό, τόσο οπτικά, όσο και με τα δυναμικά χαρακτηριστικά του στο δρόμο. Πόλος έλξης λοιπόν το GT το οποίο υπόσχεται να μην αφήσει κανέναν ασυγκίνητο

Σχεδίαση-Χώροι

Διαφορετικό σχεδιαστικά, διατηρώντας τις κλασσικές αναλογίες ενός αυθεντικού roadster, εμπλουτίζοντας την σχεδίαση του με μοντέρνα στοιχεία. Είτε ανοιχτό, είτε με την υφασμάτινη οροφή κλειστή, το GT καταφέρνει με μαεστρία να τραβά τα βλέμματα πάνω του. Το μήκος του φτάνει τα 4.100 mm, ενώ το μακρύ εμπρός ρύγχος, συνοδεύεται από μικρούς προβόλους. Με το άνοιγμα της υφασμάτινης οροφής, αποκαλύπτεται το εσωτερικό, το οποίο φιλοξενεί άνετα δύο επιβάτες. Η υφασμάτινη οροφή αποθηκεύεται στο κάλυμμα του χώρου αποσκευών, ο οποίος έχει ακανόνιστο σχήμα, μειώνοντας τον από τα 157 lt με την οροφή κλειστή στα μόλις 66 lt. Πίσω από τα καθίσματα των επιβατών υπάρχει κάποιος επιπλέον χώρος για μικροαντικείμενα, ενώ πρακτικές θήκες για ποτήρια και άλλα μικροαντικείμενα είναι περιττές σε αυθεντικό roadster όπως το GT. Ο σχεδιασμός του εσωτερικού είναι απλός και λιτός σε σχεδίαση, εργονομικά αποδεκτός, με τα υλικά κατασκευής του να είναι σωστά, απέχοντας όμως αρκετά από το να χαρακτηριστούν κορυφαία.

Τεχνολογία

Πηγή δύναμης του GT είναι ένας σύγχρονος αλουμινένιος βενζινοκινητήρας 2.0 lt. Με τη χρήση άμεσου ψεκασμού και υπερσυμπιεστή εξάτμισης (turbo), αποδίδει 264 PS και 353 Nm ροπής. Η ροπή του απλώνεται ιδανικά, πράγμα που αυξάνει την φιλικότητα της κατασκευής. Ο κινητήρας του GT συνεργάζεται αποκλειστικά με ένα χειροκίνητο κιβώτιο 5 σχέσεων, το οποίο προέρχεται από την GM. Σημαντικό στοιχείο είναι η ύπαρξη μπλοκέ διαφορικού στον πίσω άξονα, το οποίο λειτουργεί με δισκάκια και ελατήρια. Η κατανομή βάρους αγγίζει το ιδανικό (51/49%) εμπρός πίσω, ενώ η ανάρτηση αποτελείται από διπλά ψαλίδια σε όλους τους τροχούς. Την ενεργητική ασφάλεια φροντίζει το σύστημα ελέγχου της ευστάθειας ESP, το οποίο έχει τρία προγράμματα λειτουργίας. Αρχικά βγαίνει εκτός το traction control, κατόπιν το ESP περνά στο Competitive mode, που επιτρέπει κάποια γλιστρήματα, ενώ η τρίτη φάση το απενεργοποιεί πλήρως.

Στο δρόμο

Το χαμηλό κέντρο βάρους και η σωστή κατανομή του, χαρίζουν στο GT μια ενδιαφέρουσα οδική συμπεριφορά στο δρόμο. Η δύναμη και η ροπή του υπερτροφοδοτούμενου κινητήρα απαιτούν προσοχή και σύνεση στο πάτημα του γκαζιού. Το ESP φροντίζει για τις όποιες υπερβολές, η απενεργοποίηση του απαιτεί πιο άμεσες αντιδράσεις από πλευράς οδηγού. Κύριος προβληματισμός πάντως προέρχεται από την μαλακή ρύθμιση της ανάρτησης, η οποία δεν συντονίζει σωστά τις αντιδράσεις του αμαξώματος στις ανωμαλίες, δίνοντας την αίσθηση ασυνέχειας εμπρός και πίσω μέρους. Το σύστημα διεύθυνσης και τα φρένα έχουν καλή αίσθηση, χωρίς να συγκρίνονται με πιο οδηγικά επικεντρωμένες κατασκευές της κατηγορίας.

Συμπέρασμα

Εκκεντρικό είναι ο χαρακτηρισμός που ταιριάζει στην ιδιαίτερη περίπτωση του Opel GT. Ελκυστικό εμφανισιακά, προσφέρει πολύ καλές επιδόσεις στο δρόμο σε ένα άκρως ανταγωνιστικό από πλευράς τιμής πακέτο. Η μαλακή ρύθμιση της ανάρτησης, κόβει αναμφίβολα την συνολική αίσθηση στο δρόμο, που δείχνει ότι προτιμά γρήγορες τουριστικές καταστάσεις, παρά καθαρόαιμη οδήγηση. Η εικόνα στο εσωτερικό ακολουθεί περισσότερο την τιμή κτήσης του GT, κόβοντας κάτι από τον premium αέρα που εκπέμπει ο εξωτερικός σχεδιασμός.


 

Φωτό - Video 1 Φωτογραφίες 1 Video

Χρηματοδότηση

Δοκιμές

Δοκιμή Opel Corsa 1.2T 100 PS 40 Years: Γιορτάζοντας την επιτυχία

Δοκιμή Opel Corsa 1.2T 100 PS 40 Years: Γιορτάζοντας την επιτυχία

Με αφορμή τα 40 χρόνια από την κυκλοφορία της πρώτης γενιάς Corsa, η Opel λανσάρει μία νέα έκδοση εξοπλισμού για να γιορτάσει την επιτυχία του του διαχρονικού της μοντέλου η οποία συνεχίζει μέχρι και σήμερα.