- RENAULT
- LAGUNA (2007)
Τιμές - Εκδόσεις
(PS)Επιτάχυνση
0-100km/h
(sec)Μέση κατανάλωση
(lt/100km)Εκπομπές CO2
(gr/km)Βάρος
(kg)

Ταυτότητα
Ποιοτική και σύγχρονη, η Laguna ακολουθεί επιτυχημένα τον ανταγωνιστικό ρυθμό της μεσαίας κατηγορίας.
Στοχεύοντας υψηλότερα από ότι με την δεύτερη γενιά, η τρίτη γενιά της Laguna, αποτελεί ένα αναβαθμισμένο και συνολικά πιο ποιοτικό προϊόν. Τα στοιχεία της άνεσης και τα δυναμικά χαρακτηριστικά περιβάλλονται πλέον από ακόμα μεγαλύτερη προσοχή και εμμονή στην ποιότητα σχεδιασμού και κατασκευής.
Σχεδίαση-Χώροι
Η βασική σχεδιαστική γραμμή των δυόμιση όγκων ακολουθείται πιστά και σε αυτήν την τελευταίας γενιάς Laguna. Με σύγχρονο σχεδιαστικό προφίλ και μοντέρνο design, η Laguna παρουσιάζεται όμορφη στο δρόμο, χωρίς όμως να προκαλεί. Το σφηνοειδές σχήμα που ξεκινά από το δυναμικό εμπρός μέρος, ολοκληρώνεται με ένα όμορφο και καλαίσθητο πίσω μέρος. Ισορροπημένη σχεδιαστικά παρουσιάζεται και η έκδοση GrandTour, η station δηλαδή παραλλαγή, της οποίας το πίσω μέρος εναρμονίζεται ιδανικά με το υπόλοιπο αμάξωμα. Εκλεπτυσμένη σε σχεδίαση, με δυναμικό προφίλ και πολυτελή χαρακτήρα μεγαλύτερης κατηγορίας, εμφανίζεται η coupe έκδοση της Laguna. Το ξεχωριστό design της χαρίζει έναν επιβλητικό και ιδιαιτέρως αρχοντικό παρουσιαστικό.
Μοντέρνο σε σχεδίαση, πρακτικό και με καλή εργονομία εμφανίζεται το εσωτερικό της Laguna. Πανομοιότυπο σε όλες τις εκδόσεις, διαβαθμίζεται σε επίπεδο αίσθησης, από τον εξοπλισμό και τις επενδύσεις των καθισμάτων. Η ποιότητα κατασκευής του πάντως είναι εξαιρετική, με μαλακά αφρώδη σε αίσθηση πλαστικά και καλή συναρμογή. Οι προσφερόμενοι χώροι στην 5θύρη και στην station έκδοση είναι καλοί, αλλά απέχουν από τις κορυφαίες προτάσεις του ανταγωνισμού. Ο χώρος αποσκευών της 5θυρης έκδοσης κυμαίνεται στα 450 lt, με την μακρύτερη station να διαθέτει 508 lt. Η πέμπτη πόρτα πάντως, αφήνει μεγάλο άνοιγμα, διευκολύνοντας την είσοδο ογκωδών αντικειμένων. Στον τομέα των χώρων το coupe αμάξωμα θέτει παραδοσιακά συγκεκριμένους περιορισμούς, κυρίως σε ότι έχει να κάνει με τις πίσω θέσεις. Η αυστηρά διθέσια διάταξη του πίσω καθίσματος έχει να επιδείξει ικανοποιητικό πλάτος, οριακό χώρο για το κεφάλι και σχεδόν ανύπαρκτο χώρο για τα πόδια των πίσω επιβατών. Ο χώρος αποσκευών, αν και ρηχός, διαθέτει 423 lt.
Τεχνολογία
Στην ελληνική αγορά οι εκδόσεις της Laguna ξεκινούν από τα 1.6 lt μόνον για την 5θυρη έκδοση. Ο ατμοσφαιρικός τετρακύλινρος κινητήρας αποδίδει 110 PS και 151 Nm ροπή. Επόμενη βενζινοκίνητη έκδοση είναι η ατμοσφαιρική των 2.0 lt, με απόδοση 140 PS και 195 Nm ροπής. Ο υπερτροφοδοτούμενος 2.0 lt κινητήρας αποδίδει 170 PS και 270 Nm εκδόσεις και 205 PS και 300 Nm ροπής στις εκδόσεις GT. Ένα χειροκίνητο κιβώτιο ταχυτήτων 6 σχέσεων εξοπλίζει όλους τους κινητήρες, πλην του 2.0 lt TCE των 170 PS, που διατίθεται αποκλειστικά με ένα αυτόματο κιβώτιο 6 σχέσεων. Οι πετρελαιοκίνητες εκδόσεις dCi ξεκινούν από τα 1.5 lt και τους 110 PS, με τον 2.0 lt dCi να αποδίδει σε δύο παραλλαγές 150 και 180 PS. Η coupe έκδοση συνδυάζεται επιπλέον με δύο V6 κινητήρες. Ο βενζινοκινητήρας έχει χωρητικότητα 3.5 lt και αποδίδει 238 PS, ενώ ο πετρελαιοκινητήρας των 3.0 lt αποδίδει 235 PS. Ένα αυτόματο κιβώτιο ταχυτήτων εξοπλίζει και τις δύο V6 εκδόσεις της Laguna Coupe. Οι εκδόσεις GT διαθέτουν το σύστημα 4Control. Στην ουσία κάθε πίσω τροχός που εδράζεται πάνω στον ημιάκαμπτο άξονα έχει δυνατότητα στρέψης, μέσω ενός ηλεκτροκινητήρα ο οποίος είναι υπεύθυνος για την στρέψη των δύο πίσω τροχών. Ο εγκέφαλος του αυτοκινήτου αφού επεξεργάζεται στοιχεία της δυναμικής κατάστασης του οχήματος, δίνει τη βέλτιστη γωνία στροφής των πίσω τροχών καθώς και τη φορά (ομόρροπα ή αντίρροπα με τους εμπρός τροχούς).
Στο δρόμο
Η άνεση και η ποιότητα κύλισης είναι οι κύριες εκφάνσεις της Laguna στο δρόμο. Η μελετημένη ανάρτηση προσφέρει κορυφαίο επίπεδο ενεργητικής ασφάλειας. Δεν γέρνει, προσφέροντας ισορροπημένες και φιλικές αντιδράσεις σε κάθε επίπεδο. Ο υπερτροφοδοτούμενος κινητήρας των 2.0 lt ταιριάζει απόλυτα με το χαρακτήρα της, κάτι που ισχύει και για την αντίστοιχη έκδοση πετρελαίου. Η ψαγμένη λειτουργία 4Control των εκδόσεων GT συμβάλλει ουσιαστικά στην ευστάθεια και την δυναμική συμπεριφορά του αυτοκινήτου. Η θέση οδήγησης είναι καλή, με το σύστημα διεύθυνσης να διαθέτει καλή-αν και όχι κορυφαία-αίσθηση.
Συμπέρασμα
Προικισμένη με σύγχρονα τεχνολογικά στοιχεία και προσεγμένη στην κατασκευή της η Laguna παραμένει ανταγωνιστική στην μεσαία κατηγορία. Το ξεχωριστό design και η εντυπωσιακή έκδοση coupe συμπληρώνουν ιδανικά το χαρακτήρα της. Διαφέρει από τις πιο καταξιωμένες γερμανικές προτάσεις και τον τυπικό ιαπωνικό ανταγωνισμό, εκφράζοντας το δικό της στυλ, πράγμα που την κάνει ξεχωριστή στην κατηγορία.
Χρηματοδότηση
• Προκαταβολή: 20%, Δόσεις: έως 60, Επιτόκιο: 2,5%
Έκπτωση: 5000€
Δοκιμές

Δοκιμή Renault Captur ECO-G 100 LPG: Πληθωρισμός
Τεχνολογία, ποιότητα, ομορφιά… Στο ανανεωμένο Renault Captur, όλα πήγαν προς τα πάνω. Εκτός από το κόστος αγοράς και χρήσης, αφού στην έκδοση LPG διατηρεί το αχτύπητο πλεονέκτημα να γεμίζει με 35 ευρώ.

Δοκιμή Renault Clio E-Tech: Μαγικός ζωμός
Προχωρημένη εμφάνιση, εξοπλισμός λιμουζίνας και ένα υβριδικό σύνολο που δεν ξεχνά την οδηγική απόλαυση. Μήπως η έκδοση Esprit Alpine του νέου Clio ακούγεται πολύ καλή για να είναι αληθινή;

Δοκιμή Renault Captur E-Tech: Φουλ υβριδικό με 145 ίππους και 5 lt/100 km κατανάλωση!
Το Renault Captur στην υβριδική του εκδοχή προσφέρει οικονομία στις μετακινήσεις, άνεση, ευελιξία και χώρους, σε έναν συνδυασμό που μοιάζει δύσκολο να επιτευχθεί, ενώ απλοποιεί την καθημερινότητα.

Δοκιμή Renault Austral E-Tech: H υβριδική εκδοχή των 200 ίππων
Το Austral ανήκει στον βασικό πυλώνα «επίθεσης» της Renault με… τερματοφύλακα την ελίτ των C-SUV. Η full hybrid έκδοση E-Tech των 200 ίππων, ετοιμάζει hat-trick από τα αποδυτήρια.
![Δοκιμή Renault Austral Mild Hybrid 160 Auto: Νέο κύμα! [video]](https://cdn3.gcdata.gr/c3/ot1-42772_tb_400x250_v7.jpg)
Δοκιμή Renault Austral Mild Hybrid 160 Auto: Νέο κύμα! [video]
Η επανάσταση της Renault εκφράζεται απόλυτα με το νέο Austral, ένα μεσαίο SUV που έχει στόχο να επαναφέρει τη γαλλική εταιρεία στο επίκεντρο της πλέον εμπορικής κατηγορίας.

Δοκιμή Renault Arkana 1.3 TCe MHEV EDC 140 PS: Illusion!
Το βλέπεις για SUV, αλλά μοιάζει και με coupe. Έχει μεγάλους χώρους, αλλά νεανική εμφάνιση και δείχνει… ακριβό, αλλά είναι πιο φθηνό απ' ό,τι νομίζεις. Τι είναι; Το Renault Arkana!

Δοκιμή - Renault Captur 1.3 TCe 140 MHEV: Η έξυπνη λύση
Το Captur 1.3 TCe βρίσκεται ακριβώς στο μέσον της γκάμας του δημοφιλούς B-SUV της Renault, ισορροπώντας ανάμεσα στο θερμικό παρελθόν και το ηλεκτρικό μέλλον.
